Jump to content

Tor Henning Johansen

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Tor Henning Johansen

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/13/1967
  1. Hei Jeg har trent i 5 år nå og trenger nå råd for og komme meg videre. Har trent uten noe spesielt program i disse åra, men er ca en 5 splitt jeg trener i dag. Liker og løfte tungt fra 6 til 10 repetisjoner i settene. Ønsker meg et program som jeg kan følge for og se om jeg får større framgang da. Målet er og øke muskelvolum og styrke. Trener ca 10 timer i uka. Råd mottas med takk :-)
  2. Hei Det jeg har lest meg til er 4 min oppvarming på mølla så 20 sek spurt og 20 sek pause. Slik holder du på i 4min før du jogger ned i 4 min. Totalt 12 minutter 3 gang i uka. Dette gjorde jeg på nyåret i år og gikk ned 15 kg på 3 mnd. Ta økta rett etter en god styrkeøkt. Dette funket nesten for bra for meg gikk ned for fort slik at styrken ble borte har fått innspill her ikke om 300 gram til 0,5 kg i uka.
  3. Takk for nyttig informasjon. Du har riktig i at jeg her lest meg til hva byggerne gjorde for 40 år siden og prøver og følge litt eldre oppskrifter som jeg tror fungere på meg Tror også man skal lytte til egen kropp og ikke høre på hva alle instruktørene sier.
  4. Hva mener du med det? tok opp treningen for 3,5 år siden sluttet og trene da jeg var 30 år. Var 41 da jeg tok den opp igjen :-)
  5. Jeg har en teori på hvordan man må trene for og oppnå resultater i volum og styrke. Jeg har alle de 3,5 årene jeg har trent etter at jeg tok opp treningen etter 11 år uten ment at man må trene lange tunge økter og mange tunge sett på vær muskelgruppe. Jeg ligger på mellom 35 til 40 sett på vær muskelgruppe. Da trener jeg tungt og Max 8 repetisjoner. Jeg trener 5 gang i uka og mine økter blir på 2. timer. Da jeg egentlig bare er en amatør og egentlig ikke har så mye peiling på trening annet en hva jeg leser meg til og føler selv er riktig. Hadde det vært gøy med noen tilbakemeldinger fra noen som kan dette til fingerspissene J. Mange rister bare på hode til meg om dette, men det fungerer faktisk superbra på meg. Har også i den senere tid les noen artikler om denne måten å trene på og der får jeg bekreftet noen av min påstander. Synspunkter på dette og gode råd mottas med takk ?
  6. Får se på kostholdet også slik at ikke vekten raser for fort. Det skjedde sist :-(
  7. ok da får jeg prøve og lage et program der max 0,5 kg i uka er målet etter jul. Sist gikk jeg ned 1 til 2 kilo i uka og mistet all styrke :-( ble vel for ivrig på cardio hehe. ikke bra
  8. Hei Jeg trenger gode råd hvordan man kan gå ned i fettprosent uten og miste styrke og muskelvolum?
×
×
  • Create New...