Jump to content

Kim Roger Flaten

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Kim Roger Flaten

  1. Jeg trenger og hente litt motivasjon igjen i form av og hjelpe andre, bare send pm hvis noen lurer på noe
  2. Jeg er på uke 2, det er faktiskt mye tøffere enn jeg trodde.. herregud
  3. 3 dager igjen til dietmar wolf programet skal kjøres igang!
  4. Mye ligger i genetikk etc, har foreldre som er slanke av seg og markerte. Vet faktisk veldig lite om forbrenning, det er kanskje noe som jeg bør lese meg mer opp på. det å bli "stor" å være helt "rein", stiller store krav til kunnskap om trening/kropp. Har studert treningsfag etc, men det handler mest om muskelvekst og treningsformer.
  5. Haha, har faktisk lest om furious pete og hvordan han klarer og spise så mye
  6. Viktig! man trenger å høre sånt. jeg ble bare utrolig motivert av mange av tilbakemeldningene som jeg har fått. brutalt men fakta, satt på jobb å hørte på gladiator theme sangen mens jeg leste Stig sitt inlegg ( skal ned og spise ekstra mye til lunch og seriøst drepe vekter etter jobb ) Skal logge fra når jeg begynner med dietmar programmet neste uke. Gleder meg skikkelig! takk for hjelpen. Yolo:mad:
  7. Yeps, men føler vann som er bundet fra kreatin er kilo som ikke kan regnes med
  8. Dette var semi-triste greier. Hva gjør vi? skal kjøre dietmar wolf så mange uker som kroppen klarer. Det får bare briste Stig fungerer det, så blir det Dietmar x15.. så får vi bare se hva som skjer.
  9. Jeg har hentet ut programmet, skal begynne med det fra og med neste uke.. Er bare noen øvelser som jeg ikke er kjent med som jeg får google opp. Dette blir bra, tror jeg ihvertfall Og det er vell det viktigste!
  10. Hmmm, ok(y) Hva tenker du rundt det og drikke oliven olje eller fordele 1 DL på mat i løpet av en dag? det er 900 kals per 100 ml.
  11. Har du navnet på noen programmer eller en link til hvor jeg kan lese om det etc? Setter utrolig stor pris på hjelpen;)
  12. Ok, kjører på med h-melk fra og med i dag. Så ser vi om et par uker. Jeg skal komme med oppdateringer.
  13. Jeg klarer ikke å legge til 2 måltider, er mett hele dagen igjennom. Må drikke kcals eller noe tror jeg ( lettere å innta )
  14. Legge på meg, uten tvil. men trene mindre er uaktuellt, progresjonen i treningen er der, men vekta øker jo ikke. Kjører 6 uker med volum og en hvileuke med rolig løfting og 6 uker med maksstyrke. Det er jo helt latterlig at vekta ikke går opp men at jeg løfter mer, mtp programmet som jeg bruker. jeg har telt kals og på en kanskje heavy feed dag, da kan jeg ligge på opp mot 5-6 tusen. Jeg skjønner ingen ting Oddis Faktisk så ligger jeg på 120-130 ca i benk 1 RM 200 kilo i markløft 1 RM 140-150 kilo 1 RM knebøy ca. har faktisk en del masse jeg kan legge på beina. tror jeg har 40 kilo med muskler i overkroppen ( har tatt kroppsanalyse lå på 38 kilo )
  15. Halla:couchpotato: Jeg er en gutt som ligger på 85 kilo er 189 høy, har trent i 10 år snart. Har satt et mål om å ligge på 95-100 kilo men sliter veldig meg og spise fornuftig. Har prøvd det meste av tips og triks for å øke i vekt. Dette er noe av det jeg har prøvd Feks dag 1: alt er i store porsjoner. 07:00- 1 til 2 skåler med havregryn/ 1 weight gainer shake 528 kcals 10:45- 1 skål med pasta/brødskiver 12:30- Middagsmåltid ( alt i fra fisk til spagetti og kjøttboller ) 15:00- ny weightgainer shake og frukt/pasta måltid 18:00- Middag igjen, pepperbiff med chips istede for ris/pizza/mcdonalds. Må bare legge til at et mcdonaldsmåltid er: 2 dobbel cheese, 1 liten cheese, en pose med chips, mcflurry eller summeshake ( det store og hele 2k kals) 21:00-Weightgainer shake igjen etter brødmåltid eller havregryn. Dette er en helt vanlig dag utenom det ordinere. Ting som jeg har prøvd og smelle inn i kosth oldet: -Drikke 1 DL oliven olje ( fikk hjertebank forrige helg) Skumle greier. (( i løpet av en dag )) -skippe frokost og spise tungt til brunch -Spise mye dritt med en del kcals/Crispo plate/smash pose®/MCflurry oboy etc.. -Drikke mye H-melk ( retinolnivået bare ble for høyt aka mye kviser kan forekomme ) -Mye nøtter/mandler etc. -Blende masse dritt sammen ( nøtter,olivenolje,cottage cheese, så bare drikke hele greia) Jeg trener hver dag ( null cardio ). Økter: Dag 1: Bryst/triceps Dag 2:Rygg/Biceps Dag 3: Bein Dag 4:Bryst/triceps ( eller hviledag, kommer ann på formen ) Dag 5:Rygg/biceps Dag 6:Bein Dag 7:Bryst,triceps. Kostillskudd: -Weightgainer PF 580 kals 3 scoopsx3 i løpet av en dag. -Kreatin kurer under tyngre treningsperioder -ZMA i ny og ned ( mest igjennom vinteren ) -Tran i sin reneste form(y) Jeg ligger stabilt på 84-85k, veta farsken hva jeg skal gjøre for å komme meg opp i vekt. Er dritt lei snart, give me a hand peeps :happy: Formbilde:
  16. Jeg tenker det samme som deg Stig.. har en del venner som boler som har sagt det samme til meg. "Hvis du har gått på AAS, tenk hvor stor du har blitt" ( etter og ha trent i 10 år ) Er dritt lei av og bli tvunget til å sammenligne meg selv med folk som boler, men sammtidig så gir det litt (bare litt) motivasjon til å bevise at det går ann uten. etter hardkjør på et pavlo program, så er progresjonen veldig lav ( men fortsatt "ok" ) Så får du i trykt boleklagene i trynet, og av det oppfølger det i ofte i bakhode at AAS kunne ha gjort ting veldig lettere. Sliter syykt med motivasjon for tiden.. Mye av de isolerte øvelsene bare detter ut av programmet med tiden, en etter en.. Sitter fader meg igjen snart med bare baseøvelser 6 ganger i uken. Sad story.
  17. Limiterer du det med 1DL i løpet av en dag? Lurer på om for mye av det er farlig i lengden
  18. Erfaringer? jeg har prøvd å blande 1 DL fordelt i 3 shaker i løpet av en dag ( Smaker ikke fantastisk )
  19. Det ble skrevet en kort reportasje her om prisen per 100g protein i produkter for ikke så lenge siden. Herbalife toppet det hele med 135kr per 100g. ( Tunfisk var billigst på 20kr per 100g eller noe ) Sier litt, men det er jo lettere og drikke kcals enn og spise det. Men det finnes mye til en rimmeligere pris på markedet enn herbalife Anbefaler det ikke i det hele tatt.
  20. Gi fader i hva andre gjør, og tenk mer på deg selv. Så når du ihvertfall langt
×
×
  • Create New...