Gå til innhold

Fredrinco

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hvorfor er programmet på førstesiden annerledes enn programmet som er i Fitnessbloggen sin artikkel om Starting Strength? (http://fitnessbloggen.no/starting-strength/) Har også sett, som det snakkes om over her, at mange snakker om Power Clean i dette programmet. Er det fordi det originalt er en del av programmet, men er byttet ut med en lettere teknisk øvelse grunnet vanskelighetsgraden?
  2. Okei, takker for alle tilbakemeldinger, skal definitivt teste det ut!
  3. Ja må definitivt jobbe mer med bevegeligheten min! Har sett på Starting Strenght tidligere og vurdert det, men som mange andre å gjør, syntes jeg det virket som lite trening. Likevel så er det vel et program som kan passe meg godt nå som det er mye fotball, og som du sier så gir det meg jo en fin overføringsverdi.
  4. Takker for tilbakemeldingen! Ja, den tanken har slått meg også, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal justere det med tanke på hvilke øvelser og antall reps/serier. Har ikke tatt 1RM på lang tid, men når jeg trener 5x5 ligger jeg på 75kg i benk, 105-110kg i markløft og 100kg i knebøy (kommer meg riktignok ikke veldig dypt i knebøy, grunnet dårlig mobilitet i anklene og hoftene). Hvis du har et program å anbefale meg er det bare å komme med det! Setter pris på alle tilbakemeldinger.
  5. Ganske sikker på at jeg får i meg nok mat ja, men går dårligere med søvnen, hvor jeg ca. ligger på 6 timer gjennomsnitt i hverdagene. Programmet var: Push: Benkpress 5x5 Skråbenk med manualer 3x8-10 Flyes med manualer 3x8-10 Dips 3x så mange jeg klarer med egen kroppsvekt Sittende skulderpress 4x8-10 Skulderhev med ez-stang 3x10 Sidehev med fronthev 3x8-10 Triceps pushdown 4x10 Triceps overhead 3x8-10 Pull: Pullups 3x så mange jeg klarer med egen kroppsvekt Markløft 5x5 Pullups med håndflatene inn mot midten 3x så mange jeg klarer med egen kroppsvekt Bent-over rows: 3x10
  6. Hei! Jeg er en gutt på 18 år og spiller for tiden veldig mye fotball. Jeg trener ca. 4 ganger i uken med klubb, og 3 ganger med skolen, går 2. året på idrettslinjen. Treningene er av variert intensitet, spesielt nå som kampene har startet, og det foregår ikke noe form for styrketrening. Gjennom vinteren trente jeg en god del styrke, ca 5-6 ganger i uken, og holdt meg da som regel til push/pull/legs på de ulike dagene. Så kom mars måned, og her gikk jeg på en smell. Kroppen ble utslitt og jeg klarte ikke å yte maks verken på trening eller i hverdagen. Jeg tok meg en pause fra styrketreningen, i
  7. Hvor mye burde man ta i de forskjellige baseøvelsene for man begynner på ett nytt program?
×
×
  • Opprett ny...