Jump to content

figuz89

Members
  • Content Count

    1363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

figuz89 last won the day on September 9 2016

figuz89 had the most liked content!

About figuz89

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 04/25/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Se annnn

    1. Babel

      Babel

      hahahahaha!!! få profilsida kommentert

  2. Tor(dis): Karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig?
  3. Ah, hehe! Stronglifts 5*5, advanced kjører jeg, så det blir vel litt anderledes
  4. Har nylig begynt med 5x5 Advanced programmet. Var noe usikker om jeg burde startet på advanced, men har trent en del år nå, og løfter litt mer enn hvermannsen. Kombinerer det med et moderat kcalunderskudd. Blir artig å se hvordan progresjonen blir fremover! Er i uke 3 nå, og trives godt så langt!
  5. Må bort, så selger det for 200kr + frakt Billigbillig!
  6. Hvor solid er beltet? Vil det tåle belastninger på 40-60kg tror du Oddis? Dag- Kjøp forlengerkjettinger på jernvareforetningen, koster lite.
  7. Jeg bruker 43 til vanlig, og disse var akkurat litt store.
  8. Selger omlag 3 kg Night-Pro proteinpulver, derav 1kg vanilje, 1kg sjokolade, og to poser av samme typen, som er omtrent halvbrukte, med smakene sjokolade og vanilje. Selges kun samlet, til 500kr inkl frakt. Kontakt meg her eller via PM http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/night-pro
  9. Enig. WD var sykt bra i starten, men i sesong tre klarte jeg ikke se mer enn 4-5 episoder.
  10. Kunne ønske jeg kunne gi deg tusen stk liker. Dritbra! Før leide jeg VPN fra USA, men det kostet penger. Liker å spare penger. Dette gikk dessuten raskere. ILU <3
  11. Av ren nysgjerrighet, er det noen som kan si at de merker noe særlig til svekket styrke/styrkeøkninger av å trene litt intervaller (eksempelvis gerilja kardio eller tempointervaller) etter styrke? Selv har jeg aldri merket noe negativt på kaloriunderskudd dersom jeg holder utholdenhetsdelen relativt kort (10-20 min) og ikke tar meg helt ut. Styrkebiten varer som regel 45-60 minutter. Om jeg skal sette fingeren på noe, så kan jeg merke at knebøyøkten blir NOE svakere dersom den er dagen etter kardioen, og jeg tok meg en del ut dagen før. Men dette føler jeg er samme type slapphet som om jeg skulle kjørt tung knebøy dagen før. Jeg vet at forskningen viser at det er motstridende signaler, men av min erfaring så vil i så fall "bremsen" av muskelvekst/styrkeøkninger være ganske liten. Hadde vært artig å hørt hva andre mener!
×
×
  • Create New...