Gå til innhold

Kim Roger Flaten

Medlemmer
  • Innholdsteller

    90
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Chico11 i Motivasjonspost for folk som sliter med å gå opp i vekt.   
    Ble litt mobbet på skolen av mine kompiser fordi jeg brukte utallige timer i styrketreningsrommet og ble egentlig aldrig større.
    Jeg kombinerte egentlig fotball med styrke noe som gjorde at jeg hadde utrolig lav fettprosent.. Dette bilde tror jeg ble tatt i 2005( 16-17 år) Veide sikkert rundt 50 kilo eller noe Ble ofte kalt "spikeren" eller noe i den dur. Var egentlig ganske tøft. Hadde problemer med motivasjon i forhold til styrke trening. Men det er vel i motbakke det går oppover


    ( Bilde som ble tatt av meg og hengt opp på skolen) De var egentlig overalt og se, Ble noen tøffe dager på skolen pga av det



    Jeg brukte det folk sa til meg for å skaffe motivasjon. ( Spikeren, Langbein, " Har en traktor kjørt over deg?" Den husker jeg spes, Men men.. Skal love dere at det faktisk funket Jeg ble egentlig bare pumpet full av motivasjon.
    Kjørte i gang 3 split 2 ganger i uken. 6 uker med maks styrke, 6 uker med volum( 1 uke med rolig løfting i mellom bytting av program) .. 3,5-4k cals om dagen. Her står jeg i 2012 Juni, Etter knallhard jobbing.
    ( 22 år )


    Jeg har alltid likt å motivere folk til og trene, og hjelpe dem med hvordan man bør trene.
    Det var veldig godt å komme tilbake til hjemplassen ( Der jeg gikk på skolen ) og overaske alle sammen Ikke minst og legge ut et bilde på face jeg tok på photoshoot



    Jeg veier vel snart 90 kilo og er 1.89 høy, Hvis du trenger hjelp eller noen motivasjonstips fra meg så kan du bare skrive til meg

    Må bare legge til at mye av motivasjonen jeg har hentet det siste året er fra dere på fitnessbloggen, Tusen takk!

    Min første post, Be nice!
  2. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Ejohn i Motivasjonspost for folk som sliter med å gå opp i vekt.   
    Ble litt mobbet på skolen av mine kompiser fordi jeg brukte utallige timer i styrketreningsrommet og ble egentlig aldrig større.
    Jeg kombinerte egentlig fotball med styrke noe som gjorde at jeg hadde utrolig lav fettprosent.. Dette bilde tror jeg ble tatt i 2005( 16-17 år) Veide sikkert rundt 50 kilo eller noe Ble ofte kalt "spikeren" eller noe i den dur. Var egentlig ganske tøft. Hadde problemer med motivasjon i forhold til styrke trening. Men det er vel i motbakke det går oppover


    ( Bilde som ble tatt av meg og hengt opp på skolen) De var egentlig overalt og se, Ble noen tøffe dager på skolen pga av det



    Jeg brukte det folk sa til meg for å skaffe motivasjon. ( Spikeren, Langbein, " Har en traktor kjørt over deg?" Den husker jeg spes, Men men.. Skal love dere at det faktisk funket Jeg ble egentlig bare pumpet full av motivasjon.
    Kjørte i gang 3 split 2 ganger i uken. 6 uker med maks styrke, 6 uker med volum( 1 uke med rolig løfting i mellom bytting av program) .. 3,5-4k cals om dagen. Her står jeg i 2012 Juni, Etter knallhard jobbing.
    ( 22 år )


    Jeg har alltid likt å motivere folk til og trene, og hjelpe dem med hvordan man bør trene.
    Det var veldig godt å komme tilbake til hjemplassen ( Der jeg gikk på skolen ) og overaske alle sammen Ikke minst og legge ut et bilde på face jeg tok på photoshoot



    Jeg veier vel snart 90 kilo og er 1.89 høy, Hvis du trenger hjelp eller noen motivasjonstips fra meg så kan du bare skrive til meg

    Må bare legge til at mye av motivasjonen jeg har hentet det siste året er fra dere på fitnessbloggen, Tusen takk!

    Min første post, Be nice!
  3. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Kristines1990 i Motivasjonspost for folk som sliter med å gå opp i vekt.   
    Ble litt mobbet på skolen av mine kompiser fordi jeg brukte utallige timer i styrketreningsrommet og ble egentlig aldrig større.
    Jeg kombinerte egentlig fotball med styrke noe som gjorde at jeg hadde utrolig lav fettprosent.. Dette bilde tror jeg ble tatt i 2005( 16-17 år) Veide sikkert rundt 50 kilo eller noe Ble ofte kalt "spikeren" eller noe i den dur. Var egentlig ganske tøft. Hadde problemer med motivasjon i forhold til styrke trening. Men det er vel i motbakke det går oppover


    ( Bilde som ble tatt av meg og hengt opp på skolen) De var egentlig overalt og se, Ble noen tøffe dager på skolen pga av det



    Jeg brukte det folk sa til meg for å skaffe motivasjon. ( Spikeren, Langbein, " Har en traktor kjørt over deg?" Den husker jeg spes, Men men.. Skal love dere at det faktisk funket Jeg ble egentlig bare pumpet full av motivasjon.
    Kjørte i gang 3 split 2 ganger i uken. 6 uker med maks styrke, 6 uker med volum( 1 uke med rolig løfting i mellom bytting av program) .. 3,5-4k cals om dagen. Her står jeg i 2012 Juni, Etter knallhard jobbing.
    ( 22 år )


    Jeg har alltid likt å motivere folk til og trene, og hjelpe dem med hvordan man bør trene.
    Det var veldig godt å komme tilbake til hjemplassen ( Der jeg gikk på skolen ) og overaske alle sammen Ikke minst og legge ut et bilde på face jeg tok på photoshoot



    Jeg veier vel snart 90 kilo og er 1.89 høy, Hvis du trenger hjelp eller noen motivasjonstips fra meg så kan du bare skrive til meg

    Må bare legge til at mye av motivasjonen jeg har hentet det siste året er fra dere på fitnessbloggen, Tusen takk!

    Min første post, Be nice!
  4. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til DukeNukem i Dopingbruk blir ulovlig - adressa   
    Kommer til å bli lite persing på Kaliber fremover da
  5. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Raptorial i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Eller denna

  6. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til ielill i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    http://www.youtube.com/watch?v=cFA4pgfEfPg

    Prøvd denne? Hahah ; )
  7. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Krembolle i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Viktig! man trenger å høre sånt. jeg ble bare utrolig motivert av mange av tilbakemeldningene som jeg har fått.
    brutalt men fakta, satt på jobb å hørte på gladiator theme sangen mens jeg leste Stig sitt inlegg ( skal ned og spise ekstra mye til lunch og seriøst drepe vekter etter jobb )
    Skal logge fra når jeg begynner med dietmar programmet neste uke.
    Gleder meg skikkelig! takk for hjelpen.

    Yolo:mad:
  8. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Msk87 i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Halla:couchpotato:

    Jeg er en gutt som ligger på 85 kilo er 189 høy, har trent i 10 år snart.

    Har satt et mål om å ligge på 95-100 kilo men sliter veldig meg og spise fornuftig.

    Har prøvd det meste av tips og triks for å øke i vekt.

    Dette er noe av det jeg har prøvd

    Feks dag 1: alt er i store porsjoner.

    07:00- 1 til 2 skåler med havregryn/ 1 weight gainer shake 528 kcals

    10:45- 1 skål med pasta/brødskiver

    12:30- Middagsmåltid ( alt i fra fisk til spagetti og kjøttboller )

    15:00- ny weightgainer shake og frukt/pasta måltid

    18:00- Middag igjen, pepperbiff med chips istede for ris/pizza/mcdonalds.
    Må bare legge til at et mcdonaldsmåltid er: 2 dobbel cheese, 1 liten cheese, en pose med chips,
    mcflurry eller summeshake ( det store og hele 2k kals)

    21:00-Weightgainer shake igjen etter brødmåltid eller havregryn.

    Dette er en helt vanlig dag utenom det ordinere.
    Ting som jeg har prøvd og smelle inn i kosth oldet:

    -Drikke 1 DL oliven olje ( fikk hjertebank forrige helg) Skumle greier. (( i løpet av en dag ))
    -skippe frokost og spise tungt til brunch
    -Spise mye dritt med en del kcals/Crispo plate/smash pose®/MCflurry oboy etc..
    -Drikke mye H-melk ( retinolnivået bare ble for høyt aka mye kviser kan forekomme )
    -Mye nøtter/mandler etc.
    -Blende masse dritt sammen ( nøtter,olivenolje,cottage cheese, så bare drikke hele greia)

    Jeg trener hver dag ( null cardio ).
    Økter:

    Dag 1: Bryst/triceps
    Dag 2:Rygg/Biceps
    Dag 3: Bein
    Dag 4:Bryst/triceps ( eller hviledag, kommer ann på formen )
    Dag 5:Rygg/biceps
    Dag 6:Bein
    Dag 7:Bryst,triceps.

    Kostillskudd:

    -Weightgainer PF 580 kals 3 scoopsx3 i løpet av en dag.
    -Kreatin kurer under tyngre treningsperioder
    -ZMA i ny og ned ( mest igjennom vinteren )
    -Tran i sin reneste form(y)

    Jeg ligger stabilt på 84-85k, veta farsken hva jeg skal gjøre for å komme meg opp i vekt.

    Er dritt lei snart, give me a hand peeps :happy:

    Formbilde:


  9. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Stig Ingebrigtsen i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Nei hva kan vi gjøre annet en å jobbe for å hele tiden forbedre oss. Jeg tror det alltid er rom for å forbedre seg, men man må også være realistisk å skjønne at begrensningene for hvor stor man kan bli i form og rein er nok lavere en de fleste tror. Jeg har lest litt om Adonis Index og Adonis Golden Ratio og det har gitt meg litt tanker om hva som kan gjøres. Men i bunn og grunn jobber jeg bare hardt og er flink med kostholdet og trives med det. Noe resultater vil det jo bli, men jeg infinner meg med at jeg ikke kommer til å få noe kroppsbygger størrelse.

    MEN jeg syns det er veldig rart at du ikke klarer å flytte på vekten din. Jeg kan fint manipulerer vekten min opp eller ned for hver uke om jeg ønsker, det bare krever endring i dietten. Du lister opp en "normal" dag i innlegget ditt, men er det slik du spiser hver eneste dag? Eller er det en perfekt dag der du får i deg alt? Etter så mange år med trening så er det detaljene som avgjør om du oppnår videre resultater mener jeg. Så om du får i deg nok mat på dag 1, men dag 2 og 3 får du ikke i deg halvparten, dag 4 er litt mer og dag 5 er perfekt igjen så forstår jeg at vekten ikke beveger seg.

    Om du spiser likt hver dag så må du bare innse at du må spise mer. For selv om du har trent lenge så skal du kunne legge på deg vekt i form av fett ihvertfall. Når dette ikke skjer så spiser du rett og slett for lite. Dette er for meg et luksusproblem og jeg har ikke noen gode løsninger annet en at om du vil oppnå de resultatene du har satt deg så må du spise mer. Om du ikke får det til så vil du aldri komme videre. Kanskje litt brutalt, men slik er det bare.
  10. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra wombat i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Det var litt søtt sagt
  11. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til wombat i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Hjelper deg sikkert ingenting, men jeg syns du er kjempefin som du er jeg da
  12. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Rodolfo i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Kjerringa lagde meg noen gode vafler her om dagen. 1 vaffel, med 10 gram smør og 2 leiver fløtemysost ga meg 600 kcal. Kunne fint gaflet i meg 7 - 8 av de som dessert. De var lagt på malte mandler, egg og naturell youghurt. Smakte litt som rømmevafler (bruker du rømme blir de selvsagt enda mer kcalrike). Dette smaker mye bedre enn å drikke olje, som uansett ikke er det beste alternativet, pluss at mandler gir litt vitaminer og mineraler. Obs: Husk at kardio for noen kan være gunstig for å øke i muskler. Løpe/sykle en del på sommeren, og ro ned på høsten.
  13. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Stig Ingebrigtsen i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    En ting som og kan være greit å ha i bakhodet er jo at du har et genetisk potensial som rett og slett kan begrense hvor stor du kan bli naturlig. Jeg er like høy som deg og har trent i 20 år og ligger nå rundt 88kg i god form. Jeg som deg skulle gjerne ha vært 100kg i samme form men det blir nok vanskelig å få til uansett hvor perfekt jeg spiser og trener. Denne linken her er grei å lese for å få litt informasjon om hva ekspertene mener er mulig.

    What’s My Genetic Muscular Potential? | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald
  14. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Oddis i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Jeg har hentet ut programmet, skal begynne med det fra og med neste uke..
    Er bare noen øvelser som jeg ikke er kjent med som jeg får google opp.

    Dette blir bra, tror jeg ihvertfall
    Og det er vell det viktigste!
  15. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Aurelius i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Jeg har hentet ut programmet, skal begynne med det fra og med neste uke..
    Er bare noen øvelser som jeg ikke er kjent med som jeg får google opp.

    Dette blir bra, tror jeg ihvertfall
    Og det er vell det viktigste!
  16. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Oddis i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Så lenge du ikke blir uvel av det ser jeg ikke noe problem med det. Men vil ikke anbefale å drikke 100 ml på en gang. Bedre å ha det på maten. Dynke brødskiven i olivenolje og slikt.

    Er noen tips for hvordan du kan få i deg flere kalorier her:
    Energi- og næringstett kost | Frisk og Funksjonell

    Enkle tiltak for å få i seg nok mat | Frisk og Funksjonell
  17. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Aurelius i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Ok, kjører på med h-melk fra og med i dag. Så ser vi om et par uker.
    Jeg skal komme med oppdateringer.
  18. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Aurelius i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Til slikt fungerer Hmelk særdeles utmerket:) Få i deg 2 liter ekstra om dagen, så garanterer jeg at resultatene kommer.
  19. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Krembolle i Trenger hjelp, har prøvd alt!   
    Why change perfection?

    Denne posten vinner vel VM i å være lite hjelpsom, for alle forslaga jeg hadde har du allerede prøvd ser det ut til.

    Edit: retta en skriveleif.
  20. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til MBW i Håper å motivere andre som ''ikke trodde det var mulig''   
    Heisann, jeg er ei jente på 21 år som selv føler jeg har oppnådd fantastiske resultater og er superstolt av meg selv. Sommeren 2011 begynte jeg på en reise som både har forandret meg psykisk og fysisk. Jeg har hatt en vektnedgang på 40 kg. På første bildet var jeg rundt 116, men da jeg begynte det hele var vekten 118. Det andre bildet er jeg 85 kg, og siste er jeg 78. Nå begynner veien videre mot nye mål og drømmer.
  21. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Splae i Hva synes DU er best å trene?   
    Hip thrust om kvelden
  22. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Zain i Blande Oliven Olje ( Virgin ) i prot shaken. ( Vektøkning )   
    Har tidligere blandt en del olje(raps) i shakerne, ja. Fin måte å få i seg fett og øke kaloriinntaket på.
  23. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til Rakker i Deres erfaring med Herbalife!   
    Ville du betalt 25 kroner literen for bensin om du fikk det tilbudt som abonnement av en "venn" du mistet kontakten med for 10 år siden som plutselig ringte deg?

    Bytt ut bensin med proteinpulver. Høres det fortsatt ut som en god deal?
  24. Like
    Kim Roger Flaten ga poeng til LeanMachine i Hva synes DU er best å trene?   
    Hehe, jeg mente atm, men ja også om kvelden
  25. Like
    Kim Roger Flaten fikk poeng fra Lena Ludvigsen i Hva synes DU er best å trene?   
    Hip thrust om kvelden
×
×
  • Opprett ny...