Gå til innhold

E_S

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hehe, ja, det er nok fort mulig at det er - det var ihvertfall mulig å se forskjell lett i speilet og kjenne på klær og sånt, men i løpet av noen uker sommerferie raste mange kilo på igjen - trodde nesten ikke det var mulig å legge på seg så fort, skulle tro jeg lå i senga og spiste baconsvor og drakk cola hele dagen, men jeg gjorde igrunn ingen av delene..
  2. Med 700 kalorier om dagen tar jeg av, men med en gang jeg avslutter og dobler det raser kiloene på igjen, dessverre..
  3. Da har jeg løpt 4x4 annenhver dag (omtrent) noen uker. Det går kanskje en liiiiten anelse lettere nå enn i starten, men ser ingen kjempeforskjell. Til tross for lavt kaloriinntak (1000-1200) har jeg ikke gått ned i vekt i det hele tatt, dessverre. Løpingen ender på 90% av maxpuls i slutten av hver intervall (14 km/h, 2% stigning) og ser stjerner, det prikker i hodet og jeg blir omtrent svimmel, så jeg tror jeg har truffet riktig intensitet der når det virkelig skal "svi". Har også jogget 5-6 km i vanlig joggetempo noen ganger som avveksling. Får bare krysse fingrene på at dette funker nok
  4. Har innimellom hatt litt vondt på forsiden av leggen på ene beinet, bare vondt under belastning, så jeg tror det kombinert med at jeg sparker meg i ankelen, er litt i tyngste laget og trolig ikke eier løpeteknikk tilsier at jeg skal oppsøke en sånn butikk så snart som mulig for å få noe som er riktig, for jeg tror ikke beina er helt "A4" nei..
  5. En annen sak er vel at å gå ned 12 kg på to måneder er vel nesten umulig..
  6. Ja, jeg har vel igrunn avskrevet den til å måle noe særlig nøyaktig, men jeg vil tro om tallene forandrer seg får man en viss antydning om hvordan det ligger an. Ellers synes jeg fettprosenten ligger voldsomt høyt i forhold til hva jeg hadde antatt - greit at jeg ikke er tynn, men har da sett folk med fettprosent i det området som omtrent har mannepupper og hengemage, og jeg er rimelig langt fra det stadiet..
  7. Har ikke prøvd "slavisk" lavkarbo nei, men det ser ut som det kan være gjennomførbart! Karbohydrat har jeg inntrykk av på meg legger seg direkte på flesket, så prøver i størst mulig grad å unngå det. Om jeg tenker raskt gjennom er stort sett de karbohydratkildene jeg har i mitt kosthold litt grovbrød (så grovt som det er mulig å finne uten å bake selv), unntaksvis litt fullkornpasta samt vafler på jobben på fredager. Ellers skygger jeg unna loff og annet snusk. Da jeg spiste så lite fungerte det egentlig veldig bra også i helgene, men det kom latterlig fort tilbake. Nå skal det sies at de
  8. 186 cm, 94 kg. Målet er å være stabil på 80-82 kg med fettprosent i normalområdet.
  9. Hei, jeg har innsett at de ekstra kiloene jeg har dratt på HELE livet er det som saboterer mye av treningen min. Alle øvelser innen utholdenhet eller styrkeøvelser basert på egen kroppsvekt går skrekkelig tungt. Jeg har noen tester rett over nyttår jeg må bestå, og disse går MYE lettere om jeg ikke hadde vært så forbanna feit. De tørre fakta: Mann, 30 år, 186 cm, 94 kg. Kroppssammensetning målt med "fancy-vekt": Fettprosent 25,7, vann 54,2 og muskler 40,0. Normalt har jeg et relativt anstendig kosthold med mye grønnsaker, fullkornvarer etc. og drikker sjelden brus eller spiser godter
  10. Takk for tips fra alle sammen! Da har jeg litt å jobbe med. Har løpt til nå og konstatert følgende: * Å sette på 2% stigning på tredemøllen gjorde en enorm forskjell. * 4 minutter intervall i 14 km/h har jeg ikke sjans på å klare med stigning, det går såvidt på flat mark. * Jogging i 10 km/h (oppvarming) kan jeg gjøre nesten "så lenge jeg gidder". * 12 km/h med 2% stigning klarer jeg akkurat i 4 minutter Hva er best? Stigning og litt lavere fart eller flat mark og høyere fart? Blir litt motløs når jeg ser hva jeg klarer og vet at jeg må ha en snittfart på 13,5 km/h gjennom hele grei
  11. Saken er som følger: Gutt, 30 år, 186 høy, 94 kg, litt muskler, men også litt vel mye fett. Jeg må innen midten av januar løpe 3000-meter på maksimalt 13:30 i forbindelse med noen opptaksprøver. Status pr. i dag er at jeg løper på rundt 14:15. Har aldri vært hverken noe god til eller glad i å løpe, så har ligget rundt denne tiden stort sett alltid. Har stort sett løpt 3000-meter 3-4 ganger i uken som "samvittighetstrening" sammen med normal styrketrening uten å få noe særlig resultat ut av den løpingen, men siden jeg nå MÅ gjøre en aksjon har jeg begynt å løpe 4x4-intervaller. Pulsen
×
×
  • Opprett ny...