Gå til innhold

melsman

Medlemmer
  • Innholdsteller

    53
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Den har jeg ikke sett! Den må da være flotters! Om jeg kjører nedtrekk i tillegg så må da dette gå fremover Takk folkens! Da skal jeg gå på klare chins veldig snart!
  2. Kanskje like greit Hvordan er det med strikk? har ikke helt skjønt det
  3. Ja, det kan jeg gjøre også! Nei enig, får ikke akkurat god motivasjon til å trene chins heller Da kjører jeg på med nedtrekk og negative hvertfall, så får vi se når jeg klarer flere! Noen forslag til antall reps og sett med nedtrekk, for raskest økning?
  4. Er det like greit som noe annet?
  5. Okei, jeg prøver chins, men får det ikke til. Kanskje en på en god dag. Derfor lurer jeg på et oppsett jeg har tenkt ut her. Hva om jeg kjører 4x4 to ganger i uka, på en chinsmaskin som hjelper meg opp, også går ned på vekthjelpen etter 2 og 2 uker? Noen som har samme problemet? Eller andre gode løsninger til hjelp? Jeg har lest denne Slik blir du råsterk i chins - Fitnessbloggen men den gir meg ikke såå mye hjelp ettersom min maks er 1.... Hjelp vær så snill!
  6. Si meg, hvor mye økte du i benkpress etter å ha fullført dette prorgammet?
  7. Ja okei! Dette er jo et program som er for brystet og alle musklene som kommer med ved benkpress, men jeg vil også få bra trening på resten av kroppen! Så jeg tror jeg bytter ut noen øvelser og kanskje legger til noen på deler av kroppen som ikke har noe særlig connection til benkpress!
  8. Effektivt benkpressprogram! Står i dette programmet oppsatt flere øvelser ellers i uken, men det gjør vel ikke noe om jeg bytter ut noen av de? Så lenge jeg følger benkpressen? Så jeg f.eks kjører fler og andre mageøvelser?
  9. Spørsmålet mitt var heller ment for å finne fordeler og ulemper med kreatin Hadde startet på det uansett, men ville bare bli litt klokere på det
  10. Får man økt fettforbrenning av kreatin også? Har akkurat bestilt meg kreatin monohydrat, så nå er det bare å knalle på med mer trening!
  11. Skjønner hva du mener! Men jeg mente å kjøre de øvelsene som er i Starting Strength. For der er det jo masse baseøvelser!
  12. Eksplosiv utførelse av baseøvelser! Kan kanskje prøve Starting Strength programmet da! Med eksplosiv utførelse og litt fler reps! Også løpe korte intervaller
×
×
  • Opprett ny...