Gå til innhold

Øyvind Sandvik

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har hatt det i 10 uker nå. Kjører etter myoreps konseptet der jeg starta på 20-25+20 og helt til jeg var nede i 9-12+15 også startet jeg på nytt. Målet er å vokse litt i volum, mens jeg skal ha et lite underskudd nå fram mot sommeren. Splitten jeg har hatt er: 1. Skulderpress Nedtrekk med smalt grep Benk/dips evt benk med hantler Roing med hantler/stang BM-press 2. Markløft Bulgarsk utfall Legger Biceps Mage 3. Benkpress Roing Skulderpress Nedtrekk med smalt grep BM-press 4. Knebøy Lårcurl / strake markløft Legger Hip-thrust Biceps Mage
  2. Heisann, noen som har forslag til et par 2-splitt programmer ? Trent en god del uker med samme programmet så føler det er på tide og bytte det ut. takk for alle innspill
  3. Hei, jeg lurte bare på hvordan dere andre som spiser etter Børges prinsipp om biorytmen. Jeg spier i løpet av en dag: M1 : Egg , Proteinpulver og Avocado M2 : Laksefilet, Valnøtter og Brokkoli Før trening: BCAA og evt tørket fersken M3 : (Etter trening) Mager kesam, Blåbær, Proteinpulver, Banan og Tran M4: Kylling/biff, Brokkoli og Ris/potet M5: Kylling/Biff, Brokkoli og Ris/potet eller Havregryn, Melk og Proteinpulver
  4. Har ca 2200/1900 kcal siden jeg ikke gjør så mye for tiden. Jobber i nordsjøen, med 4 uker fri i slengen. Så dagene går til å slappe av også ei trening. Så å stappe i meg mye ekstra da ser jeg ingen hensikt i, med tanke på at underskuddet mitt blir nokså lite uansett.
  5. Tenkte og kjøre dietten jeg planlegger nå over en periode på 2-3 månder, for å se hvordan den fungerer. Hjertelig takk for all hjelp - så langt! :-)
  6. Har uansett èn boks BCAA jeg må bruke opp. Mener det noen som vet om en kostplanlegger ute på nettet? Prøver og benytte den på kostplanlegger.no, men jeg får ikke laget dem som Måltid 1, Måltid 2 osv i PDF formaten....
  7. Skal kutte ned på BCAA da, kanskje boksen varer lengre Har ikke lagt penger inn i CLA (Heldigvis), fikk det med en pakke jeg kjøpte for en del tid siden. Hva synes du om omega-3 tillegg da? Burde jeg kjøpe noe fancy fra en eller annen kosttilskuddsleverandør eller bare kjøre vanlig Tran?
  8. Skal jeg kutte ned på fett/proteiner på oppkarbingsdagene da? Hvilke kosttilskudd mener du jeg burde bruke? Bruker per dags dato: Bcaa 5g + kreatin 5g før trening, Whey-100 30g, 15g Bcaa og 5g Kreatin etter trening. Om morgen tar jeg en mltivitamin + CLA, M3: CLA og M5: Calsium/magnesium vit+ CLA, burde jeg skaffe meg ZMA? Brukte det før og føler at jeg får mer energi og føler meg mer opplagt på trening når jeg tar det.
  9. Føler at biorytme kan være noe for meg. Føler meg ofte trøtt og sliten etter jeg har spist karbohydrater, og om jeg følger "normale" dietter våkner jeg midt på natta, sulten. Og det er noe biorytmen skulle unngå, sies det. Tenkte om jeg lå på 1900/2200 kcal skal det nok holde for meg. Må bare få fordelt det på de forskjellige næringsstoffene, måltidene og tidene på døynet
  10. Har trent i ca 3 år, logget rundt 75 kg i relativt god sommerform fram til russetiden kom og sommern som etterfulgte. Tenkte at jeg skulle klare og hente meg opp til 70 igjen relativt lett, men samtidig vil jeg minske på kroppsfettet.
  11. Når på dagen spiser du? Har du lang faste? Leste at man kan ha opp mot 12 timers faste, noen som benytter seg av det?
  12. Hei, Har nå lest rundt på nettet og har vurdert og kjøre biorytme dietten fram til sommeren for å lette litt på fettet. Og da hadde det vært fint å få sett forskjellige oppsett av hvordan andre spiser og til klokkeslett osv. Hadde vært enda bedre om noen der ute har kunnet gitt meg ett oppsett. Er 175 cm høy og veier 67 kg.
  13. Hei, Noen som har tips til øvelser man kan benytte under GVT-programmet? Hvilke dager burde man kjøre på hvilke muskelgrupper og når burde man ta hviledager? Takk for alle innspill! :-)
  14. Hei, Sliter med at høyre skulder er lavere enn venstre skulder. Trapezius er også mye større på venstre side enn høyre... Det med at skulderen sitter lavere utgjør at hele kroppen blir dratt litt til høyre, og at høyre side får mer trening enn venstre noe som jeg tror forverrer saken.... Merker at jeg blir mere pompet i høyre side uansett hvordan jeg prøver å trene. Det er at høyre side tar mest belastning siden den har det laveste punktet i de fleste øvelser, og det gjør at høyre side er mer trent. Man ser virkelig forskjell... Hva kan jeg gjøre for å "rette" opp dette? Takk f
  15. Har litt decline-bryst sammens med skuldrene. Føler at brystene er kommet så mye lengre enn resten av kroppen, så trener den delen av brystet som er minst på vei også må jeg fokusere litt mer på armene for å få de i ordentlig samsvar med resten av kroppen.
×
×
  • Opprett ny...