Gå til innhold

x-Praetorian-X

Medlemmer
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om x-Praetorian-X

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 08. juli 1983
  1. Kanskje ikke en dum ide... Vet du hva d innebærer? Da mener e slikt at må e ta me fri en hel dag for å testes eller slik?
  2. Det er noe e gjerne vil gjøre, men desverre så strekker ikke budsjettet mitt så mye til at e kan drikke 2 liter melk hverdag, i tillegg til at barna mine skal ha omtrent 1 liter melk hverdag.. Nøtter har e har er kjempe bra, så det gnomser e og hiver i me.. veldi mye hasselnøtt.
  3. Skjønner... Men vanskli å sove 8 timer når man kommer hjem fra jobb rundt 12 - 01 tiden på natta og opp igjen kl 7 - 6 for å sende barna i barnehage... men prøver å sove det e klarer hvertfall..
  4. Har du en App du kan anbefale? På forhånd takk...
  5. Fått høre at å spise kjempe måltid 1 eller 2 ganger for dag kan hjelpe. Mange sier at å spise oftere får forbrenningen til å jobbe fortere. Men mer mat du spiser i mindre måltider kan hjelpe me å senke forbrenninga mi litt... Stemmer det?
  6. Yupp... Kjører fyrstikkprogrammet nå. Håper på gode res.
  7. hehe... Vet det høres sykt ut, kanskje 3000 va å ta litt hardt i. Men 3 liter for dag drakk e. 2 første ukene gikk e opp 5kg and thats it.
  8. Fan da... betyr jo at e da må spise nonstop e da.. 24/7. 365. Jizzez...
  9. Skjønner hvor du vil fram til. Men 3000 kcal er hva det e drakk i Weight Gainer... hver dag. I 3 mndr. ( ikke kødd engang) Har kjørt det programmet dem siste mnd og første uka gikk e opp 5 kg. Men etter tid så vil ikke kroppen legge på seg mer... klarer aldri å bikke over 70kg grensa. Så e håpet på om det va kanskje noe der ute som kunne hjelpe med å bremse ned forbrenningen min, for å se om kanskje det kan hjelpe litt... D skal teknisk sett ikke være muli å ikke legge mer på seg etter å ha kjørt en sånn diett hver dag i 4 mnd??
  10. Halla... til dere finjusterte, kisla ut av stein, treningsutøverer her inne. Sliter for tiden med å komme meg opp i vekt. er en gutt på 183cm me en vekt på 63.2kg. E vil gjerne høre om tips om produkter som kan hjelpe meg me å bremse ned forbrenningen min. Før dere skriver i vei i vilden sky nå, så her er noen fakta om me. * E spiser ofte og e spiser godt. opp til 8 måltider for dag. * E bruker weightgainer og protein. * Trener veldi lite cardio * Trener basic styrke trening med max vekt. * Nei.. vil ikke ta creatin pulver for å sammle vann i kroppen. Det e gjerne vil vite
  11. E er 183 høy og veier 63.2 kg... min idealvekt ville da vere 75 - 80kg. Er så ganske enig me hva fat-skinny- going fit skrev over me. Ekke lett å vere tynn å spinkel hele tiden og få kommentarer om det nesten hver dag. Men det er veldi mye for min del også, e VIL opp i 70+ klassen, fordi e syns den vekta passer me.
  12. Kort fortalt er omega3 en gruppe flerumetta fettsyrer som kroppen ikke klarer å danne fra andre fettsyrer, og vi er dermed avhengig av å få de tilført via kostholdet. Omega3fettsyrene kan til en viss grad omdannes til hverandre, men dette skal vi kort komme tilbake til senere. Blant omega3 fettsyrene finner vi: EPA – eicosapentaenoic acid (20:5n-3) DHA – docoahexaenoic acid (22:6n-3) DPA – docosapentaenoic acid (22:5n-3) ALA – αlinolenic acid (18:3n-3) SDA – stearidonic acid (18:4n-3) Som dere sikker skjønner bruker vi som oftest bare forkortelsene av rent praktiske årsaker. EPA, DH
×
×
  • Opprett ny...