Gå til innhold

siilje123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei Hører så mye forskjellig så jeg lurer på hva som er lurest når du skal ned en del i vekt. Spise rett etter trening eller vente 1-3 timer før du spiser? Evt også hva er lurest før du skal trene? Tenker på både styrke og kondisjonstrening enten hver for seg eller kombinert!
  2. siilje123

    Ketolyse

    Ja, jeg har lest på ketolyse.no og lavkarbo.no. Har også bestilt boken fra ketolyse.no, så jeg skal sette meg godt inn i dette før jeg begynner. Ville bare høre om erfaringer fra andre. Jeg tenker på ketose som en liten "kur" før jeg går over i vanlig lavkarbo. Så det vil bli en omlegging av livsstil som vil vare, har ikke tenkt å gå i ketose også rett tilbake til "normalt" kosthold. (dårlig kosthold) Grunnen til at jeg vil prøve dette er for at jeg klarer meg dårlig med en vanlig kostholdsendring. Mister så fort motivasjon vist jeg ikke ser noen endringer. Takk for tips Broseidon:)
  3. siilje123

    Ketolyse

    Hei Noen som har erfaring med ketolyse kuren og/eller å være i ketose? Har det bra virkning, er det vanskelig, hva matvarer kan jeg spise og hva kan jeg ikke spise? Og gjerne fortell litt mer rundt ketolysekuren vist du har noen erfaring med den.
  4. Hei Jeg har en del spørsmål som jeg håper noen med litt mer peiling en meg kan svare på 1. Jeg har tenkt og gå ned i vekt, så da må jeg jo ligge i kcal underskudd. Men vist jeg samtidig vil ha muskler så må jeg jo ligge i kcal overskudd. Så dette er umulig og gjøre samtidig? Jeg har en lang vei og gå, men måle er jo tilslutt og gå ned en del også bygge meg litt opp i muskler. Men hadde vært greit vist jeg kunne bli sterkere samtidig som jeg gikk ned i fettprosent 2. Jeg er en jente på 20 år, jeg veier ca 100 kg og er ca 1.76 så jeg er overvektig. Hvor mye kcal bør jeg ligge på hver
×
×
  • Opprett ny...