Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/12/16 in all areas

  1. 1 point
    Her har jeg før og etter trent i 10 år. Har ikke så mye mindre fett på etter-bildet, men ser tynnere ut.
  2. 1 point
    Hvordan ser kostholdet ditt ut for en typisk dag? Teller du kalorier? Du trenger ikke periodisere noe mer enn at du kan spise 300-400 kcal mer på treningsdager enn hviledager. Du kan også spise like mye mer dag. Periodisering er ikke så viktig før man blir mer avansert.
  3. 1 point
    Vanskelig å si om du bør fokusere på enkelte muskelgrupper uten å ha sett deg. Du kan legge ut et bilde. Sannsynligvis trenger du ikke ha fokusområder før du har trent i noen år. Med din høyde og vekt så tror jeg nok fort det er kaloriinntaket som stopper deg. Du kan spise mer fett som kokosfett, kokosmelk, nøtter og faktisk fløte. Begrens poteter (mettende) og spis mer ris. Spis ca. 140g proteiner per dag, dette er nok. Mer protein vil kunne øke metthetsfølelsen.
  4. 1 point
    GoobyDoo

    Hex bar vs stang i markløft

    Hexbar-markløft vil være mer bein-dominant i forhold til vanlig markløft. Ulempen er at du ikke får trent korsryggen like mye, men rygghev med stang/vektskive kan være et alternativ til å trene korsrygg. Tar man 200kg i vanlig mark, så vil jeg tro at man kan ta 240-250 med hex, men kan variere litt. Skal du trene lår, så er uansett knebøy et bedre alternativ.
×
×
  • Create New...