Gå til innhold

Hanne Rogne

Medlemmer
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg leste en gang på en plakat på det treningssenteret jeg tidligere gikk på at det ikke var nødvendig med protein tilskudd med mindre du trenet 2 timer eller mer hver eneste dag. Stemmer dette? Eller hvordan fungerer dette her med protein tilskudd? Føler jeg stiller verdens dummeste spørsmål her på FB blandt så mange vitende mennesker , men hallo blir ikke klokere uten å spørre vell
  2. JAHA! Da skjønner jeg litt mer her. blir så surrete i hodet når det er snakk om både kcal og karbohydrater! Men takk skal du ha
  3. Men nå som du sier ´´baseøvelser´´ hva er igrunn egentlig det? Og hvorfor er det slik at noen snakker om kaloriunderskudd mens andre om karbohydratunderskudd?
  4. Takk folkens! Jeg har skjønnt det slik at det handler mye om maten du spiser like mye som hvor mye du trener. Det starter på kjøkkenet ikke sant?
  5. Da var det sånn da at jeg bruker rundt 50% av tiden min hver eneste dag hvor jeg går rundt å tenker "Ja nå skal jeg bli stor og sterk! Bruke mye tid på trening og spise sunnere! " Men som oftest går det ikke slik. Selv om det er trening involvert i hverdagen er mange på slapp- nivået og maten er som oftest fet og søt. Men NÅ vil jeg få resultater! Jeg vil ned i vekt og få ned fett prosenten samt bli sterkere og bygge muskler. Men HVORDAN er det evige spørsmålet. Titter innom fitnessbloggen i ny og ne og leser alle artikler om hva som må bli gjort. Trene mer - spise bedre. Selv om dette
  6. Det finnes hundrevis av forskjellige treningsmetoder der ute, å de alle dukker opp i flere samtaler her på fitnessbloggen. Men for en huleboer som jeg er, er det vanskelig å vite hva alt heter av treningsmetoder. Folk snakker om markløft, bulgarisk utfall, kabel nedtrekk osv, men hva er det egentlig?
  7. Takk for tips og sympati folkens ! Hjelper på å vite at jeg ikke er den enseste som trenger ett spark i rumpa for å komme igang av og til!
  8. Dette kan jeg definetivt prøve ut! Takk takk
  9. Jeg er et konkuranse menneske av meg, så lage min egen konkurranse ville nok hjelpt meg på veien Takk for tips! Å jeg er glad for at treningsnarkomane selv sier at en potetchips bolle en gang i blant skader ingen ! Godt og høre
  10. Å tro meg jeg VIL. Og joda jeg SKAL. Men noen dager er mørkere en andre og jeg faller ofte utenfor stien. Men jeg har en drøm, men det er som de sier; en drøm uten en plan er bare et ønske. Jeg må virkelig presse meg selv og etter hvert vil det nok gå lettere.
  11. Så HVORDAN holde motivasjonen oppe? Hvordan fortsette å spise godt for kroppen og holde seg på trening i steden for en filmkveld med venninene med en bolle potetchips? TIPS ANYONE?
×
×
  • Opprett ny...