Gå til innhold

LinnM

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LinnM

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Tusen takk for innspill og råd! Tror jeg skal få tatt en laktat og vo2-max test for å finne pulssonene mer nøyaktig. Og så må jeg kanskje bare prøve å venne meg til den rolige treninga selv om det betyr at jeg må gå/jogge veeeldig sakte. Det er så fryktelig uvant når jeg alltid har jogget med høyere intensitet. Har alltid likt å presse meg litt og kjeder meg fort når det går for sakte. Må vel bare lære meg å holde igjen. Jeg trener 5-6 timer i uka og gikk på en smell i fjor der kroppen bare sa stopp og jeg måtte ta treningsfri et halvt år før energien begynte å komme tilbake igjen. Må vel anta
  2. Har hatt flere forskjellige pulsklokker, og alle har vist puls mellom 195-205 flere ganger, så da kan jeg vel bare gå ut ifra at 220-regelen ikke blir rett for min del. Borgs skala har jeg aldri hørt om, skal absolutt sjekke det ut! Tusen takk
  3. Jeg er en 28 år gammel jente som alltid har vært veldig aktiv og vil si jeg er i grei form. Jeg har aldri tenkt så mye på pulssoner og intensitet, da jeg rett og slett bare har jogget etter dagsform og lyst; enkelte dager lange rolige turer, andre dager intervaller, og atter andre ganger en salig blanding. Nå som jeg har begynt å tenke på å delta i løp til sommeren så har jeg begynt å sette meg litt inn i dette med pulssoner for å sikre at jeg trener "rett" og ikke for ensidig. Her kommer problemet: Jeg leser rundt omkring at mesteparten av løpingen bør foregå i sone 1-2, men da må jeg j
×
×
  • Opprett ny...