Gå til innhold

Kent

Medlemmer
  • Innholdsteller

    969
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Kent vant dagen sist Juli 23 2017

Kent hadde mest likt innhold!

Om Kent

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 21. mars 1991

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. De er store i størrelsene, jeg er 44 til vanlig å må ha 43 i disse så tror nok de vil passe bra!
  2. Selger et par blå reebok vektløftersko i størrelse 44 da disse ble for store for meg etter å ha brukt de noen uker. Ny pris ligger på rundt 1200 kr så selger de for under halv pris da de er pent brukt til 500,- [ATTACH]146412[/ATTACH] Se bort ifra knevarmerne på bildet
  3. Kent

    Selges powerlift 2

    Kan du ta et bilde? Usikker på er størrelsen, jeg er 44 eller 44,5..så fordelen med å kjøpe i butikk er byttinga.. Skal få prøvd størrelse hos noen på styrkeklubben her asap, så kan jeg gi beskjed.
  4. Kent

    Selges powerlift 2

    Kan du si noe om i hvilken stand de er i? Ser det fortsatt nye ut? Brukt hvor ofte per uke i de 2 månedene?
  5. Rogue Ohio lifting belt fra roguefitness.com. Blir litt dyrere med frakt, men er verdt pengene. Da har du et belte for resten av løftekarrieren
  6. Kjørte 5'ere på 40 kg ekstra sist jeg kjørte tungt! Brukte 4x4 for å bli fort sterk. Start med en lav belastning og øk 2,5 kg per uke.
  7. Baseøvelser er øvelser som involverer mange muskelgrupper samtidig. Knebøy, markløft, benkpress/pushups og pullups blir sett på som base. Bygg programmet rundt disse øvelsene og suppler med de "stram rumpe" øvelsene.
  8. Kent

    Trenger Treningsprogram

    Rippetoes starting strength! Bygg grunnstyrke med Rippetoes Starting Strength - Fitnessbloggen
  9. Ville f.eks kjørt 2-3 dagers fullkroppsprogram. Fokusert på baseøvelser! 5 øvelser per dag. Søk litt innpå fitnessbloggen, ligger masse gode program ute. Gode øvelser for setemuskulatur: markløft (vanlige og strake), dype knebøy, utfall, hip thrusts/glute bridge. Suppler styrketreninga med litt jogging så vil det bli bra;)
  10. Kent

    Tips

    En kombinasjon av styrketrening og kondisjon vil være det beste. Supplerer du dette med et sunt kosthold vil det gå riktig vei:) Fokuser på baseøvelser med riktig teknikk. 2-3 dagers fullkroppsprogram eller noe i den gata. Viss du interesserer deg for kampsport så er det jo bare å kjøre på og melde seg inn et sted;)
  11. Kent

    Fuglebryst - hvordan trene det partiet

    Brystøvelser som pushups i forskjellige varianter, skråbenk med hantler/stang. Så vil det hjelpe å legge på seg litt i vekt da dette problemet ikke vil bli like framtredende
  12. Kent

    Mål for 2012?

    200 kg i mark, 150 i bøy, 120 i benk ! Så satser jeg på å klare 10 muscle ups:)
  13. Kent

    Favoritt proteinbar?

    Gainomax toffee-smak!
  14. Kent

    Hantelpress eller benkpress?

    Er vel mikrobelastning viss jeg skal prøve å oversette til norsk, dvs at du kan øke belastningen på en øvelse relativt lite fra gang til gang. De fleste gyms har bare 2 kg sprang mellom hantlene, mens det hadde vært mer gunstig med 1 kg sprang.. Det blir fort stagnering viss man f.eks løfter 30 kg hantler i uke 1, 32 kg i uke 2 osv.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her