Jump to content

Lene Marie

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Lene Marie

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/20/1992
  1. Når jeg la om kosthold og laget treningsprogram var jeg svært streng med meg selv, men nå som jeg har mer kontroll på søtsuget og nå som det ikke kommer like ofte unner jeg meg det jeg har lyst på når søtsuget kommer, og da er det jo SÅ godt! Det kan like gjerne være på en tirsdag som på en lørdag, for når lørdagen kommer er det ikke alltid jeg har lyst på smågodt til kveldskosen men heller ei fruktskål. Man må unne seg det man har lyst på en gang i blant, men alltid husk å moderere!
  2. Planen er å bli strammere og sterkere egentlig. Kostholdet er også selvfølgelig endret også!
  3. Hei! Jeg lurer på om noen har nå tips til hvordan jeg kan utforme treningsprogrammet mitt. Jeg elsker å trene kondisjon, og løper 4x3 intervaller på mølla, og jeg trener også styrke. Jeg trener "fult" kroppsprogram (knebøy, strake markløft, bulgarske utfall, nedtrekk, triceps, rygg og mage) Jeg vil gjerne trene cardio 2 ganger i uken, men også styrke hvert fall 2 ganger i uken. Jeg merker framgang på prestasjoner, men ikke særlig på kroppen, og jeg har holdt på med dette siden februar. Burde jeg dele opp programmet å trene feks bein en dag, etterfulgt av cardio, og overkropp en annendag etterfulgt av cardio eller holde det til to seperate dager? Burde jeg ha flere forskjellige styrkeøvelser å gjøre disse flere ganger i uken? Håper på masse bra tips!
×
×
  • Create New...