Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng siden 21. juli 2017 i alle områder

  1. 4 poeng
    Mindgame

    Genetiske fettdepoter

    Ålreit. Mer muskler på "pipestilkene" da 😂 Snakkes om 6 mnd 😉
  2. 4 poeng
    Mindgame

    Genetiske fettdepoter

    Jeg kan jo alltids legge på meg mer masse men jeg tror ikke det er hovedproblemet. Har ganske greit med masse. Og det har jeg egentlig ikke lyst til å fremheve/markere mer- litt fett over er fint, blir det for markert blir det "mann".. men kan se ut som jeg må velge mellom "mannearmer og fin rumpe" eller "trente damearmer og dissefu" 😂 jeg mener, timeglass er jo feminint men dette her er jo ikke akkurat en "fit" bakende. Altså, det er jo bare å prøve? Jeg kan gå ned 5 eller 10 kilo til og så finner jeg jo fort ut hvor det forsvinner. Og så kan jeg ha det hyggelig og bygge litt ekstra på vei opp igjen om det ikke skulle passe meg.
  3. 4 poeng
    Ivanito

    App til styrketrening

    Litt sent ute kanskje, men jeg gikk lei av alle appene som hadde "3000 unique exercises and 450 routines!", så jeg laget min egen enkle app med et mål; superenkel med full innsyn i mine data uten å betale for et premium-medlemsskap. Resultatet ble så bra at jeg valgte å slippe det i AppStore, helt gratis såklart. Om det skulle være interesse for en android-versjon er dette noe jeg gjerne kan utvikle https://itunes.apple.com/us/app/gymking-workout-log/id1278744103?mt=8 Kom gjerne med forslag til forbedring
  4. 4 poeng
    Superspurv

    Redusere muskelmasse

    Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin.
  5. 4 poeng
    Superspurv

    Ned i vekt med samme vekt

    Next level snikskryt
  6. 4 poeng
    NoBro

    woobs? konfrontasjon?

    Litt off-topic, men hva var så fantastisk med dette treningsprogrammet at du betalte masse penger for det?
  7. 4 poeng
    Superspurv

    Like mange kalorier på hviledager?

    Jeg bare troller litt omkring her, fordi jeg ser samme spørsmål av de samme menneskene gang på gang. Ikke ta det personlig. Dagens lesing var at periodisk faste frigjør 2000 prosent veksthormon. Jeg kan vippse deg 5000 hvis du linker til kilden som du allerede sitter på(?). Kjappe cash. Rart jeg blir hatet fordi bros feeder hverandre med broscience og at jeg påpeker det. H8ers gonna h8. Ny maksløft i markløft forresten. 220kilo uten noe som helst. Men til poenget: Som NoBro sier så er ikke trening rakettforskning. Det er utrolig grunnleggende. Trening og overskudd av riktig mat gir muskelvekst, underskudd gir vektnedgang. Det værste jeg kan lese da er måltidtiming, preferanser av hva slags aminosyrer som er best under/etter trening og nattproteiner. Tenker man detaljer, tenker man feil.
  8. 3 poeng
    Zmurph

    Hvor tilbøyelig er kosthold egentlig?

    Hvordan du fordeler næringsstoffene ut over dagen har litt å si. Enkel liste i prioritert rekkefølge: 1. Rett mengde kalorier 2. Nok protein 3. Nok karbohydrat og fett, minimumskravene her er ganske små. 4. Næringsrik mat. Nok frukt, grønnsaker, fiber, omega 3 osv. 5. Minst 3 porsjoner protein spredd ut over dagen. Hver porsjon bør være minst 0.3g protein per kg kroppsvekt. Så minst 30g protein for en mann på 100 kg. 6. Nok karbohydrater til å prestere på trening. Her kan de være en fordel å spise de tettere på treningen om du føler deg bra.
  9. 3 poeng
    Superspurv

    Program for nybegynner

    Fullkropp 3 ganger per uke. Ligg 500 kalorier i overskudd hver dag. Det vil gi deg mest gains de 6 første månedene.
  10. 3 poeng
    HenrikWL

    Nybegynner program hver dag?

    Hva med å rusle en tur eller gjøre noe helt annet som er mer aktivt enn å sitte i sofaen? Det er gjerne ikke for moro skyld at disse programmene har hviledager; det er jo fordi hvile er like viktig som trening. Det finnes ikke "andre muskler" enn de du trener i et fullkroppsprogram – det er hele poenget, da et fullkroppsprogram trener hele kroppen.
  11. 3 poeng
    Ser ikke noe problemer med å kjøre dette annenhver dag. Kanskje han fyren du snakker om som mener at dette er "lite trening" har mange andre klienter som boler seg og trener hver muskelgruppe 2 timer per dag.
  12. 3 poeng
    Irwell the biscuit

    woobs? konfrontasjon?

    Tenk deg å betale for et treningsprogram.
  13. 3 poeng
    NoBro

    veknedgang

    Følgende PM fra "kjell olav" "Om du sender meg en Melding med TLf nr så skal jeg ringe deg å forklare litt rundt dette , det er faktisk flere tusen menesker som har brukt produktene å har varig nedgang og Alle produktene er NTC som betyr Nutrient Transport Concept og dette fuker sykt bra så Håper du heller tar deg tid til å høre litt om dette Mvh Kjell O " Hva er hensikten med dette? Å få meg til å kjøpe produktet ditt? På linken du postet til bestilling krysser man av for "Ja, jeg er inneforstått med at Kjell Olav Sørgård er den personen som har anbefalt FitLine/ BeautyLine/ PM for meg. " Det du driver med er reinspikka svindel. Selvsagt vil et ekstremt kaloriunderskudd føre til vektnedgang og betydelig forskjell på vekta over en periode. Det du driver med, er akkurat det samme som at jeg skulle miksa noe grønnsaker med litt funlight og proteinpulver og melk i en shake til 3-400 kalorier og sagt "Drikk dette to ganger om dagen og du vil gå ned masse i vekt på en måned!" Vektnedgangen er garantert. Kvaliteten på den not so much. Supplert med masse bullshit om at kroppen renses og vissvass om at det hjelper på søvn og konsentrasjon Fabolous. Er som at jeg skulle henta vann fra elva oppi fjellet her og solgt det til folk for 200 kr pr flaske fordi det har "rensende egenskaper" Svindler er hva du er. Det triste er at du/dere helt sikkert greier å lure penger utav noen, alltids et lett offer der ute som sårt ønsker seg vektnedgang og kjøper bullshithistorien din. De kan like gjerne spise en paprika og en brokkoli og en proteinshake 3 gang om dagen og ligge i det samme idiotiske kaloriunderskuddet og miste masse vann og muskler til 1/100 av prisen du tar for det samme. Forresten hvis noen sliter med søvnproblemer så er et ekstremt kaloriunderskudd som denne søpla noe som høyst sannsynlig vil forverre problemene. Kaloriunderskudd = Stress for kroppen. Med mindre du har putta noen benzo`s oppi da?
  14. 3 poeng
    Håper du ikke får kalde føtter da.
  15. 3 poeng
    NoBro

    Diett på 1200 kcal men ikke sulten

    Er du sikker på at synet i speilet gjør deg synonymt tiflreds med tallet på vekta ? For normalvektige/under normalvektige personer så er det veldig sjeldent slik at det å gå ned i vekt faktisk gjør dem mer fornøyde med seg selv. Just sayin`.. Du bestemmer selvsagt selv hva du gjør, men det å sultefore seg selv på 1200 kalorier for å gå ned noen kg fører neppe til noe bra.
  16. 2 poeng
    Dettrorjegjaggu...

    Jobben mot mitt nye jeg

    Hei hei ! Ny på en måte her. Jeg startet sånn smått rett før påske...MÅL: stramme opp skrotten da - etter vekt som har svingt opp og ned 50 kilo de siste 8 årene.Det er jo en del å ta av såklart..hihi. Dagens mål er 170cm over gressmatta og 72 kilo , grevinne heng ( ughhh) ryggfett ( har blitt mindre siden start ) ...prøver å fokusere på kostholdet da...proteiner og rene varer , litt grønt og frukt. Brød er uansett ikke greia for meg lengre. Så flink i noen uker - også litt kræsj og pån igjen. Har som minste trening 3 dager pr uke , men prøver å ligge på 4 helst ;-) 2 dager i uka med rompe og beinøveler og 2 dager i uka overkropp , innimellom der putter jeg inn 2 dager med mage og kondis . Styrketrening er nå blitt gøy , ellers er jeg gjerne med på en spinning time / høypuls innimellom. Jeg vet jeg aldri kommer til å bli verken en sylfide eller Fitness Queen - men heller en bedre versjon av meg selv Liker heller få øvelser med tyngre vekter ( tunge for meg ) , enn lette og 80 repitisjoner som skal være bedre. Jeg har ei jente via youtube jeg følger litt med på ;-) Og jeg får noen råd av en tidligere bodybuilder da - men vi ser veldig forskjellig på hva eller hvordan en kropp bør eller kan være . Melder meg inn her nå da - om mulig kan få litt tips og råd. Har skummet meg gjennom både her og der før disse linjer bli skrevet ned ;-) Har også et veddemål jeg skal gjennomføre om under 4 mnd nå - gjennomføre tjejmilen ( 10 km ) i Stockholm - og jeg som ikke liker å løpe engang - dumme ting man gjør for å impe litt på ungdommen. Ja ja - det er jo muligheter for å gå og jogge på 70 min. I nuet klarer jeg ikke å løpe 1 km uten å få åndenød engang. Så må bli litt kombo-trening frem til det er gjennomført da i det minste. Begynte med det i forrige uke - intervall trening 2 dager i uken ute i skogen faktisk. Jeg gleder meg til å lære meg - se hva dere gjør - ta imot gode råd og ikke minst ha enda en ny hobby å følge med på Gleder meg til å høre fra Dere <3 Mvh Dettrorjegjaggu...
  17. 2 poeng
    Zmurph

    Styrketrening; ned i vekt?

    Styrketrening øker og vedlikeholder muskelmassen, som er viktig når du vil ned i fettmasse. Når man trener styrke går ofte vekten saktere ned, fordi man bare mister fett og ikke muskler. Noen som går på en ekstrem diett uten styrketrening vil ofte rase ned i vekt, fordi de mister mye vann, muskler og fett. Det er lurt å måle fremgangen med målebånd, klær og bilder av deg selv. Vekten kan være litt misvisende.
  18. 2 poeng
    Leneert

    Orgasme på trening

    Ja det ødelegger teknikken litt. Også vil jeg jo ikke få en orgamse op et fullt treningssenter heh. Men tenker å ta det opp med legen kanskje.
  19. 2 poeng
    HenrikWL

    Redusere muskelmasse

    Jeg har aldri noensinne sett en kvinne som ikke er konkurrerende bodybuilder og gått "shit, ho der har legger som en mann!" Uten å ha en gang sett deg, kan jeg si med 99% sikkerhet: leggene dine er helt normale, det er resten av deg som er en kvist.
  20. 2 poeng
    Akse

    Ned i vekt med samme vekt

    Jeg har et lignende problem. Jeg tjener så sykt mye penger, men har gått tom for ideer til hva jeg skal bruke pengene på. Har liksom kjøpt alt jeg har lyst på. Noen andre som har opplevd lignende?
  21. 2 poeng
    NoBro

    Er pt mer til hinder enn fremgang

    At en PT automatisk er kunnskapsrik og dyktig på dette feltet er en sannhet med store modifikasjoner. Majoriteten av de som driver på noenlunde seriøst innen styrketrening/kroppsbygging er nok i all hovedsak selvlærte. De som har tid og vil bruke penger på det benytter seg av coach/PT osv. i perioder, men det er ingen nødvendighet. Du er inne på det samme selv: Det er begrenset med tid ila. en uke og ila. et år du bruker sammen med PT`en din, med mindre du er rik og kan lønne en ekstra dyktig person for å ha deg som sin eneste kunde. Å bli "God" på dette krever mange år med prøving, feiling, igjen og igjen, man suger til seg kunnskap hele tiden, man prater med folk, man søker på nettet, man ser videoer. Hele emnet kroppsbygging/fitness/styrketrening er et gigantisk selvstudie. De mest kunnskapsrike menneskene jeg kjenner til på dette feltet har aldri vært utdannet PT. En PT kan for nybegynnere være nyttig, det skal jeg ikke benekte, spesielt om man ikke har venner med erfaring man kan trene med og lære av. Tenker da spesielt på det å lære seg best mulig teknikk i forskjellige løft osv. Men som en annen en er innpå: Over det lange løp har det neppe noen hensikt. Man må huske på at en PT i all hovedsak er kommersiell. Han ønsker å selge sitt "Produkt" og da er det naturlig at disse alltid fremhever viktigheten av å bruke PT for å lære seg styrketrening og kroppsbygging. Men sannheten er at en PT ikke besitter kunnskap på dette feltet som ikke er tilgjengelig for alle å lære gratis på internett og på gymmet og på kjøkkenet. I en debatt på norwegian athletic forum var det en PT som svarte en nybegynner som i en tråd spurte hva slags splitt over 4 dager han burde kjøre. PT`en ønsket å selge han en "Bra 4-splitt for 1500 kroner. Akkurat som om man ikke vil finne den samme 4-splitten gratis på 1000 nettsider ! Samme PT anbefalte en annen person i en tråd å lage seg hjemmelaget gainer med 7-8 råe egg og litt kunstig søtning, det var billig og enkle 12-1300 kalorier.. Han fikk svar på tiltale og svarte med at et egg inneholdt 146 kalorier.. Korrekte er vel 146ish kalorier pr 100 gram. Dette var han som PT og selvsagt ekspert på området altså ikke klar over. Vær kritisk. Mesteparten av kunnskapen på dette feltet må du uansett tilegne deg selv.
  22. 2 poeng
    Hei Beklager ekstremt seint svar, jeg har hatt ferie. Foreløpig er det ikke planer om å gjøre noe mer med forumet enn å ha det som i dag, og selve nettsiden er jo dessverre lagt ned. Men det kan jo hende det skjer noe på et senere tidspunkt, det vet jeg imidlertid ingenting om foreløpig. Hanne Mari
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her