Gå til innhold

Harper

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Harper

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 14. mai 1988

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei! Tilbake etter 1 år med trenings fri og fri for hysterisk kaloritelling.. Fokuset nå er å ha et nøkternt forhold til mat og trening i form av å trene det jeg vil og synes er gøy, og å kunne spise akkurat det jeg vil uten å måtte telle kaloriene i en isbergsalat..... Jeg ønsker å bli sterkere, men gå ned i fettprosent. Trives godt med baseløft, tunge løft og lavrep, men synes også det er godt å få kjørt kroppenmed høyrep. Spørsmålet er da: Kan jeg kjøre 2 dager Starting Strenght og 2 dager med høyrep ala fullkropp? Eller?
  2. Harper

    Strongbody

    Jeg ser en del poster på sosiale medier angående Strongbody og de "ville" resultatene kundene har fått mtp fettprosent.. Jeg forstår ikke hva som skal være så mirakuløst med programmet man får gitt annet enn at det må være basert på underskudd + trening? Noen som vet hva disse programmene går ut på?
  3. Harper

    Poteter vs Ris

    Er det ødeleggende for den såkalte "dietten" min, om jeg bytter ut den halve posen med boil-in-bag-ris som jeg spiser til middag, med poteter, et par dager i uken? Nå er jeg rimelig lei ris og har ikke villet avvike fra kostholdsprogrammet. Men jeg elsker potet og etter å ha sammenlignet næringsinnhold, så for en grønnskolling som meg, virker det som at det er mer kcal i ris enn i poteter? Men det er jo ingen som spiser det..? Hva er det jeg overser?
  4. Tusen hjertlig takk til alle som har tatt seg bryet med å svare! Har vært på hytta uten noen form for mulighet til kontakt med omverden (deilig!). Sitter pris på svar:)
  5. Er det mulig å gjøre om dette kostholdsprogrammet til en vegetarianer slik at det tilsvarer den samme mengden kcal og næringstoffer? Isåfall, noen som kan kaste ut noen ideer her? Spiser egg og drikker melk. Frokost: 1 kyllingfilet/1boks tunfisk/200g torsk 1/2 avokado Grønnsaker Lunsj: 3 egg 100g kjøtt Grønnsaker Middag: 2 kyllingfileter/1,5pakke karbonadedeig 1 pakke boil in bag ris Grønnsaker Kvelds: 80g havregrøt
  6. Harper

    Eirik Sandvik - Supercuts

    Hun er sikkert dyktig, det tviler jeg ikke på Men han har betydelig mer erfaring enn det hun har? Hvertfall på treningsdelen? Så at hun hadde et 4ukers intensivt program lagt ut nå, som fristet veldig å prøve. Jeg pleier aldri være triggerhappy på slike ting som dette, og veier nøye gjennom alt til min store fortvilelse, og denne ene gangen jeg tok en råsjangs og bare bestillte, så håper jeg ikke det blir en bommert:)
  7. Harper

    Eirik Sandvik - Supercuts

    Jo fordi at jeg er jente, og er ikke mer enn 153cm på sokkelessen:) Sterk skal jeg bli! Men vil først og fremst konsentrere meg om å senke fettprosenten ettersom det har vært mitt primære mål hele tiden:) Type, vekk med dritet en gang for alle Vurderte Silje Mariela sine program også, men hun har vel vært i lære hos Sandvik, så det er vel bedre å ta det rett fra kilden:)
  8. Harper

    Eirik Sandvik - Supercuts

    Godt å høre litt erfaring! Men som det tullehodet jeg er, så fikk ikke jeg med meg at det var kostholdsprogram til en person på 70-100kg.. Jeg veier 58 -.- Har sendt han en Mail ang dette, så får se hva svar jeg får..
  9. Harper

    Eirik Sandvik - Supercuts

    Har bestilt programmet i dag, så det skal bli spennende å se hva det går ut på. Det bør jo være et godt opplegg om han kan ta 1600,- for det.. Håper jeg takker for svar dere!
  10. Harper

    Eirik Sandvik - Supercuts

    Nei det er jeg klar over:) jeg er bare "lei" av å tenke selv og det skranter på motivasjonen.. Så et ferdig opplegg der jeg ikke trenger å "tenke", virker som hadde passet meg midt i blinken nå! PT har jeg ikke råd til for øyeblikket.. Har trent Styrke flere ggr i uken i 10mnd nå, gått betydelig ned i vekt, og vil ha "hjelp" med de siste 5kg/Evt. cm mål.. Er ved veis ende på mitt nåværende Supersett program, og er klar for noe nytt:) Så om dette programmet er greit å bruke, så tror jeg at jeg kjører på med det
  11. Noen som har erfaring med dette programmet eller slike standardiserte ferdigprogram? Eller har erfaring med Sandvik som trener? Etter hva jeg har og forstå, så skal han være dyktig med det han holder på med? Målet er å gå ned i fettprosent,for så å fokusere på et styrkeprogram med en styrkecoach/pt utpå høsten:) SuperCuts | Eirik Sandvik
  12. Harper

    en uke - 10 varer

    1. Cottage cheese 2. Egg 3. Havregryn 4. Blåbærsyltetøy sukkerfri 5. Kylling 6. Ris 7. Brokkoli 8. Speltlomper 9. Philadelphia sjokolade 10. Skinke
  13. Harper

    Noen "raske" spørsmål:)

    For lavt. Har tullet rundt med alt fra 1200-1500. Det går helt greit, men resultatene kommer veeeldig sakte. Siden Nov-12 harjeg rikket meg et par cm her og der. Noe som er litt av grunnen til økt cardio mengde.. Har fått tips om at 2000kcal er et minimum, men skal innrømme at jg er livredd for å spise for mye og ligge på meg igjen..
  14. Harper

    Noen "raske" spørsmål:)

    1. Fordi jeg trives med det Liker å starte morningen med en liten økt og har ikke ro i rumpa til å sitte i ro etter jobb. Harde og harde økter.. Det er 3 korte intervaller om morningen de dagene jeg driver med styrketrening og 3 dager i uken, når det ikke er styrke- eller intervalldag, der jeg tar en crossfit økt på alt fra 7 til 25 min. Skal nevnes at fettprosenten skal ned.
  15. Harper

    Noen "raske" spørsmål:)

    1. På 153 høy og 59kg. Med 9 harde økter i uken og 3 lett jogg, itillegg til daglig tur md hunden. Hvor mye kcal bør jeg få i meg pr dag? Å redusere fettprosenten er hovedprioriteten min. 2. Hvordan inndeling iht fett- karbohydrater - og proteiner bør jeg ha? 3. Er veldig glad i å ta mg 2 speltlomper med litt sjokoladephiladelfia (ca 20g) til kveldsen eller til "dessert". I hodrt mitt ødelegger dette ekstremt mye for nedgangen.. men gjør det det? Sålenge jeg holder meg innenfor kcal grensen min iløpet av en dag? Sikkert stilt en million ganger før, men håper noen med peiling tar seg tid til å svare
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her