Jump to content

Existed

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Existed

  1. eller så kan du jogga t rett øve tanangerbroå, så holda høyre,der e der en veldig fine grusvei bort t Hestnes, og tilbake?
  2. allright! så er det min tur da! Jeg er en jente på 26 år, som har bestemt seg for å ta ett grep. Det siste året har jeg est ut, jeg har kastet badevekta, men ligger nok på en 74-75 kg og er 168 høy, målet er å komme meg ned til 65, men formen er det viktigste å forbedre. Første tanke er at jeg vil ned i vekt, og at jeg vil gjøre dette i kombinasjon med styrketrening. Så jeg håper på å få dra nybegynnerfordelene til det maksimale, med å øke i styrke samtidig som jeg går ned i vekt. Starting strength virker som det programmet som er for meg. Så da tenker jeg å bruke dette oppsettet: Treningsøkt A Knebøy 3 x 5 reps Benkpress 3 x 5 reps Markløft 1 x 5 reps Dips 2 x 8 reps Mage 3 sett Treningsøkt B Knebøy 3 x 5 reps Militærpress 3 x 5 reps Foroverbøyd roing med stang / pendlay rows 3 x 5 reps Hang-ups 3 x 8 reps Mage 3 sett Første problemet mitt er at jeg er sykt svak i muskelaturen, spesielt bein. Har alltid vært greit aktiv, men er redd for at jeg har oversett gode råd om riktig løfteteknikk i jobbsammenheng osv. Tenkte derfor nå å bruke 2 uker på å rett å slett forbedre mobiliteten i hofter og ledd. Tenkte å kjøre goblet Squat hjemme i to uker, prøvde dette i går, og klarer ikke en gang ass to grass uten å miste riktig teknikk, fra sittende posisjon og opp klarer jeg kun 3 squats, føler dette er ekstremt svakt, eller kan det fortsatt være håp for at jeg en dag kan klare en skikkelig utførelse av knebøy i minst paralell? mister motivasjonen når jeg er så svak! Når det kommer til kosthold, så er jeg pr i dag matlei, det har gått i junk food, junk food, junk food. Og jeg har blitt sukkeravhengig. Jeg er heldigvis ikke fan av kaloriholdig drikke, så dette unngår jeg. Men 1700-2000 kcal pr dag, bør vel være overkommelig for meg som vil bygge muskler, samt gå ned i vekt i begynnerstadiet? Målet er å spise ca etter biorytmedietten, med en tvist av periodisk faste, altså med et spisevindu 12-18/19. Så er da spørsmålet, høres kombinasjonen av mine ønsker ut som en god plan? eller er jeg på viddene her? Takker for tilbakemelding, og håper på litt rettledning for dem som måtte ville komme med det. Beklager hvis tråden har havnet i feil underforum.
  3. Existed

    Måltider

    Ett lite tips til en litt mer smakfull lasagne er å lage tomatsaus ut av hakkede tomater, litt tomatpurè, en stang selleri og en gulrot, ett par fedd hvitløk. hurtigmiks, kok opp, voila:)
×
×
  • Create New...