Jump to content

stenfelt

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About stenfelt

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/29/1991
  1. Hei! Etter stor vektnedgang fikk jeg nå gjennomført en bukplastikk (10 dager siden). Med et arr på hver side under buksekanten og et arr som går halvveis opp på magen (såkalt T-snitt). Det ble ikke sydd i magemusklene, men jeg må likevel unngå å belaste magen på noe måte i lang tid. Er generelt fin i formen nå, og ønsker ikke å forfalle helt i ventetiden. Jeg kunne gjerne trengt noen forslag til hvilken type trening jeg kan gjennomføre uten at mageområdet blir belastet/aktivert. Noen som har gode ideer? Takk!:)
  2. Takk for tips, høres fornuftig ut :-)
  3. Hei! Skal være med i en konkuranse (et løp) om drøyt 6 uker hvor det er en fordel å være lettest mulig. Jeg skal være med i 90 kg+ klassen. Ligger greit an, men har gode muligheter til å vinne om jeg klarer å ta av 3-4-5 kilo til. Nå er jeg ca 95 kg. Jeg er ca 183 høy. Målt fettprosenten til 15%. Har det siden april i fjor gått ned 44 kg, og er generelt i veldig god form. Har ikke gått på noen som helst form for diett, kun spist normalt og trent hardt hver dag. Veldig klar over at ekstremdietter ikke er bra, og det er også derfor jeg aldri har brukt det. Likevel ønsker jeg for å ta av et par viktige kilo å teste en nå de kommende ukene (i utgangspunktet 4 uker), og det jeg da håper noen her kan hjelpe med er å finne ut hvilken som vil passe meg best. Trener utholdenhet (motbakkeløp) mer eller mindre hver dag, så det må være en diett som gjør at jeg samtidig kan gjennomføre dette. Regner med at enkelte dietter, som lavkarbo, utelukker seg selv da? Kom gjerne med tips til kosttilskudd jeg trenger i tillegg Tusen takk
  4. Fornøyd med leggene etter endel fjellturer
  5. Jeg har gått ned 35 kg på 10 mnd og i samme periode "festet" i snitt to ganger i uken. Holde seg unna nattmat, tren og spis dagen derpå som normalt. Dans mye på byn
  6. Hei:) Har gått ned fra 140 til 107 kg på litt under et år. Ikke brydd meg særlig om hva jeg har spist, kun kuttet veldig ned på det verste (brus, boller, godteri) samt kjørt kondisjonstrening 5-15 timer i uken. Så godt som ingen styrketrening. De siste to mnd har vekten derimot stagnert. Har nå en fettprosent på 22,7. Er forresten 183 høy. Trenger å få litt fart på det igjen og lurer nå på å teste ut PSMF da det er denne dietten som virker å passe meg best. Hvilke forventninger bør jeg ha mtp vektnedgang? Tenker i første omgang å kjøre på i tre uker. Er det noe poeng i intens kondisjonstrening samtidig? Evt annen trening? Har lest endel artikler, men vil gjerne høre fra dere som har litt erfaring. Skal være med i en konkuranse 20. mai der det vil være en fordel med lavest mulig vekt. Derfor ekstremdiett.
  7. Trener alltid dagen derpå. Det er "straffen" for en fuktig kveld. Merker ikke at økten er noe mindre effektiv, men har vel også sammenheng med at jeg aldri er dårlig dagen derpå :-)
  8. Går Stoltzekleiven i Bergen omtrent hver dag, bytter den gjerne ut med 5-10 km på tredemøllen (10-12 km/t) et par ganger i uken.
  9. stenfelt

    Alkohol

    Vel, jeg gikk ned 25 kg fra mai-september. På samme tid drakk jeg alkohol (festet) to-tre ganger i uken i snitt. At det ikke er bra å drikke for mye mens man går på en diett/trener etc sier seg selv, men tror det er ganske overdrevent "fyfy" blant mange fanatikere..
  10. Er 184 cm og 114 kg. Gått ned fra 139 kg på 5 mnd med ganske intens kondisjonstrening og litt skjerping av kosthold. Skjerpet enda hardere nå med enda mer trening samt enda mer skjerpet kosthold. Målet er å komme under 100 før jul og sluttmålet er 84 kg (tot 55 kg ned) innen mai neste år. Alle spør meg hvor jeg har tenkt å ta fettet fra, men et sted må det jo finnes
×
×
  • Create New...