Gå til innhold

Nilsen123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    60
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Noen som har et bra program for bygging av volum? Har trent PHAT nå i 5 mnd føler det er på tide å bytte
  2. Vet hvordan min kropp ser med og utn fett Har før og etter bilder hvor jeg ser mer markert ut.. Og jeg har mer fette på magen nå enn på bilde og før men har gått opp mye i muskler å
  3. Trener 5 ganger i uken siden jeg har begynt med phat Vil ikke bygge muskler nå tenker mer på å fjerne fette jeg har fått nå og oppretholde muskelmassen min og senke fett prosenten. Etter det begynne på en clean bulk?
  4. Okei Lenge sia jeg har målt meg ligger rundt 177-179 cm og veier 70 kg
  5. Takk for svar det er protein inntake mitt uten en proteinshake (whey) Tænkte at jeg skulle ta 2 x kroppsvekt = proteininntak Hvor mye vil du ellers anbefale at fette skal ligge på? Tenkte å ligge på litt kcal underskudd for å gå ned i fett prosent
  6. Er det lagt ut noen kosthold plan til PHAT?
  7. Trent Styrke sia jeg var 15 år -> snart 4 år Hadde et program laget av en PT før. trener 5 ganger i uken. Kostholdet når er ikke kjempe bra men er ennu på bulk. så går mye i h melk, nøtter, peanut smør og generelt mye mat.(3200 kcal/dagen) Når jeg ska starte å cute blir kostholdet bedre.. mye kylling, havregryn, whey protein osv
  8. Mitt mål er å bygge mest mulig muskelmasse. Dag 1: Bryst Hantel benk 5 x 5 Skråbenk 3 x 8 Skrå flyes 3 x 8 Cabel flyes 3 x 10-12 Benkpress 3 x 8 Dips 2 x 10 Dag 2: Bein Knebøy 5 x 5 Utspark 3 x 8 Stående tåhev 3 x 8 Liggende lårcurl 3 x 8 Dag 3: Rygg og skuldre Foroverbøyd stangroing 5 x 5 rumensk markløft 3 x 10 Pullups 2 x 8 pullups med maskin 2 x 8 Sittende skulderpress 3 x 8 Kroc rows 3 x 10 Dag 4: Armer preacher curls 3 x 10 Bicepscurls 3 x 10 Dragcurl 3 x 10 Franskpress 3 x 10 pushdowns 3 x 10 triceps ext 3 x 10 noen som har noe forbedringer å ko
  9. Hei, tenkte å prøve et nytt program. Noen som har eller vet om et bra program for å bygge muskelmasse? Et program med minimum 4 treningsdager i uken? En drøm har alltid vært å konkurrere i fitness..
  10. veier mer enn 65 kg nå er vell vanlig for noen som trener styrke og er i vekst å ligge på 2xkroppsvekt= proteiner dagen?
  11. ja er meg på bildet va mene du med definert?
×
×
  • Opprett ny...