Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/25/15 in all areas

  1. 2 points
    Libulas

    Trening i AN recovery

    Gjorde mitt livs beste valg og tok en 3 ukers (!) absolutt treningspause, hvor jeg kun spiste, gikk på skole og fokuserte påhobbyene mine, og plutselig en dag følte jeg på noe jeg ikke har følt på lenge siden sf starter, jeg fikk LYST til å trene. Så gjorde jegdet og gikk videre med livet
  2. 2 points
    Jeg har slanket vekk 20kg av kroppen og for meg har riktig proteinmengde vært helt avgjørende for at jeg får resultater i muskelvekst og styrke. Dette fordi proteiner brukes til å bygge opp musklene når du har brutt de ned på trening. Jeg har i all enkelhet jobbet med ca 2g protein pr kg kroppsvekt. Dvs om du veier 100kg, så stapper du i deg 200g med proteiner. Proteinpulver er derfor en veldig fin måte å tilføre kostholdet ditt protein uten at du må spise store mengder mat En annen fordel jeg finner med mat fult i proteiner er at de ofte inneholder lite kalorier. Kylling er for eksempel veldig magert og stappet fult i proteiner. Dermed kan du fylle magen med masse mat, uten at dette ødelegger for kcal underskuddet ditt. Masse grønnsaker er også fint. Spiser du slikt, trener og drikker en del vann vil du kjenne at kroppen fungerer knallbra på trening og du vil etterhvert merke god forskjell på muskelstørrelsen dersom du trener skikkelig tungt.
  3. 1 point
    Det er jeg absolutt helt enig i, derfor skriver jeg at kylling og masse grønnsaker er fint da det tilfører masse næring og mye vomfyll uten at du sprenger kcalbudsjettet. En shake er et tilskudd, men jeg har hatt gode erfaringer med det
  4. 1 point
    Drlegendary

    Dagens negative

    Egentlig gårsdagens, men; Miljøpartiet "vant", altså, det ble grønn jul i år. #savnerhvitjul
  5. 1 point
    men om en skal ned i vekt så vil det være en fordel for mange å spise kaloriene sine fremfor å srikke dem, ettersom mat som regel gir mer metthet enn flytebde kcals og en helst ikke vil gå rundt sulten ;-) kort sagt: får du i deg nok protein via kostholdet trenger du ikke proteinpulver. Får du ikke i deg nok: forsøk å få i deg nok via mat ved å cære litt grundigere, og om det ikke går så kan du vurderere å ta å suplere med en shake. Proteindrikk fudngerer også som et mllommåltid dersom en befinner seg i en situasjon uten gode matalternativer og det er lenge til neste måltid :-)
  6. 1 point
    okveine

    Treningsåret 2015

    Jeg lar denne tale for meg når det gjelder treningsåret 2015. @burny_ Mål for 2016: Overdose på styrketrening frem til august-ish (250 i mark?), kanskje slenge inn et stevne der også(!), for så å gå gradvis over på vedlikehold mens jeg øker fokus på taekwondo igjen i forbindelse med forberedelser til gradering i 2017.
  7. 1 point
    Thomaseh

    60 kg mark, med utstyr?

    Hansker kan du holde deg unna Det skaper jo bare et dårligere grep rundt stangen, forsøk evnt. med reimer om du sliter med grepet. Kan man hente kilo med belte? Både og, det hjelper deg med et bedre buktrykk, vil sikre at du klarer å holde kjernemuskulaturen strammere da du har noe å presse imot. Men det er ikke alle som liker å løfte med belte som heller syntes det blir mer ubehagelig.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Hvis noen vil se ut som han....... Here's the way!
  10. 1 point
    02-snapper

    Tråden for dumme spørsmål!

    Sølvtilhenger her også :-) Nydelig! (bare husk å ikke gjemme ansiktet bak ei hånd..;))
  11. 1 point
    boltzmann

    Ditt og datt PWO

    Trololololo....
  12. 1 point
×
×
  • Create New...