Gå til innhold

arterie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om arterie

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 20. aug. 1989
  1. er 175 cm høy. Veier svimlende 85 kg. Målet er å veie 75. Tror det blir supert Hilsen heavyheaven
  2. Måling er topp fremfor veiing. Du kan jo løpe turer, eller hvis du er en antijogger som meg, gå turer. Litt styrke går an å legge til midtveis i turen med egen kroppsvekt ute Bruk kaloritelleren på diett.no. Funker veldig bra for meg. Får kjempegod oversikt over inntaket. Jeg ligger 600 kcal i minus pr dag.
  3. En kjapp cardioøkt er ferdig. Nå blir det snart kylling på grillen :)

  4. Helt enig, Eivind! Jeg spiser frukt! Epler, pærer, nektariner og bær i massevis. Prøver å holde meg unna bananer, selvom det er nam Men det er helst fordi jeg teller kalorier. Og siden det er opp mot hundre i en banan, føler jeg ikke det er helt verdt det i forhold til metthetsfølelsen Det er der jeg ikke klarer å forene meg med LCHF. At grovt korn og frukt skal være nei mat.
  5. Treningen min har hovedvekt på styrke. (Det er der jeg føler jeg har størst mestring, ergo det blir mest gøy ) Jeg synes jogging er helt forferdelig. Liker ikke de "støtene" mot bakken. Derimot er jeg eksdanser, så synes danseinspirerte saltimer er ålreit for cardio, eller ellipsemaskin hvor bevegelsene er litt mer harmoniske. Styrke 2 - 3 dager i uka, cardio 1 - 2 dager. Bør jeg gjøre det annerledes, for å ikke brenne opp muskler? Jeg vil nemlig også øke eller hvertfall bevare så mye som mulig av musklatur. Målet er ikke å bli "tynn", men fit og sterk
  6. Tusen takk for tips og råd. Det er litt hardt. Eller.. Akkurat passe hardt å spise og trene som jeg gjør nå, og det er utrolig deilig å få litt bekreftelse på at jeg gjør noe riktig. Da blir det litt enklere å gå helt og fullt inn for noe. Jeg har vel vært litt halvveis noen ganger, nettopp fordi jungelen av informasjon om hvordan spise, hvordan trene, er så ekstremt stor. Har hatt måledag i dag. 100 cm på største punkt på magen er ikke kult! Skal måle igjen om ti dager. Blir spennende å se om det er noen endringer. Etter nærmere utregning ligger jeg forresten ganske mye mer i unders
  7. Hmm. Ja. 8 kg er kanskje litt mye, men jeg veier mye selvom det ikke ser sånn ut. De fleste tipper jeg veier rundt 70, i virkeligheten veier jeg over 80. Men du har helt rett. Det er vel helst i cm jeg vil gå ned Derfor trener jeg styrke ved siden av. Er vel (som alle som vil ned i vekt) opptatt av å se resultater raskt. Men jeg vil jo at de skal være varige også. Har hvertfall fått målt meg, og følger nøye med på kaloriinntaket fremover. Forsøker å beholde de karbohydratene jeg har da. I følge diett.no ser en dag for meg omtrent slik ut: 47% protein, 27% fett, 26% karbohydrater
  8. Hei. Jeg blir helt superforvirret av de ulike oppfatningene hva angår karbohydrater. Jeg er ei jente på 23 år, som skal ned 8 kg på to 8 uker Helst. Prøver å kutte veldig ned på karbohydratene, men jeg føler at jeg ikke kan kutte de ut fullstendig. Jeg er ikke fan av Low Carb - High Fat tankegangen, før den er skikkelig prøvd ut av noen som har levd på fett og fløte i 70 år. Så jeg spiser mye proteiner. Noe karbo og noe fett. Karbene kommer som regel fra frokosten, da jeg spiser enten fibra rugbrød, havregrøt eller FiberRik knekkebrød. Spiser aldri pasta, ris, sukker, hvitt mel. Ka
  9. Røkt ørret og fiberRik. Jeg er klar for en beinøkt :)

×
×
  • Opprett ny...