Jump to content

FATGIRL89

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Tusen takk, tror ikke jeg kutter ut melk og poteter enda i hvert fall, greit å ha noe å ta av når det stagnerer. 1 rep. 140 kg i markløft (med reim) 1 rep. 130 kg knebøy 1 rep. 70 kg i benk. Det er to andre jenter hvor jeg trener som også tar rundt 67-70 i benk faktisk. Ikke sikkert jeg klarer det nå lenger, siden jeg har trent så lite så er jeg redd for skader, og jeg har ikke psyken heller nå til så tunge løft - men kanskje om et halvårstid når jeg har funnet frem krigeren igje Takk
  2. Ellers så ønsker jeg også mer innspill på matplanen min om noen har noe å komme med.. takk for alle kommentarer og innspill
  3. Så fin en kommentar! Tusen takk! Betyr så mye... at dere tar dere tid! Jeg skal svare dere (til og med kanskje lage loggbok) når jeg får litt bedre tid, men vit at jeg setter stor pris på de fine ordene. Problemet er at jeg har aldri lært moderasjon / balansegang. Jeg var feit, hadde et mål, gikk ned 50 kg og gjennomførte målet mitt (som var en konkurranse), fikk mine 15 min of fame og masse skryt, landet på jorden igjen og ble "glemt" - havnet tilbake i gamle vaner og la på meg igjen. Men som dere sier, jeg kan jo alltid gjøre det igjen.. det må ikke være torsk & brokkoli og 3 timer kardio om dagen... ulempen med å ha gjort det før er å vite nøyaktig hvor mye jobb man har foran seg.. hehe
  4. Faen så godt det var å være ærlig med at jeg sliter, ikke bare late som at alt er fint og at man trives med å ha litt å klipe i... det er slitsomt å holde ting inni seg.. takk skal dere ha alle sammen, for at dere kommenterer og kommer med fine ord
  5. Tusen takk, jeg VAR veldig stolt, men det føles ikke som "min bragd" lenger siden jeg ikke ser sånn ut i dag.. hvem pokker sliter i 2 år, for så å legge på seg igjen.. jeg føler meg mer svak en stolt for å si det sånn, selvfølesen har fått seg en grei knekk. Men takk
  6. Ja, kan godt kutte ut melk, prøvde meg bare frem med et oppsett som jeg ikke følte tok fra meg alt jeg likte (elsker melk) men helt klart, jeg kan heller putte inn noe annet som metter mer Jeg vil ikke over 1500 kcal nå, kanskje helst nede på 13-1400..
  7. Jeg HAR gått ned 50 kg, men også gått mange av de opp igjen - defor jeg har helt mistet troen på meg selv. Trenger så sårt litt støtte og motivasjon fra noen som ikke vet hvem jeg er og sammenligner meg med den jeg var for et knapt år siden. Jeg kan ikke sole meg i glansen av en vektnedgang når jeg har gått dem opp igjen.. hehe..men takk, jeg er sterk har jeg hørt Jeg var rundt 60kg når alle maxene ble tatt og jeg har ikke blitt sterkere siden den gang - selv om jeg er 20,25 KG tyngre så det er ikke akkurat muskler som har kommet på
  8. Gratulerer, godt jobbet Kan jeg spørre sånn ca hvordan du spiser? Ikke gram osv selvfølgelig, men bare sånn grovt for å se om jeg er helt på viddene.. hehe.. tusen takk, håper jeg kan skryte av sånne resultater etter hvert Ulempen med å ha vært i sceneform er desverre at man aldri blir fornøyd etterpå... men holder jeg ut en mnd så vet jeg at resten går smooth, begynnelsen er verst syns jeg - når man har for mye fett til at endringene vises uke for uke.
  9. Skulle stå "klarer meg IKKE i mange mnd uten karb..." der oppe, men. Takk for innspill, kanskje jeg dropper karb på kvelden, mulig det er en tilnærming som funker best på de som er i god form. Takk for kommentar
  10. Takk for tilbakemelding, jeg er livredd karb, men jeg klarer meg i mange mnd med veldig lite karb - så tenkte kanskje å prøve en biorytme/silverhydra tilnærming med karb på kvelden etter trening kunne virke litt prevantivt mot sprekking og imaginær sult på kvelden.. men kanskje du har rett, at jeg burde kutte dem ut, jeg skal jo ned en del så
  11. Fortsatt 162 cm, og jeg har ikke veid meg (tar bare mål) men ut i fra målene så tipper jeg at jeg ligger mellom 77 og 85ish kilo.. jeg bryr meg egentlig ikke om vekta, men jeg vet at midjemålet mitt må ned med ca 25-30 cm før jeg er fornøyd, det var der jeg var på det beste - om det er lov å si. Har vært helt sykt ute å kjøre når det gjelder mat og trening siste året, vi snakker godteri og møkk hver dag - og minimalt med trening. Jeg er "alt eller ingenting". Elsker å trene tungt, har 340 kg sammenlagt på 60 kg kroppsvekt på de tre store og elsker intervaller.. jeg vet ikke hvorfor ting har glidd ut så jævlig, men jeg vil back on track! Aktivitetsnivå er pr nå stillesittende jobb og halvhjertete treninger hvor jeg ender opp gråtende på sofan fordi jeg har kastet bort alt jeg har jobbet for. Jeg satser på 3 tunge økter i uken med styrke fom. lørdag, 2 med intervaller.. men er åpen for andre forslag.. Takk for at dere svarer
  12. Hei, jeg er 23 år og vært overvektig nesten hele livet. Jeg veide 103 kg (162 cm) og gikk ned til litt over 50 kg - uten operasjon, på 2 år. Nå har mye kommet på igjen og jeg stoler ikke lenger på meg selv og kunnskapen jeg innert inne vet jeg har. Jeg skammer meg og tør ikke ta kontakt med noen på treningssenteret. Kan noen hjelpe meg med tilbakemeldinger? Vær så snill? Begynner på jobb 08.00 og slutter klokken 16.00 (kontor). 11.00: 3 egg + salat 14.00: 150g kyllingfilet + 200g grønnsaker 17.00: Trening (styrke + forhåpentligvis litt cardio..) PW: 1 banan + 30g proteinpulver Middag: 200g kylling + 200g potet + 200g grønnsaker Kveldsmat: 30g havregryn + 2 dl skummet melk + 200g jordbær Noen som ser noe jeg burde gjøre annerledes, noe som mangler, etc? Fallgruver? Håper noen kan hjelpe meg..
×
×
  • Create New...