Gå til innhold

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 14. okt. 2016 i alle områder

  1. Falk

    Knebøy nakke

    Supert gutter (regner med ut i fra navnene på profilene at det var kjønn av den maskuline sort som var ivrigst i besvarelsene) Takker og bukker for alle svar. Synes frontbøy var et godt tips her. Den har jeg kjørt før uten problemer. Satser på at ikke hele programmet blir fucket selvom jeg kjører det istedenfor knebøy nakke. Igjen så vil jeg få takke for svar. Veldig viktig og superflott at det er noen der ute som gidder å svare sånne amatører som meg. Ikke alltid den kompetansen finnes ute på treningssentrene i landet. Også gratis atpåtil hehe Stå på folkens
    1 poeng
  2. Du har et eget program for biceps altså..slik jeg tyder det.. Vel, volumet du utsetter en enkelt (eller 2) muskel for strider mot de fleste dokumenterte normer for hva som er gunstig av sett og reps innenfor gitt tid med tanke på restitusjon. Det kan hende bli litt meningsløst. Men det er klart, det er interessant å vite hvor mange ganger du utsetter muskelen for slikt arbeid pr. uke også, samt hvor du er i treningsalder/nivå. I tillegg kjører du sikkert en del ryggøvelser som også inkluderer biceps i stor grad.(?) Det er ikke unormalt å måtte redusere vektene i div øvelser når
    1 poeng
  3. Speilblankt

    Knebøy nakke

    Hvis knebøy-nakke er noe som fremmer smerter eller i verste fall skader deg er det naturligvis ikke bra å kjøre denne varianten. Et treningsprogram bør alltid være veiledende og man må nødvendigvis gjøre individuelle tilpasninger slik at man ikke skades eller generelt mistrives med det man gjør. Mest sannsynlig treffer stanga en nerve i nakken din, som enten "henter frem igjen gammel skade" eller trigger en lignende følelse som den du hadde i gamle dager. Man har slike nerver overalt, se nerven inne i hånden som enkelte sliter med i benkpress om man bommer litt i avløftet. Frontbøy s
    1 poeng
  4. getsome

    Knebøy nakke

    Hva med frontbøy? Jeg ville dog sett an hvor lenge smerten sitter i, å tatt en ny vurdering etterhvert. Det er en grunn til at øvelsen er inkludert i programmet. Du sier jo at du har trent knebøy og markløft allerede i noen år, så det er rart om den 20 år gamle skaden først skulle dukke opp igjen nå. Med det sagt er jeg ingen ekspert på skader og jeg ville kanskje oppsøkt noen med kompetanse om det blir veldig plagsomt!
    1 poeng
  5. Mulig jeg er litt sent ute, men olympiatoppen sin treningsdagbok er både detaljert og enkel å bruke, i tillegg er den gratis. Anbefales på det sterkeste!
    1 poeng
×
×
  • Opprett ny...