Gå til innhold

aspire

Medlemmer
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. På en inbody 720 test som jeg tok i januar fikk jeg vite at jeg hadde 10.3% bodyfat uten spesielle antydninger til en six-pack (dårlig bilde, men det står 10.3%bf) (på dette bildet strammer jeg alt jeg har samtidig som jeg drar ned magefettet Det er tatt ca på samme tid som testen ) Dette bildet er tatt rundt 10.februar etter litt pf [ATTACH]101947[/ATTACH] I dag tror jeg at jeg har enda lavere fettprosent enn på februarbildet, men jeg er likevel ikke fornøyd med "sixpacken" Så her kommer mitt dumme spørsmål: Vil min "sixpack" bli tydligere av å trene spesifikke mageøvelser?
  2. Høres bra ut Takk for godt svar
  3. Dette spørsmålet har sikkert blitt stilt 100 ganger i tråden allerede (men jeg gidder ikke lete): Ved bruk av 4$ fraktalternativet, hvor lang leveringstid er det ca før pakken vil havne i Bergen ? (med tollstopp og alt) Og om noen vet, hvor lang tid bruker de dyre expressalternativene på å nå Norge/Bergen ?
  4. Er ny Iherb-kunde. Er det slik at folk bestiller mange små pakker (under tollgrensa) med 4$ fraktalternativet ?
  5. Jeg er ingen knebøyexpert, men for meg hjelper det å ha bredere beinstilling. Har jeg bena for smalt tipper jeg også framover når jeg kommer ned til parallell.
  6. Det var ikke meningen å hevde at mine forslag er eneste måte å gjøre det på, for det er det absolutt ikke. Om det er den beste måten vet jeg heller ikke, men det er noe som har fungert for meg. Det er mange veier til rom Rubenevo, jeg kan dessverre ikke noe om balanseringen av program som belaster samme muskelgruppe uten spesielt med pause i mellom øktene. Jeg har alltid trent minimalistisk, men at du kan trene veldig ofte uten å bli overtrent, det tror jeg.Vegard L og Torres kan sikkert hjelpe deg med å sette opp økter og belastningsanbefalinger om du ønsker å trene hyppigere enn det jeg
  7. Om jeg ga uttrykk for å hoppe over økt 3, så mente jeg ikke det. Jeg mente det Vegard L sa her. Nei, det er jo selfølgelig ikke noe problem men utifra akkurat denne situasjonen der Rubenevo ikke har mulighet og på dette tidspunktet ikke nok motivasjon til å trene hele uka, så vil min anbefaling utifra hans mål og forutsetninger være et tungt fullkroppsprogram som blir trent 2-4 gangar i uka. Det er mange måter å trene på, men nå i startfasen tror jeg det er best å ikke begynne for avansert, det jeg foreslår i mine innlegg tror jeg kan være en fin introduksjon til styrketrening, det
  8. Jeg kan skrive litt mer om øvelser i morgen (senere i dag) Jeg vet ikke hvor mye du kan om trening, så beklager om jeg overforklarer, meningen er å være tydelig Jeg er helt enig i det Vegard L sier. Kan ikke tro at jeg skal quote noe fra ex.phil men Aristoteles snakket om den: Gyldne middelvei, det han mente med dette var at det fantes ytterpunkter og en middelvei til alt. f.eks: Feig - Mot - Dumdristig der Mot er den balanserte versjonen av disse ytterpunktene. Du trenger ikke overtenke og komplisere treningen din med strenge regler og rammer Om du får trent 2 ganger en uke
  9. Dette ble visst et langt innlegg... Startfasen vet jeg er lei, når en ikke helt vet hvor en skal begynne og hvordan en skal gjennomføre. Da hjelper det å ha noen som vet hva de snakker om, noen som kan støtte deg til inntil du kjenner hvordan du skal trene tungt. Har du en god venn (som har resultater/fysikk å vise til, som har kommet seg dit han er ved hjelp av tunge sett) du kan trene med, så er dette en veldig fin måte å begynne på. Om ikke, PT. Det skulle jeg ha gjort for mange år siden, men jeg valgte den vanskelige veien med prøving, feiling, vranglære, og dårlig teknikk. I dag er de
  10. Gratulerer André ! Heftige løft på 300 og 305 Jeg kan ikke alle reglene i styrkeløft, hvorfor får ikke André tredje plass i knebøy når han løfter en tyngre totalvekt enn tadeas Kronovetr ??
  11. Fikk lyst å slenge meg på her, kjenner meg veldig igjen i det trådstarter sliter med.Jeg er også 185 i høyden og lå før på en vekt mellom 69/73 uten spesielt med muskler. Jeg løste det for ca 1,8 halvt år siden da jeg ble slengt inn i militæret. Jeg begynte å trene tungt med 5*5 samtidig som jeg spiste godt i messa (mye kylling til lunsjen). Dette gav meg treningsresultater og treningsglede som jeg aldri hadde opplevd makan til de 3 andre årene jeg hadde kuka rundt. Kontinuitet og logg er essensielt for å kunne øke så raskt som mulig, ellers kan jeg ikke komme på annet som dei andre innlegga
  12. jeg tar 80 g havregryn og blander det med en shake bestående av 2 scoops av nordic power 4k pure mammut protein med sjokolade smak og 3 dl melk. Dette smaker sjokolade og glir rett ned Jordbærproteinpulver hadde jeg 1 gang, og det blir den siste. Smakte godt første gangen, men deretter ble jeg kvalm bare ved tanken på smaken. Bytt til sjokolade, da tror jeg du får det bedre
×
×
  • Opprett ny...