Gå til innhold

Anitaacb

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ja burde kanskje spise mer men må jeg ikke ligge i underskudd for å gå ned i vekt da? Trener fullkroppprogrammet 3ganger i uken og løper intervall 2 + gjerne en morgentur eller en løpetur i helgene. Men på grunn av senebetennelsen i leggen har jeg ikke løpt noe særlig de siste 3-4ukene. Varierer så klart litt men typisk inntak av mat i løpet av dagen ser slik ut: Frokost: 80g havregryn + 2,5dl melk + en gulerot Lunsj: 150g cottage cheese + et eple + 20g cashew nøtter Middag: 170g kyllingfileet/karbonadedeig/ med salat og 50g fullkornsris eller 170g laks/torsk/sei/svin med 20
  2. Vet at jeg ligger ganske lavt på kalorinntaket akkuratt nå men har slitt med en senebetennelse i leggen så har holdt meg mye i ro, kun tatt fullkroppsprogramet 3ganger i uken derfor valgte jeg å ligge litt ekstra lavt:)
  3. Har lagt på rundt 1600 kalorier. Målet er å stramme opp, bli litt sterkere å bli kvitt magefettet. Nei vekten er akuratt det samme som når jeg begynte. Kjenner jo at jeg er strammere og løfter mer nå enn i starten så regner med at jeg har gått ned litt i fettprosent. Men er så demotiverende å ikke øke mere;)
  4. Anitaacb

    Står fast

    Jeg begynte med fullkroppsprogram for 6 uker siden og har økt en del men nå står jeg liksom fast, klarer ikke å øke noe særlig mere, skal jeg bare fortsette med det samme jeg gjør eller skal jeg bytte ut noen øvelser? Øvelsene jeg tar er: Benkpress Knebøy Skulderpress Mage crunch Planken Rygghev Sittende roing Chins Dips Bulgarske utfall Skal sies at jeg ligger i kaloriunderskudd for å fjerne noen ekstra kg;) Er det det som hindrer mer fremgang?
×
×
  • Opprett ny...