Jump to content

Viper

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Tror nok ikke du vil se noe på et bilde.. får nok bare leve med det å se hvordan det går utover
  2. Hmm, er jo litt rart at det bare blir værre etterhvert da.. trena styrketrening i nesten 3 år før denne skaden min, så utjevningen av styrken er blitt lik...
  3. Har slutta å gå på treningsstudio nå. Har innredet et helt rom hjemme som skal være vinterens dvale Har ikke sjekka med eksperter på området, vil se om det er noen her inne som kansje har et logisk svar først takk for innlegget!
  4. Du burde ikke ha som mål å bli som de andre, da kommer du ingen vei å ender opp med mislykka treninger å event. skader pga av tunge løft med feil teknikk osv.. Hvis du konsentrerer deg om bare deg på trening å hva du gjør/spiser så får du mye bedre resultat. Ikke tenk på hva andre tar i forskjellige øvelser eller hvor "store de er".. det er distraherende å det fører ikke til noe bra Kjør ditt løp, tenk på deg selv å hva du gjør så skal du se at det skjer ting!
  5. Hei! Har nettopp begynt å trene igjen etter nesten 2 års pause/ sporadisk trening pga prolaps i ryggen. Har kommet godt igang igjen å satser fullt ut på teknikk på de " tre store" øvelsene for å få det inn i kroppen igjen. Trena veldig mye før, og var i god form både i styrke å kondisjon når jeg måtte slutte pga av et uhell på fritiden som gjorde at jeg fikk en prolaps i korsryggen. Har et godt stykke igjen før jeg kommer meg opp der jeg var før, men det skal jeg klare Det som var problemet mitt før, og som jeg merker kommer tilbake nå er at musklene på v. side av overkroppen "tar" treningen mye bedre enn h. siden. Dette merker jeg på at jeg er mere støl på v. side enn h. side, nesten uansett hva jeg har trent. (dette gjelder bare overkroppen. Dvs armer,lats,bakside av øvre del av ryggen og nakke...) Er det andre med samme problem, eller er det et kjent fenomen? Finnes det noen måte å forbedre dette på..? Er ikke snakk om MEGA store forskjeller, men det irriterer meg og det føles som om overkroppen blir " skjeivt proposjonert" å føler at det går utover motivasjonen min. Kjører som sagt mest på teknikk nå i oppstarten for å utføre treningen rett og skadefritt. Styrkemessig er det ikke forskjell, bare det at musklene blir større på v. siden.. Fint om noen hadde et godt svar på dette, eller om det er helt normalt.. Vet at musklene kan se forskjellige ut fra ene til andre siden, men rart at det gjelder "hele" ene siden.. Takker for svar!!
×
×
  • Create New...