Gå til innhold

LarsKristiansen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om LarsKristiansen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 06. mai 1986
  1. Godt råd! Skal begynne å evaluere underveis -kan være vanskelig -men skal prøve å redusere kaloriinntaket og sammenligne den kommende progresjonen med høstperiodens fremgang. Jeg er nok litt dårlig på hvile-delen. Har nok ganske dårlig døgnrytme og søvnmønster. (men sitte stille (student) og slappe av er jeg god på). Kostholdet er jeg rimelig sikker på at har vært bra. Kunne kanskje spist litt mer grønsaker (selv om jeg dekker godt over fem om dagen), men har vært god på proteininntak/riktig fett osv... Bortsett fra at jeg har spist litt i overkant mye. Knis. Programmet jeg brukte er "Gunn
  2. Vel, "for mye" er vel en definisjonssak. Jeg synes jeg har gått opp for mye, men viktig å huske på at 17% fett ikke nødvendigvis er usundt. Jeg er helt enig i at det ikke er rart at jeg har blitt litt tjukkere. Du synes altså at styrkeøkningen burde vært bedre med tanke på vektøkningen? Har jeg forstått deg rett? Forslag til endring?
  3. Ikke bare liker jeg det. Jeg ELSKER det! (Ops, her kom det frem et snev av motivasjonen jeg hadde før inbody :happy: )
  4. Tusen takk for svært godt svar! Jeg er fornøyd med progresjonen i treningen, men ble skuffa over resultatene jeg fikk (selvom jeg kanskje ikke burde vektlegge det alt for mye). Godt å høre at fremgangen på treningsstudioet vurderes som god. Har nemlig vært litt usikker på hvor mye det er normalt å øke. Det skal sies at jeg har sett forskjell på fettprosenten. Magerutene har blitt litt mindre synlig, men jeg synes ikke det er snakk om mye. Ifg. Inbody har jeg doblet fettmengden, og det synes jeg høres rart ut. Jeg vet ikke helt om det å telle kalorier er noe for meg selv om anerkjenner
  5. TRENINGSØKT A Knebøy 3 x 5 reps Militærpress 3 x 5 reps Chins 3 x max reps (heng på vekt om du klarer flere enn 15 reps) Dips 3 x 8 reps (heng på vekt om nødvendig) Stående tåhev 3 x 12 reps Mage 3 sett TRENINGSØKT B Knebøy 3 x 5 reps Benkpress 3 x 5 reps Pendlay rows 3 x 8 reps Sidehev 3 x 12 reps Bicepscurls med stang 3 x 12 reps Mage 3 sett + Markløft 1 x 5 reps, èn dag i uka.
  6. Takk! Får bare håpe på en økning i masse mot sommeren. Teknisk har jeg nok blitt bedre, men har også kjent at musklene har fått gjennomgå etter hver økt. Har alltid tenkt at musklene har vokst synkront med at jeg har slitt dem ut.
  7. Jeg har prøvd å tenke gjennom hva som kan være annerledes, men har problemer med å skjønne hva det skulle være. Man kan jo diskutere verdien av slike tester når tilfeldig variasjon i posisjon og fleks skal avgjøre relevante forskjeller. Fulgte retningslinjene for testen begge gangene! Jeg håper vel egentlig at det var noe feil ved testen, og at det ikke er snakk om at jeg har har dårlig naturlig progresjon i muskelvekst.
  8. Høres veldig fornuftig ut. Takk for tips . Lurer på en ting. Er det ikke rart at økningen i muskelmasse har vært såpass liten når progresjonen i treningen har vært relativt god?
  9. For å være helt ærlig så ser jeg ikke veldig stor forskjell på 8.9 % og 17 %, men det kan være fordi jeg tross alt ser meg selv hver dag. Er egentlig relativt komfortabel med fettprosenten, men jeg har jo som mål å øke muskelmasse + å ha lav nok fettprosent til at jeg føler meg definert -og slik er det ikke den dag i dag. Litt chubby er fint om vinteren!
  10. Hvor lenge bulket du? Jeg brukte over et halvt år på det så jeg synes jeg har gjort det så gradvis at det skulle ha gitt bedre resultater
  11. Jeg er mindre aktiv enn før. Har nesten bare gått i styrketrening. Dette har vært et bevisst valg da målet var å gå opp i vekt. 75 kg var litt for lite for en mann på 185 cm.
  12. Takk for det, Therese. Følelsen av fremgangen har vært god, men jeg har følt at jeg har noen kilo for mye. Så for meg at massive muskler (hehe) lå under magen, og at det bare var å jogge det bort under deffing. Siden jeg har hatt ca samme muskelmasse, men mye mindre fett før, så vet jeg at det ikke ser spesielt pent ut å gå mye ned i vekt, så jeg er litt irritert over det. Føles litt håpløst akkurat nå.
×
×
  • Opprett ny...