Gå til innhold

sprones

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om sprones

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 19. mai 1989
  1. Heftig diskusjon:) Ja, men da trener jeg 1-2 timer etter middag som jeg pleier jeg. Så spiser jeg mer.
  2. Hmm. Bør kanskje tenke på det jeg også trenger jo ikke å bli definert før sommeren
  3. Prøver å bli litt definert også da;)
  4. Nå står jeg opp kl 6 til vanlig da. Så jeg gidder nok ikke å trene på morran før jobb.
  5. Okai. Så sånn fysisk sett så har det ingen betydning?
  6. Hei. Jeg lurer litt på når på dagen det er best å trene styrke. Da tenker jeg på restutisjon og muskelvekst. Morran, før middag, etter middag eller før sengetid? Noen ideer rundt dette?
  7. Det er vel som mange nevner her, litt å si hvor ofte man er på kino. Er man der ukentlig så bør man kanskje redusere litt på inntaket. Men det er jo litt av opplevelsen å kose seg litt ekstra når man betaler i dyre dommer for å se på storskjerm og surround, You only die once
  8. sprones

    MølleMila

    Pleier som regel å løpe rundt 50 - 55.
  9. Spiser selolje hver dag. Er det noe mer man bør gjøre for å miste det siste av magefettet ?
  10. Heisann. Lest mye, første post. Tror jeg trenger litt hjelp på min diett. Status per nå: Høyde 179cm Vekt før: 91 kg Vekt nå: 81kg Fettprosent før: 22% Nå : Ukjent (antageligvis mye mindre) Har vært på dietten i 7 uker. Har trent opplegget på PSFM siden i 6 uker. Fungert meget bra så langt. Mål: Six-pack før sommeren slår inn. Helst innen 3 uker nå. Vanlig matrutine: Frokost: 150 gram karbonadedeig 1 kyllingfilet Salat Litt løk Lunsj: Kesam (mager) Fun-light Proteinpulver Middag: 250 gram karbonadedeig 1 kyllingfilet Salat Litt løk Problemet: Står litt st
×
×
  • Opprett ny...