Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/22/20 in all areas

  1. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Hei😊 Hadde egentlig tenkt å vente til 1 april med å starte dietten, men det ble altså idag. Sist eg var på skikkelig diett var i 2013. Har hatt noe halvhjertet forsøk seinere enn det. Har ikke vært noe flink til å passe kosten siden ca 2016 og det begynner å bli en stund siden dessverre. Er i skrivende stund 46 år. Morgenvekt netto idag var 101,9 kg. Utgangspunktet for dietten er heller dårlig så må bare være tålmodig å bruke tid og fornuft. Eg kommer til å spise etter lean gains prinsippet da dette har fungert fint tidligere. Så får eg se om kroppen responderer slik som før eller om det må noe annet til. Er pr idag veldig vanskelig å forestille seg hvordan sluttresultatet vil se ut siden fettprosenten er ganske høy. Treningsprogrammet eg følger er x size som eg har trent de siste 6 ukene ca. Har vært bra fornøyd med det😊 Dagens trening Saktebøy til boks 20 kg 8 rep x3 50 kg 8 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 140 kg 6 rep x4 Good morning 60 kg 14 rep x3 Hiptrust med bootybuilder strikk 180 kg 8 rep x2 240 kg 6 rep x3 Abwheel 14 rep x3 Geriljacardio 4 min 6 km /t 8 drag på 10 km /t 10 sek pause mellom drag 4 min 6 km /t
  2. 1 point
    Trening - om du står fast så må du endre på programmeringen din. Det beste er om du lærer deg å gjøre dette selv, spesielt i det langeløpet. For dette kan løses på svært mange måter og det er mye som funker. Av programmer har du westside og bulgarian methoden fra styrkeløft siden om målet er å bli sterkest mulig. Og for muskelbygging er det bare å kjøre en haug med volum (opp mot 20 sets per muskelgruppe per uke) og kjøre variasjoner i reps og vekt (10-20 reps x 3-5 sets). Her anbefaler jeg juggernaut training systems, de er veldig flinke. Mat - 1.5g til 2g proteiner pr kg kroppsvekt. +500kcal om du vil bygge, -500kcal om du vil deffe. Om du ikke vet hvor mye du forbrenner så må du få kontroll på dette. Synsing fungerer dessverre svært dårlig når det kommer til kosthold 😅
  3. 1 point
    Hei! Jeg har nå trent styrketrening i ca 6 år. Derav bestående av baseøvelser (mark, benk, knebøy) og frivekter på overkropp samt noen isolasjonsøvelser på rumpe og bein (bicepscurl og triceps i ulike versjoner, kabel/manualer på rygg og skuldre, militærpress, glutebridge og hipthrust). Tar også pullups og chinups. Jeg trener fullkropp annenhver dag der jeg har 2 økter tung og 1 økt lett, og varierer endel mellom ulike isolasjonsøvelser i både vekt og antall rep. Nå føler jeg at jeg står på stedet hvil, utviklingsmessig. Jeg er 163 høy og ligger på ca 58 kg. Trener flere rep med henholdvis 80 kg i knebøy, 40 kg i benk og 70-90 kg i mark per nå. Jeg har realtivt lav fettprosent uten å trene særlig kardio, og er ganske markert uten å være "shredded" - det er ikke det jeg ønsker å være heller. Jeg spiser ikke helt rent, selv om jeg spiser temmelig sunt. Må ha endel karbs for å greie å ikke gå i underskudd på kcal. Spiser variert med ulike typer kjøtt, grønnsaker, ris, pasta og meieriprodukter. Tar også gainer fra god produsent etter hver trening og på hviledag. Jeg sliter med å få i meg store posjoner og blir fort mett. Målet mitt nå er å øke i vekt og muskelmasse, og spesielt bein. Jeg synes selv jeg er for slank og vil ha tydeligere utvikling og forme kroppen mer. Jeg spiser i snitt 3000 kcal hver dag, må innrømme jeg ikke aner hvor mye jeg forbrenner men jeg synes hvert fall det er fryktelig vanskelig å øke i vekt... Har brukt over et år på å legge på meg 7 kg med målrettet kosthold og trening. Er det noen som kan anbefale et treningsprogram for meg, der jeg sakte med sikkert klarer å øke i vekt med hovedfokus på økning av muskelmasse? Bør jeg vurdere splittprogram i stedet for fullkropp? Og tips til maten tar jeg gjerne i mot!
  4. 1 point
    Har prøvd alt, de norske kan sammenliknes med 3kopper kaffi, man må til utlandet for å se, her er de top rangerte fra USA, lovlig i norge. sixstar til jenter og c4, og assault til gutter. Usa`s top rangerte! https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=164926934
  5. 1 point
    Lord00

    Pre-workout som er å anbefale?

    Hei! Går på vidergående skole, byggfag. Når jeg er ute i arbeidspraksis så er jeg ganske sliten etter 7,5t med fysisk arbeid, og er på utkikk etter pre-workout. Hadde håpet på om noen kunne anbefalt en pre-workout som gir et bra kick, men også en jeg får mest mulig for pengene?
  6. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 21 Spisedag. Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x3 50 kg 10 rep 60 kg 10 rep 80 kg 6 rep 90 kg 5 rep 110 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Sittende skulderpress hantler 25 kgs 15 rep x2 30 kgs 17 rep x3 Pullups 5 rep x4 Pushdown 15 rep x5
  7. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 20 Pga skade i ryggen blir det ikke trent etter programmet nå. Trener det eg føler at eg klarer uten at ryggen låser seg helt. Assault bike 5 min oppvarming Pullups Kroppsvekt 3x6 rep Kroppsvekt x5 Nedtrekk med curl grep 70 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 30 kgs 15 rep x4 Hammer curl med phat grip 22,5 kgs 12 rep x3 Liggende cabelcurl phat grips 12 rep x2 Cardio 25 min
  8. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 19. Morgencardio 45 min. Pga av skade i rygg er det alt som er blitt gjort😏
  9. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 18. Cardio 45 min.
  10. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 17. Skråbenk 20 kg 12 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 70 kg 10 rep 99 kg 10 rep x3 Skråflyes kabel 3x10 rep Flatbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 105 kg 6 rep x3 Stående sidehev 25 kgs 10 rep x4 Pushdown albuer ut 27 kg 15 rep x2 34 kg 15 rep 52 kg 12 rep x3 Pushdown med albuer inn 20 kg 12 rep x3
  11. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 16. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x3 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 125 kg 12 rep x4 Good morning 80 kg 12 rep Fikk en liten kink i ryggen på siste rep. Droppet derfor alle resterende øvelser der rygg er involvert. Sittende Lårcurl sakte 57 kg 12 rep x7 Vekten nå ligger på ca 100 kg som vil si en vektnedgang på ca 2 kg. Midjen har gått ned litt. Håper dietten begynner å synes iløpet av denne uken.
  12. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diettdag 15. Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 110 kg 5 rep x3 120 kg 2 rep Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Sittende skulderpress med hantler 25 kg 12 rep x2 35 kgs 13 rep 37,5 kg 13 rep 40 kgs 10 rep Pullups 6 rep x3 5 rep x1 Smalbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 102 kg 6 rep x3
  13. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 14 Hviledag idag. Cardio 1 time og 15 min. Midjemål 96 cm Netto Morgenvekt 99,8 kg. Går sakte men går rett vei.
  14. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 13 Boks bøy sakte 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep x4 Good morning 80 kg 12 rep 90 kg 12 rep x2 100 kg 12 rep Pullups Kroppsvekt pluss 4 kg 5 rep x3 Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Bakside skuldre kabel 3 sett 15 rep Hammer curl skråbenk 25 kgs 13 rep x3 21 curl 30 kg 21 rep x2
  15. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 12. Skråbenk 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 10 rep 70 kg 10 rep 97 kg 10 rep x3 Skrå kabel flyes 10 rep x3 Flatbenk med stopp 50 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 8 rep x3 Stående sidehev 25 kgs 9 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 80 kg 10 rep x3 Pushdown med albuer ut 27 kg 15 rep 34 kg 15 rep 52 kg 16 reo x2 52 kg 20 rep
  16. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 11. Boksbøy saktebøy 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 120 kg 12 rep x4 Good morning 70 kg 12 rep x2 75 kg 12 rep 80 kg 12 reo 90 kg 12 rep Hiptrust 120 kg 15 rep x4
  17. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    DiettDag 9 mandag 5 mars Hviledag med 1,5 times powerwalk😊 Diettdag 10 Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 108 kg 6 rep x4 Liggende roing skråbenk 40 kg 12 rep x4 Sittende hantel skulderpress 20 kgs 12 rep x2 25 kgs 12 rep 30 kgs 15 rep x2 35 kgs 12 rep Pullups kroppsvekr 4x6 rep Smalbenk med stopp 60 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep 100 kg 6 rep x3
  18. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 8. Sakte boksbøy 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 115 kg 12 rep x4 Good morning 67,5 kg 12 rep x3 Idag byttet eg ut chins mot pullups. Hater pullups og har derfor ikke trent den noe særlig før. Så utgangspunktet føltes ikke så bra. Pullus 5 rep x3 kroppsvekt Her vil eg tro det er store muligheter til forbedring. Liggende roing skråbenk 40 kgs 10 rep x4 Cabel sidehev bakside 20 kg 12 rep x3 Hammer curl skråbenk 27,5 kgs 10 rep x3 21 curl 2 sett Ingen cardio idag siden treningen tok så lang tid.
  19. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 6. Fredag 1.mars Boksbøy 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 6 rep 160 kg 6 rrp x4 Good morning 65 kg 13 rep x3 Hiptrust 180 kg 8 rep x2 200 kg 8 rep x3 Smerter i venstre kne Abwheel 15rep x3 Geriljacardio 4 min 6 km/t 8 drag på 10 km/t på 20 sek med 10 sek pause mellom. 4 min 6 km /t Diett dag nr 7 Skråbenk 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 70 kg 10 rep 95 kg 10 rep x3 Skråflyes 20 kg 12 rep x3 Sidehev 25 kg 8 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 70 kg 15 rep x3 Pushdown 27 kg 15 rep x2 34 kg 15 rep 52 kg 15 rep x3 Geriljacardio 12 min
  20. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 5. Idag er hviledag. Cardio 45 min på tredemølle. 6 km/t
  21. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 4 Morgenvekt 100,9 kg netto Ved diett start var Midjemål et 100 cm. Måler dette 1 gang i uken fremover. Skråbenk med stopp 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 60 kg 6 rep 80 kg 6 rep 107 kg 5 repx4 Liggende roing skråbenk 40 kg 10 rep x4 Stående nakkepress 20 kg 10 rep x2 40 kg 10 rep 67 kg 6 rep x3 Chins kroppsvekt 10 rep x4 Smalbenk med stopp 60 kg 10 rep x2 80 kg 6 rep x3 15 min cardio
  22. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 3. Dagens trening Saktebøy til box 20 kg 8 rep x2 50 kg 6 rep x2 80 kg 6 rep 110 kg 12 rep x4 Good morning 65 kg 12 rep x3 Chins 12 kg 9 rep x3 Liggende roing skråbenk 40 kgs 11 rep x4 Kabel bakside skuldre 15 kg 15 rep x3 Hammer curl 25 kgs 15 rep x3 21 curl 30 kg 21 rep x2 Cardio 25 min 6 km/t
  23. 1 point
    vidark

    Diett start 24.02.2019

    Diett dag 2 Skråbenk 20 kg 10 rep x2 50 kg 10 rep x2 70 kg 10 rep 93 kg 10 rep x3 Flatbenk med stopp 90 kg 8 rep x3 Skråflyes 22,5 kgs 13 rep x3 Stående sidehev 20 kg 14 rep x4 Jm press 20 kg 20 rep x2 40 kg 20 rep 65 kg 20 rep x3 Pushdown med albuer ut 27kg 15 rep x2 34 kg 15 rep 43 kg 20 rep x3
  24. 1 point
    Ser at listen også er oppdatert. Kommer til å legge ved lister etter anvisning i ny tråd.
  25. 1 point
    best pre workout Liste over de beste pre-workoutene i Norge ^
  26. 1 point
    NoBro

    Pre-workout som er å anbefale?

    La de oppå et plastlokk og slo de svakt med en hammer, løste seg fint. Ikke testa den enda. Er veldig stim-tolerant. Kjøpte med meg Dust Extreme og Mesomorph på en USA-tur i vår, begge noen hakk sterkere enn gamle jack3d. Noen dager med bruk så merker jeg veldig veldig lite av samtlige av disse.
  27. 1 point
    PTAleks

    Pre-workout som er å anbefale?

    Selv liker jeg å kun ta grønn-te kapsler før trening - liker den "rene" langvarige energien, og fokuset det gir! Samtidig som det har en rekke flere helsegevinster
  28. 1 point
    XtrM

    Pre-workout som er å anbefale?

    Vil annbefale å bestille fra utlandet. Det du får kjøpt i norge er primært koffein tilsatt sukker. Bestiller selv enten fra bodybuilding eller tigerfitness. Det blir litt penger i porto, men alt i alt definitivt verdt det. Bare pass på at innholdet og innholdsverdiene (f.eks av koffein / vitamin C) per dose er innenfor hva som er lovlig å importere til norge. Har selv brukt gamle jack3d, C4 og NoXplode. Fikk greit kick av alle. Ser det er tilbud på C4 nå også. Lykke til
  29. 1 point
    Anbefaler c4 og preworkout fra AllNutrition, skikkelig bra pumpe etter den fra AllNutrition den har 6,5g citrulinian. link De har nå tilbud på en del av sortimentet. Trykk her
  30. 1 point
    Leste en lifehack på hvordan man fikser klumper slik du mener, men husker ikke hvor jeg leste det eller hvordan man gjør det. Åssen kan du si at 2-3 scoops med jack3d er oppskrytt?
  31. 1 point
    NoBro

    Pre-workout som er å anbefale?

    Rydda skapet idag, og fant en gammel kjenning jeg kjøpte for sikkert 5 år siden som har gått i glemmeboka helt siden da..:Det kjipe var når jeg kikka oppi, klumpete og steinete som f.. lukter godt dog. Nå er jeg vel reneste Pablo Escobar for enkelte her inne ? *Gjemme meg for DEA* Oppskrytt pwo synes nå jeg. Men kanskje teste en dag.
  32. 1 point
    Tlviken

    Pre-workout som er å anbefale?

    Testet en rekke av de som oftest havner på topplista. Personlig liker jeg "Rich Pianas 5%" (best på smak) og "I am f#cked up" (best på pump, kick, energi).
  33. 1 point
    Glukose. Sykt bra pwo. Kast i litt salt også så får du bedre pump i tillegg.
  34. 1 point
    Amfetamin
  35. 1 point
    Som jeg nevnte i en annen veldig lik tråd ( søkefunksjon er en bra ting ), så har tilskuddsguiden kjørt en pre workout test. https://www.getfitness.no/beste-pre-workout-2019/ Jeg kan ikke gå god for andre enn No Xplode, den ga hvertfall meg et bra kick..
×
×
  • Create New...