Gå til innhold

HannaC

Medlemmer
  • Innholdsteller

    296
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Innlegg skrevet av HannaC

  1. Sliter med noe av det samme, fikk det først p åene siden så forsvant det men kom tilbake etter to måneder på andre siden :eek: Kjenner det mest på skulderpress, sidehev og markløft. Så er spent på svar :)

    har du latt vær å kjøre øvelser som gjør vondt? Eller har du bare kjørt på?

  2. Heisann.

    Det har blitt mye trening i det siste, mer enn tiligere. Den siste måneden har jeg hatt mye vondt på venstre side av ryggen, litt bak og opp mot latsen. Er ikke akkurat vondt i ryggen, men mer på sida, litt rundt ribbeina.

    Det jeg lurer på nå er: hvor farlig er det å fortsette å trene som vanlig når man har slike vondter? Kjørte strakmark i dag, og det var rimelig smertefullt. Har ikke lyst til å sette treninga tilbake mange hakk nå pga en liten vondt. Det er endel øvelser som gjør ganske vondt nå. Roing, markløft, strakmar, av og til skulderpress.

    Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre for at dette skal bli bedre?

    Programmet jeg kjører nå er x-press. Kjernen av øvelser her er markløft, frontbøy, benkpress, skulderpress, bulgarske utfall, dips, nedtrekk.

    Hadde satt stor pris på svar, eventuelt linker til tråder dere vet inneholder liknende ting

  3. Dersom jeg har 2-3 dager med mye karbo, og spesielt sukker/godteri opplever jeg veldig ofte å ha store muskelsmerter overalt i kroppen etterpå. Samme type muskelvondt som når man har influensa, smertene setter seg spesielt i ryggen.

    Jeg kan derimot fint spise karbo på vanlig vis. I form av brødskriver, pizza en gang iblant eller liknende.

  4. Hei, er ny her:-) skal ned 10 kg før sommeren:) fint å være fler! Har spørsmål ang tabletter for å øke forbrenning Evt fat loss er det noen med erfaring?

    Hei du. Jeg bruker frenzy fatloss, men. Må nok innrømme at jeg ikke føler den har den helt store virkningen altså. Ser mange skriver om økt energi og minsket sukkersug, kan ikke si jeg har merket den helt store effekten.

  5. Klart det er bare å slenge seg med, velkommen! Flere som jobber gir bare mer motivasjon, tenker jeg :D

    Ser ut som du er heldig med dine 70-71 kg på avataren :thumbsup: Sikkert lurt å legge seg så høyt på kcal om du er redd for musklene dine ja, ligger på rundt 1600 selv, men jeg har ikke så mye muskler å miste enda så det får bare gå. Har vært borte i matorgiene selv, når jeg lå såpass lavt, tok helt av :eek: Du vil nok helt sikkert gå ned i fettprosent med det om du trener mye, men er laaangt fra noen ekspert så om du vil miste muskelmasse vet jeg ikke.

    Programmet til Mariela virker sykt bra, har sett på det, men kunne ikke ta meg råd..om det er de bootybuilding-greiene?

    Jeg har gått ned fra 76,6 til 68,5 kg fra slutten av oktober til nå, med pause der jeg bare holdt vekta stabil i desember og januar for da "va æ heim ått ho mor" å da er det ikke greit å være på diett. Har delmål på 65 i første omgang nå. :)

    Jeg er herved slengt på, hehe.

    Det er nok beina mine som er mitt største problem, skjuler de godt bak vasken på bildet. Hehe. Men takk:)

    Ja, satser på at jeg klarer meg greit med rundt 1800kcal nå, og satser også på at jeg slipper de store smellene. Er ikke noe særlig i det hele tatt.

    Siljes programmer er veldig bra. Er ikke bootybuilding jeg har fulgt, men et program hun kaller 4uker. Er mye av det samme som bootybuilding, men litt mer ekstremvariant, og kortere.

    Du har jo gjort en kjempejobb, cred til deg for det altså. Må ha vært deilig å se 6-tallet på vekta. Gleder meg litt til det selv gitt.

    Blir morro å følge litt med her fremover. Som sagt er målet mitt 66kg den 1.juni, så får vi se om jeg klarer det.

  6. Hei hei alle her inne.

    Lurte på om jeg kunne får lov til å henge meg på her jeg. Har de siste ukene vært med på 4UKERS programmet til Silje Mariela, vet ikke om det er noen av dere som har hørt om det? Har gått ned 3,5kg og er veldig fornøyd med det. Skulle likt å si at jeg ikke bryr meg så mye om vekta, men det blir løgn. Veier for øyeblikket 70-71kg. Er 173 høy. Målet mitt er å veie 66 kilo 1.juni. Det bør være veldig overkommelig, men jeg vil ikke tape muskelmasse. Musklene mine jobber jeg hardt for. Mister jeg muskelmasse/blir svakere på trening, så må jeg ta signalet med en gang. Har under 4UKERS programmet lagt på ca 1400 kcal om dagen. Det er lite, og jeg ble tilslutt litt besatt av tanken på mat. Ente i noen matorgier uten like. Ikke bra. Skal prøve nå å ligge på rundt 1800kcal om dagen. Håper jeg kan gå ned i vekt på dette, eller i allefall gå ned i fettprosent.

    Blir mye styrketrening, ikke så mye cardio, men kjører noen fettforbrenningsekvenser av og til, samt er på noen timer på SATS bare for morroskyld en gang imellom.

    Så, får jeg være med?

    Hva slag resultater har dere andre hatt så langt, morro å vite:)

  7. NEI!!! IKKE GJØR DETTE! Ikke sug den inn, det er ikke hva du ville gjort dersom noen skulle slå deg i magen ;) Du ville stålsatt deg, og det er nettopp det du skal under knebøy også!

    Dumt ordvalg! Stålsette er nok et mye bedre ord ja.

  8. Hei og hå.

    Selger en boks Olimp BCAA-kapsler. Har funnet ut at å svelge kapsler før og etter trening, ikke er min greie, jeg må ha pulver.

    Det var 300 i boksen når den var uåpnet, jeg har kanskje tatt 10 stk. Kjøpte den for 2 uker side, så den er helt ny.

    Ny pris var vel ca 350kr tror jeg.

    Noen som vil kjøpe, og har et forslag til pris? Fordel om du bor i Oslo, så kan vi bare møtes.

×
×
  • Opprett ny...