Gå til innhold

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 01. mai 2016 i alle områder

  1. Nå skal jeg fortelle dere en liten historie fra virkeligheten sånn at andre kan unngå å gjøre den samme tabben som meg. Jeg er en mann, 40 år. Har trent styrke og annet jevnt og trutt i en del år. Effekten er forsåvidt der, men det har alltid frustrert meg at jeg har hatt veldig treg fremgang på styrke og muskelmasse, samt at jeg har lagt veldig lett på meg fett. Jeg har alltid kjørt programmer som f.eks. RYP og 5x5, så det har ikke vært snakk om kukerundt-trening. Høres kjent ut? Frustrerende, ja? For et halvt års tid siden gikk jeg litt dypere i materien og filosoferte over tr
    3 poeng
  2. Jeg er fullstendig enig med det du sier her. Mitt poeng om jeg skal prøve å oppsummere det kort er at hvis et miljø som bodybuilding/fitness er kjent for utstrakt bruk av doping så vil dette påvirke folks oppfatning av hele miljøet, inkludert enkeltutøvere som er rene. Da får du dessverre mistanken om bruk av doping med på kjøpet simpelthen fordi erfaring tilsier at en anseelig andel av utøverne enten bruker eller har brukt doping. Over tid kan dette generaliseres til at "alle" bruker doping, selv om det strengt er feil. Det er bare ikke 100% feil. Rene utøvere er screwed uansett hva de gjør n
    1 poeng
  3. Som andre har påpekt: Det spiller absolutt null rolle når du spiser og hvor mange måltider du fordeler det på. Jeg spiser selv tre ganger om dagen, og det er en god del år siden jeg spiste "5-6-7 måltider om dagen for å holde forbrenninga ved like / holde meg anabol / forhindre å havne i en metabolsk tilstand" for å si det sånn. Det er også et tosifret antall år siden jeg styrtet proteinshake/karbohydrater umiddelbart etter trening for å sikre at jeg rakk "Det anabole vinduet" Og jeg har aldri hatt mere fremgang enn jeg har hatt etter jeg innså at timing av måltider er en død og b
    1 poeng
  4. Hvis jeg skulle uttalt meg, så ville jeg vært mer forsiktig enn Apothic, og heller sagt; Det er høyst usannsynlig at rene utøvere har noen som helst mulighet til å hevde seg i toppen i bodybuilding. Med rene mener jeg ikke utøvere som tester negativt, men utøvere som faktisk også er og har vært HELT rene. Det du sier om lokale bro's som går på AAS i lang tid uten å bli særlig store, det er som regel disse som tror og håper at alt som skal til er AAS. (Var nettopp en sak i VG om en som hadde gått på steroider i 10 år, ledsaget av et bilde av når han var på sitt "største" ...hjelpes, hadd
    1 poeng
  5. Kosthald: Prøv å legg inn litt grønsaker i alle måltid og litt frukt kvar dag(godt for kroppen). Varier måltida, middagen pleier å vere enkel å variere, småmåltida blir ofte meir einsidige. Brød er heilt ok, men kjekt å variere litt. Pass på å velge grovast muleg brød, då dei mettar meir. Tips til småmåltid (frukost, niste, mellommåltid, kveldsmat): -Ommelett med ost, skinke og paprika (f.eks. servert med litt agurk, tomat, salat). -Havregryn med mjølk og rosiner (ev. kok det opp til graut) -Eggerøre (gjerne med bitar av skinke, agurk, paprika e.l.) -Grove lefser med kremost, paprika
    1 poeng
×
×
  • Opprett ny...