Gå til innhold

Gladiatoren

Medlemmer
  • Innholdsteller

    40
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gladiatoren

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 07. juli 1992

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Etter mye fram og tilbake med kosthold er jeg på utkikk etter en kostholdsveileder. Problemet er at jeg har gått meg vill i jungelen av veiledere og coacher så det jeg lurer på er rett og slett hvem andre har brukt og er fornøyd med? - Jeg trener styrketrening - ute etter å øke muskelmasse - pris på veileder/coach er viktig - god oppfølging og endringer under veis om det trengs
  2. Kanskje litt peanutsmør istedenfor!
  3. Ja, er nokk ikke dumt å ha valgmuligheter får prøve å sette opp flere alternativ etter hvert!
  4. 178 og 76kg. Er det noe jeg kan bytte ut den ene havregrynen med? slet litt med å få i meg nokk derfor jeg har så mye havregryn
  5. Hei. Har trent 2 år nå uten noe form for matplan og heller holdt meg til moderate inntak av sukker. Prøvd å spist så sunt som mulig. men mangler litt framgang på grunn av dårlig oversikt på hva jeg spiser. Har lyst å få bedre framgang på treningen og tenkte derfor å følge en matplan. Har satt opp en på egen hånd og lurte på om den ser grei ut og evt. om noe mangler? M1: 100g havregryn, 3 dl melk, 2ss UDO's choice M2: 2egg, en halv avocado, 1 banan M3: 150g laks/kylling, 120g ris,150 grønnsaker M4: Proteinshake, 1 banan M5: 200g kjøtt, 120g ris, 150g grønnsaker M
  6. Planen er å blande tunge baseløft med crossfit. på morgenen har jeg ikke så veldig god tid om jeg skal få sovet tilstrekkelig og få litt tid med frøkna på kveldstid. Så sitter igjen med rundt en halvtime til rådighet om jeg skal trene før jobb. Så etter å ha testet det ut kom jeg vel fort fram til at det passer bedre å kjøre litt tunge baseløft etter jobb da jeg er mer våken og har bedre tid for heller å være litt mer sliten til crossfit økten.
  7. Har begynt å trene litt styrke rett før øktene da jeg følte morgen trening ikke var noe for meg. lite energi selv om jeg spiste en god frokost og merker mye forskjell på hvor gode løft jeg får til ettermiddag kontra morgen.
  8. Tanken var å ha et program hvor jeg tenker mer på styrke på morgen øktene siden noen av crossfit øktene ikke er serlig lange og blir mer METCON enn styrke så trenger å øke styrke for å gjøre det bedre på øktene. Noen som andre forslag til korte og effektive økter som kunne passet til en morgen økt?
  9. Får prøve meg på et bredt belte da. Vurderer Babel sitt forslag da det ikke var så dyrt og likevel så greit ut.
  10. Tenkte å starte å trene før jobb da jeg trener Crossfit senere på dagen og er som regel for sliten til å begynne med noe styrke etter det. Tanken var å kjøre starting strength på morgenen så spørsmålet mitt er om dette høres greit ut eller om hele tanken bak starting strength forsvinner når jeg plusser på "ekstra økter" og at det kanskje blir litt for mye når vekta blir høy utover i programmet?
  11. Mye gode forslag men tenkte å ikke bruke fullt så mye på belte som noen av forslagene over her. Jeg syns også at det fort blir litt ubehagelig når det er så bredt i front og så derfor på dette http://www.x-life.no/products/bb-weight-lifting-belt , men etter litt lesing er det kanskje meningen at det skal være bredt i forkant også for å støtte opp både mage musklene og ryggen under hele løftet? Mulig jeg spør dumt men har ikke brukt løfte beltet så mye så prøver bare å bli litt klokere før jeg velger hvilket jeg skal bruke framover : ) Takk for hjelpen så langt folkens!
  12. Tror jeg ender opp med et skikkelig lær belte ja. Men ser Babo snakker om å gå inn beltet raskere er det noen her inne som har innspill på hvordan gjøre dette?
  13. Skal gå til innkjøp av et løfte belte og lurte rett og slett på om noen hadde prøvd dette løfte belte fra better bodies? http://www.x-life.no/products/better-bodies-pro-lifting-belt
  14. Er ernærings studiene vanskelig eller er det slik at Ola nordmann som anstrenge seg litt får det lett til?
×
×
  • Opprett ny...