Gå til innhold

klikk

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk:D ! Jeg blir ikke helt klok på dette . Så hva er forskjellen på disse når det kommer til muskler. Skjønner ikke helt hvordan de tar på musklene, som f.eks at sumo knebøy tar mer på innside av lår vs vanlig knebøy. Når jeg prøver ut maskin nummer 2, synes jeg ikke at den tar like mye på beina som nummer 1. Bilde nr 3 er en Hack squats. aaaah hadde bare vært så mye lettere om alle bare kunne lært seg knebøy
  2. Da kan kjøre knebøy, med så mange kg/reps som du føler du klarer! ALDRI la vekt gå utover teknikk, og så kan du gå rett over på en isolasjons øvelse for å slite ut muskelen. Er målet å trene fremside lår (quadriceps), kan du bruke leg extension/bulgarsk utfall med hantler osv
  3. Om du har trent en stund styrke, føler deg trygg kan du begynne å lære deg knebøy. Dersom det er ingen som kan hjelpe deg kan det være lurt å bruke en smith-maskin
  4. Ja!, men du rekker ikke å lære noen (som aldri har trent styrke) riktig teknikk i knebøy og gå igjennom et trenigsprogram!!!!, på en time.... det er det som er greia. Treningsenteret har byttet ut alle maskinenen, og jeg gidder ikke å endre mitt program for å kunne bruke tunge nok vekter og deretter kjenne etter forskjellen, så da prøver jeg meg heller her....
  5. Takk:D ! Jeg blir ikke helt klok på dette . Så hva er forskjellen på disse når det kommer til muskler. Skjønner ikke helt hvordan de tar på musklene, som f.eks at sumo knebøy tar mer på innside av lår vs vanlig knebøy. Når jeg prøver ut maskin nummer 2, synes jeg ikke at den tar like mye på beina som nummer 1. Bilde nr 3 er en Hack squats. aaaah hadde bare vært så mye lettere om alle bare kunne lært seg knebøy
  6. Bilde 1 er [ATTACH]71294[/ATTACH]
  7. Hei! Kan noen forklare meg forskjellen på disse apparatene? 1 [ATTACH]71282[/ATTACH] 2 [ATTACH]71292[/ATTACH] 3 [ATTACH]71293[/ATTACH]
×
×
  • Opprett ny...