Jump to content

Mia 2.0

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Mia 2.0

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/26/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg føler jeg trenger litt hjelp når det kommer til kosthold. Hva jeg burde spise i løpet av dagen og slikt. Mitt problem er det at jeg spiser for lite og vekten stagnerer, får nada fremgang og fett% står bom stille. Den nyeste hindringen i matveien er at jeg har fått laktoseintolereanse. Er det noen som har forslag til måltider og småretter som er rike på proteiner men uten laktose eller lite laktose
  2. Tusen takk for svar. nå føltes ting ikke så håpløst ut. Jeg kunne virkelig ikke tenkt meg en diett der jeg måtte spise seks til åtte ganger om dagen. " Leangains, betydning 2 - et kostholdssystem utviklet av Berkhan basert på periodisk faste. Innfenfor dette systemet kan man velge mellom ulike spisemønstre alt etter hva som passer best, samtidig som man har noen faste regler man forholder seg til. Målet trenger ikke nødvendigvis å være "lean-gaining", se The Leangains Guide | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health " Det er akkurat denne typen Leangains jeg mente i starten av tråden. Noen vil nok kalle det PF, og noen ganger er det nesten enklere å kalle det for det ( slippe å forklare til uvitende og egentlig uinteresserte personer). I begynnelsen fulgte jeg et av Leangainsmønsterene til punkt og prikke, men den siste perioden er det nok blitt en litt mer egendefinert versjon. Men blir spennende å få satt opp en diett hvor man ikke spiser SÅ ofte at jeg trenger å sitte med hue trøkt ned i en matboks hele dagen
  3. Jeg har en god stund nå spist etter Leangains prinsippene, og trives veldig godt med det. Spisevindu på 8 timer( noen ganger mindre også), fordelt på 3 måltider,og BCAA på dager med trening før første måltid. Men fettprosenten SKAL ned, og my dear lovehandles MUST go! Har derfor bestemt at fra og med 15(lønningsdag ) april blir det diett. Jeg skal få hjelp til å sette opp dietten da jeg aldri har gått på det før. Da er det godt å få veiledning av noen med litt erfaring. Men jeg trives jo så godt med å spise etter Leangains mønsteret, og er virkelig ikke noe type-frokost-kl-7-om-morgenen-menneske. Noen som har erfaring med kombinasjonen eller råd å komme med ? Håper virkelig det finnes en måte å kombinere de på slik at omveltingen ikke blir så stor. Forøvrig veier jeg nå 62 kg og er 170 høy, 25% kroppsfett. Trener styrke 4-5 ganger i uka (etter 3-splitt), og kondisjon 2-3 ganger i uka.
  4. Helt enig. Energy på Vallø er kanskje det stedet jeg har følt meg mest vell som uerfaren jente. Folk er kjempe imøtekommende, samtidig som de gir det plassen du trenger til å utfolde deg selv. Det er et godt miljø, masse apparater, Fin frivekts avdeling, og cardio området. Det er stadig nye ting som popper opp der, og de som driver stedet er veldig flinke til å gjøre endringer til det bedre og tilpasse områdene de har å bruke av
  5. Akkurat nå kjører jeg et 3-splitt program, og trener ca 4 ganger i uka. Men lurer på om et 2-splitt program kanskje kunne passet bedre, slik at muskelgruppene ikke bare blir trent en dag i uka Programmet jeg kjører nå ser slik ut; DAG 1 DAG 2 DAG 3 Øvelse Øvelse Øvelse Benkpress Markløft Knebøy Skråbenk Bredt nedtrekk leg extension Kabelroing leg curl smalt nedtrekk tåhev Push down facepull Seated triceps skulderpress kick back Biceps curl sidehev (stang) trapez Mage (hammer) planke (kabel) crunch leg raises Målet for treningen er rett å slett; stramme opp, ned i fettprosent og styrke.
×
×
  • Create New...