Jump to content

Trond Sveen

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Trond Sveen

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/07/1989
  1. Beklager! Litt mer info om meg selv; Høyde: 175 Vekt: 75 kg Alder: 25 Jeg er ingen muskelbunt på noen som helst måte. Målet er å få vekk noe underhudsfett og stramme opp det som allerede er der :-)
  2. Hei Er i gang med en liten deff før sommeren setter inn for fullt og er godt i gang med følgende hva gjelder kostholdsplan; Frokost - kl. 07:00 -Protein shake + 1 spiseskje olje(Udos Choice) Mellommåltid 1 - kl. 10:00 -200 gram cottage cheece Lunsj - kl. 13:00 -Stekt/kokte grønnsaker + 2-300 gram magert kjøtt, kylling eller fisk Mellommåltid 2 - kl. 16:00 - Måltidsbar Etter trening - kl. 20:00 - Protein shake + en riskake Middag - kl. 21:00 - Samme som lunsj, men ofte litt større porsjon + 1 spiseskje olje(Udos Choice) Grovt regnet havner jeg på ca 1500 - 1800 kcal om dagen i inntak av mat. Trener 5 dager i uka der hver økt er på ca en time og er 50/50 cardio/styrke. Er dette et OK kosthold mtp å deffe? Noe jeg bør endre på?
  3. Hei. Sliter med en del eksem/tørre/sprukne hender og fingre, noe som til tider er en utfordring når jeg løfter vekter. Det er rett og slett skikkelig vondt. Er det noen som har noe erfaring med å bruke hansker under trening? Helst noen som dekker hele hånden(ikke sånne som fingrene stikker ut av) Takk p.s. vet ikke om denne ligger under riktig forum...
×
×
  • Create New...