Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/02/20 in all areas

  1. 1 point
    Aces High

    Totalt utslitt

    Er en stund siden dette men svarer no uansett, hvordan står det til nå? Disclaimer, jeg er ingen ekspert, bare en nybegynner som har lest meg opp en god del. Så ta det med en klype salt. 30-60 minutter per økt ved intensiv trening er helt innafor for sryrketrenig, de som soser rundt i flere timer har generelt sett ikke en veldig produktiv treningsøkt. Men det kan vel forsåvidt være flere ting: Overtrening: Trener musklene for hardt og ofte til at de rekker å komme seg igjen etterpå. Muskelgruppene du trener burde optimalt ha 48timer å helbrede seg på etter å blitt overlastet. Ernæring: Har du et sunt og variert kosthold for å oppnå et overskudd til treningen? Feiltrening: At du utfører øvelsene korrekt og ikke sliter på ledd, rygg osv. I bunn og grunn handler jo både trening og kosthold å finne det som fungerer for deg. Optimalt sett har man mere energi etter ei god treningsøkt enn før, det er meniningen å bygge kroppen sterkere, ikke rive den helt fra hverandre. Så se litt på kostholdet ditt, treningsplanen og gjør de endringene som utgjør at du føler deg bedre og oppnår de resultatene du leter etter.
×
×
  • Create New...