Gå til innhold

Malla

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Når jeg trener styrke i sal så passer jeg å ha på så mye vekter jeg klarer, jeg er som oftest tom når vi er ferdige
  2. Frokost 1 delikatesse sesam knekkebrød med avocado, beaconost, egg eller laks. 1 stort glass med lettmelk og o boy (2 ss:blush:) Lunsj 3 stk delikatesse sesam knekkebrød med roastbeef, 2 stk frukt og/eller gulrot og 0,5 pepsi max. Den siste uken har jeg byttet ut knekkebrød med salat med egg. Middag; Variert, men kylling i ulike varianter, red, green, paneng curry alle med kokosmelk), sweet and sour (ferdigvariant) med ekstra grønnsaker, ris. Spagetti med karbonadedeig, taco med skjell. Forsøker hele tiden å ikke spise meg stappmett. Utfordringen er vel etter kl 20 når barna er i seng når m
  3. Ja, men det er så kjeeeeeedelig zzzzzzzz å trene i styrkesal. Ved å bli med på styrketrening i gruppetimer (vi bruker stang) ble det lystbetont. Etter første graviditet jogget jeg bare, nå trener jeg mer variert. Vi spiser mye kylling i heimen og jeg har byttet det meste av pålegg til fordel for egg nå (ca 2 uker). Tror ikke at jeg blir feit av pepsi max, men skulle vel helst ha drukket vann i stedet for?
  4. Mamma til 2, 38 år, 163 og 60 kg. Et ønske om å gå ned 3-4 kg. Jeg er over gjenomsnittet aktiv tror jeg. Trener gruppetreninger (styrke og step/styrke intervall) og jogger/går tur med bikkja. Ca 4 treninger hver uke, noe jeg har gjort helt siden sistemann ble født for 1 år og 8 mnd siden. Det som er så irriterende er at vekta står stille og det har den vel gjort i et år! Syntes selv at jeg spiser ok mat også, men ser samtidig at det skulle ha vært mindre pepsi max og smågodt i helgene. Jeg er helt idiot på å regne næringsinnhold og veie mat- skjønner ingenting av dette (kjernen til problemet?)
×
×
  • Opprett ny...