Gå til innhold

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 24. okt. 2016 i alle områder

  1. Speilblankt

    Trenger hjelp :)

    Dette skurrer....og er et prakteksempel på hvorfor folk aldri kommer igang som planlagt.. Du var motivert da du startet denne tråden. Kanskje ikke fullt så motivert om halvannen uke. Start idag. Ingen grunn til å utsette det.
    2 poeng
  2. NoBro

    Middag

    Det er totalinntaket av mat gjennom døgnet, og enda viktigere: Igjennom uken, som er viktig. Definerte beskrivelser som "middag" "frokost" "kveldsmat" og "lunch" er menneskeskapte begreper, kroppen din tenker ikke "Havregrøt er ikke middag, til det responderer jeg med bad gainz"
    1 poeng
  3. GoobyDoo

    Trenger hjelp :)

    Bra å høre! 3000kcal-3500kcal høres ut som en fin mengde kcal om du vil opp i vekt samtidig som du vil trene hardt. Fra mindre egne erfaringer med vektøkning (gikk fra 70kg til 105kg på et par år), vil jeg anbefale deg å ikke legga lista altfor høyt oppe heller! Spiser du deg mett 4-5 ganger dagen, så vil det sannsynligvis være nok til å gå opp i vekt uansett. Har vært noen ganger jeg har spist meg så mett at jeg har spydd etterpå, men det er egentlig bare noe tull fordi det skal ikke være nødvendig. Føler du at du ikke klarer spise nok, hiv inn noe ekstra fett, ekstra olje/smør i matlag
    1 poeng
×
×
  • Opprett ny...