Gå til innhold

Carina Otnæs

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Carina Otnæs

  1. Fint å se hele St.Olavs superslanker her inne!! =)
  2. .....når dattera di på 4 år skal bli tatt bilde av vrenger av seg t-skjorta, snur ryggen til og flekser rygg og biceps så godt hun klarer! Jaja, man lærer den skolen man går
  3. Jeg støtter meg til det som er skrevet av råd og tips her oppe. Men jeg har selv erfart et det fettet du beskriver er det siste som slipper taket.
  4. Min største flause må være når jeg helt ut av det blå får mensen mens jeg har en spinntime. Dette merker jeg så klart ikke selv, men en av medlemmene gjør meg oppmerksom på det når jeg går av sykkelen og går meg en runde i salen. Dette hadde ikke trengt å vært så flaut hvis det bare ikke hadde vært for det faktum at jeg hadde på ei HVIT(ja, hvit bukse var akseptert på trening på den tida) bukse. Ingen tvil om hvca som hadde skjedd!! Jeg unnskyldte meg, løp i garderoben og skiftet bukse, og kom tilbake til jubelrop og latterkramper fra de ca 50 deltagerne som var på den timen
  5. Jeg tror nok ikke det skulle være noe problem å spise chili hver dag. Så lenge det er i moderate mengder. Jeg spiser mye chili! Når det kommer til mat som øker forbrenningen er det vel begrenset hvor mye det kan stimulere til økt forbrenning, i seg selv. Men det er vel verdt er forsøk. Dessuten så skader det vel ikke å prøve, så lenge man i utgangspunktet har et sunt kosthold kan det være et fint suplement. Chili, hvitløk, kanel, kaffe og grønn te er noe jeg inntar nesten hver dag. Hovedårsaken er at jeg synes det er godt, men mener også å ha hørt at det kan stimulere kroppen til litt
  6. Nå har jeg lest innlegget på bloggen din. Jeg synes ikke du har noen grunn til å kalle dette ett "ræva tilbud....?". Jeg er helt sikker på at dette kan fungere for mange. Tenk hva overvekt koster staten hvert år! Både hva behandling og sykefravær angår. Når jeg ser på det tilbudet du har fått som koster en slikk og ingenting(hva blir prisen pr time, 40 kr?), mulighet for sykemelding i kurstiden osv, synes jeg din misnøye i fohold til dette er uberettiget! Det kan hende det er noe som ikke kommer fram i det du har skrevet. Du sier at "problemet ligger i en helt annnen retning". Jeg tro
  7. Synes dette opplegget virker flott jeg. Pausen med medbrakt mat er nok for å få bevissgjøring når det kommer til matinntak, spisevaner og ikke minst det å forberede seg og det å kunne planlegge måltider. Prisen er heller ikke noe å si på...? Intensiv start, jeg synes 9 timer pr uke høres rimelig intesivt ut, akkurat slik som staten tydleigvis gjør. Jeg tror defintivt dette tilbudet kan hjelpe mange med å gå ned i vekt. Men den eneste som kan hjelpe er i bunn og grunn en selv. Man må bare ville det sterkt nok! Det eneste jeg ser du kan "klage på" er at det tok syyykt lang tid
  8. "Så det og spise for lite mat også kan gjøre at man går opp i vekt, da kroppen begynner å ta av reservelagrene og selv lager mer fett.." Dette stemmer vel i utgangspunktet ikke. Kalorier inn, kalorier ut. Jeg har aldri lagt på meg av å spise færre kalorier enn jeg forbrenner.
  9. Moussaka. LItt potet i bunnen(aubergine/squash om du vil), en boks cottage cheese over, 4-600 gram karbonadedeig blandet med hermetiske tomater og krydder(pepper, KANEL, oregano,hvitløk og litt søtning for å jevne ut tomatsmaken som kan være skarp) over og litt ost på toppen, eller cottage cheese om du vil. Stekes på ca 30-35 minutter midt i ovnen. Jeg serverer denne med en grønn slalat med litt fetaost oppi. =)
  10. Hei. Jeg lurte også på dette for ei stund tilbake. Da var dette svarene jeg fikk: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/maksimal-%C3%B8kning-i-muskelmasse.1350/ Jeg kunne såklart ønsket mer konkrete eksempel på hva som faktisk er mulig og gjort tidligere =)
  11. Åhh, DET var svaret jeg håpte på fra DEN jeg håpte det skulle komme fra Ser at du stadig kommer med gode råd ang dette nemlig.
  12. Tusen takk for gode råd, og lenker til fine artikler. Jeg vet vel å merke at det jeg gjør/vil ikke er lett, men å bulke, påført av en deffeperiode føler jeg ikke er aktuelt(fristende).
  13. Jeg finner mye ulik info på det store internettet om akkurat dette. Men lurer litt på hva dere eksperter tenker. Hvor mye er det egentlig mulig å øke i muskelmasse? Ila ett år feks? Om dette er relevant så er jeg ei 163 cm og ca 60 kg. Jeg har i følge en Inbody test økt muskelmassen med 800 gram og redusert fettet på kroppen med 1,6 kilo på 5 uker. Er det realistisk å forvente slike resultat om nye 5 uker? Måler er, om det ikke kommer fram tydelig, å miste fett og bygge muskler =)
×
×
  • Opprett ny...