Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/15 in all areas

  1. 6 points
    langaard

    Dagens negative

    Har smurt meg i en uke med noe jeg trodde var bodylotion, så var det dusjsåpe! Jeg klør
  2. 6 points
    Exposure

    Dagens Glade

    Kristin Charm "Hvorfor ser du på crossfit-videoer? Vil du egentlig bli en sånn crossfitte?"
  3. 5 points
    Exposure

    Dagens Glade

    Nytt program. Fra psycho-mengde til psycho-tungt.
  4. 5 points
    + at du setter noen sprøyter i rumpa...muligens
  5. 5 points
  6. 4 points
  7. 4 points
    Pons

    Dagens Glade

    Pååske!
  8. 4 points
    resimonsen

    Tatoveringer

    Jeg har en tattovering, som har en stor betydning for meg, og en historie bak. Det står på den "So close, but still so far away" - Jeg planlegger flere tattoveringer, som blant annet sleeve på den andre armen og et løve fjes på låret.
  9. 3 points
  10. 3 points
    Pons

    Hvem røyker?

    Viktig å ikke røyke mens man kjører i fylla, røykingen kan nemlig påvirke kjøreevnene dine.
  11. 3 points
  12. 3 points
    FitFish

    Dagens Glade

    Gårsdagens glade da: Ny pers i den beste øvelsen i verden, Markløft:happy: 105 føltes BRA:cool:
  13. 2 points
    QueenWinther

    Fete rutiner på gymmet

    Ok, det er ikke en rutine, men noe en fyr sa han gikk forbi meg i dag: "Herregud, man, jeg føler meg så naken uten capsen min!!!"
  14. 2 points
    Tronaldo

    America ! Fuck yeah !

    A Priest and a Rabbi run out of a burning school, the Priest turns to the Rabbi and says "What about the kids?!" The Rabbi says "Fuck the kids!" and the Priest says "Do you think we'll have time?"
  15. 2 points
    Koritsi89

    Ned i vekt til sommeren?

    Jeg kaster meg på! Vært slapp de siste ukene, men nå skal innsatsen virkelig gjøres! Ned 5 kilo til 1.juli Håper det kan hjelpe på motivasjonen å være med på forumet her!
  16. 2 points
    d0ppler

    Tråden for dumme spørsmål!

    Dette er strålende nyheter, gutter! Kall meg gal, men jeg klør etter å gjøre pullups og pushups hele tida, men vært livredd for å føkke opp restitusjonen!
  17. 2 points
    Tronaldo

    Tråden for dumme spørsmål!

    Sjekk den posten her for litt ekstra info om såkalt frekvenschins
  18. 2 points
    Broseidon

    Tråden for dumme spørsmål!

    Så lenge du holder deg til 40-60 av maks reps burde dette gå helt fint. Det er faktisk en metode som gjør at du kan øke pullupsene dine betraktelig. Dette gjøres ved at "hver gang" du går forbi pullups-baren klemmer du ut par-tre reps. Dette er ikke nok til å slite deg ut, men hvis du gjør dette 4-7 ganger i løpet av en dagen vil dette hjelpe betraktelig på pull-ups styrken din. Hvis 10 reps er din maks tar du 3-5 hver gang. Hvis 6 er maks tar du 1-3 hvis 2 er maks tar du 2-3 negativer.
  19. 2 points
    Ole-Mats Moskvil

    Dusj, såpe, eksem etc.

    Jeg har bare erfaring med denne:
  20. 2 points
    wingeer

    Den beste steikepanna?

    Nope: http://www.seriouseats.com/2014/09/does-mixing-oil-and-butter-really-alter-the-smoke-point.html
  21. 2 points
    Millasob

    Dagens Glade

    snowboard
  22. 2 points
    Jeg leste først fifty shades havregryn...
  23. 2 points
  24. 2 points
    Broseidon

    Fete rutiner på gymmet

    Amba kunne dratt ut den historien over de 54 sidene i denne tråden, og det hadde fortstatt ikke blitt kjedelig. Du kan vel ikke ha hatt noe særlig problem med å skrive kosseri og essay på ungdomskolen?
  25. 2 points
    Tronaldo

    Effekt av "sporadiske" pullups?

    Det har en effekt Johnny Pain kaller dette Frequency Method. Han skriver om det i e-boka om Greyskull LP. Det som er viktig når du gjør dette er at du ikke gjør så mange reps at du kommer i nærheten av failure. La oss si du klarer 6 reps før du sliter som ei bikkje. Da burde det gå greit å gjøre sett á 2-3 reps ganske greit. Siden dette er noe du gjør ofte så må stimulien være såpass lav at det ikke belaster musklene for mye, ellers vil det gå utover restitusjon. Gjør du dette 5-6 ganger daglig så blir 15 reps om dagen, 90 reps i uka. Klart det har effekt. Gjør dette noen ganger utover dagen, start med f.eks. et par-tre sett hver dag og legg til ett sett i uken eller noe sånt. Så kan du begynne å legge til reps. Når du går opp i reps kan du gjøre ett sett eller to mindre om dagen. Slow and steady wins the race. Ha én dag i uken uten noen chinning for restitusjon. Hvis du er for ivrig og gjør for mye, for ofte, for fort så blir det senebetennelse i albuen (been there, done that). Du kan gjøre det samme med push-ups også.
  26. 1 point
    02-snapper

    Liker ikke å sitte

    Signerer den. Jo før jo bedre. Det var (og til tider er) nettopp en slik uro som gjorde det så vanskelig for meg å holde meg frisk fra anoreksien. Å sulte meg selv ble eneste måte å få fri fra uroen på ... og nesten dø i samme slengen. TI års livskvalitet har den kostet Ikke verdt det på noe som helst måte
  27. 1 point
    Pons

    Liker ikke å sitte

    Du skriver at denne indre uroen er et problem for deg i dagliglivet og at det går utover skolen? Mitt eneste råd: oppsøk lege eller psykolog.
  28. 1 point
    SlayerDad

    America ! Fuck yeah !

    fnis
  29. 1 point
    "æsj:( ble sykt mett. sovna en time. spiste igjen spaghettirester, ble kvalm og måtte kaste opp." Det er i alle fall ikke normalt/sunt/bra å spise enorme mengder, for å så kaste det opp...
  30. 1 point
    wingeer

    Russian squat routine, erfaring?

    Generelt anbefales det å kjøre gjennom hele programmet siden det akkumulerer seg noe. Dersom det fortsatt er for lett setter du høyere vekter neste gang. Man vil alltid stagnere før eller siden. Jeg vil ikke si at målet ditt er veldig ambisiøst, men du må ta en vurdering å se hva som fungerer. Skal jeg gi deg et pekepinn virker det som om du overkomplifiserer det litt mye. Det kan også være en idé ikke å ha knebøy/bein samme dag.
  31. 1 point
    d0ppler

    Tråden for dumme spørsmål!

    Dette er den beste nyheten jeg har hørt på lenge! En annen ting (som kanskje bekymrer meg litt) er at jeg aldri skulle tru at jeg noen gang skulle bli dødsglad for å få lov til å kjøre pullups!
  32. 1 point
    d0ppler

    Tråden for dumme spørsmål!

    Jeg har en pullup-bar som jeg har lyst til å bruke hele tida, også på hviledagene. Er det dumt av meg å ta en pullup i ny og ne under hviledagene. Altså, skal jeg KUN bruke denne mens jeg trener? (Jeg vil opp i vekt, og bli sterkere)
  33. 1 point
    Amba

    America ! Fuck yeah !

    http://www.expressen.se/nyheter/38-aring-domd-till-sex-ars-fangelse-for-skagg/ Esje greit å være i det totalitære landet Kina for tiden. Her ble en jækel dømt til 6 års fengsel for å ikke klippe skjegget til tross for gjentatte advarsler.. Huff.
  34. 1 point
    Koritsi89

    Sommerkropp 2015 - hvem er med?

    Hei! Langt utpå året nå, men jeg slenger meg gjerne på her! Sommeren nærmer seg med stormskritt, men ting har ikke gått helt etter planen så langt i år. Vektnedgangen har ikke gått så raskt som ønsket og motivasjonen/viljestyrken har vært svært vekslende! Jeg trenger virkelig motivasjon og tenker å bli med her kan være tingen! Jeg er 174 høy og veier i dag 69 kilo. Gått ned fra 72,5 til 69 kilo fra januar til nå, med en del oppturer og nedturer. Målet litt er nå å gå ned til 64 kilo innen juli. Håper jeg klarer dette sammen med dere God påske til alle!
  35. 1 point
    Guest

    Det dummeste du har hørt..

    Because stupidity knows no boundaries....
  36. 1 point
    Hmm, jeg tenker at det kanskje er best å vente litt med å tenke på dette til babyen din ihvertfall er 1 år gammel. Babyen trenger deg nå og er jo så liten. Amming og kos er det som gjelder nå, ikke sant? Det er nå min mening
  37. 1 point
  38. 1 point
    Tronaldo

    Den beste steikepanna?

    Gratulerer Smør bør ikke brukes på for høy temperatur uansett, da svir melkestoffene i smøret seg og det smaker brent dritt. Smøret kan godt bli brunt (fin base til mange smørsauser), men særlig varmere så blir det svidd. Blander man i olje som f.eks. rapsolje så tåler smøret høyere temp. Eller man kan bruke klarnet smør / ghee Alle stekepanner bør øvrig rengjøres etter bruk. Lar du f.eks. tomatsausrester ligger i panna så vil syra i tomat/eddik føkke opp panna på sikt.
  39. 1 point
    gammelkaffe

    Dagens Glade

    myprecious <3
  40. 1 point
  41. 1 point
    okveine

    Traning Mask

    Rolige fjellturer? Dropp maska, nyt den friske lufta og naturen Nei. Det jeg sier er fra et tilpasningsperspektiv, kan kanskje THLL gi mening, siden kroppen må vende seg til å tilføre oksygen på en mer effektiv måte (ofte skjer dette gjennom økt lungekapasitet). Men, siden det i begynnelsen ikke er mulig å opprettholde arbeidsmengden og -tempoet kroppen er vant til, risikerer man at kroppen tilpasser seg et "tregere" tempo, både fysiologisk og psykologisk. Kort sitat ang teorien om å trene i høyden: "'Most runners are city people, they train and live in smoggy places,'' he said. But when they get to altitude, they may be able to train harder because the environment is attractive, they like the clean air, there's no distractions, and they're more relaxed.'' - NYTimes, artikkelen snakker egentlig om noe annet.
  42. 1 point
  43. 1 point
    Dette er ikke til trådstarter, men hva skjer med at det er kult å "overspise" mest mulig i helgen? Det er ikke fett å nærmest konkurrere om hvem som binget mest på lørdag. Spesielt ikke, hvis tilfellet er at man går full retard i helgen, fordi man har et over-restriktivt kosthold i ukedagene. Sier ikke det nødvendigvis er tilfelle her, men allikevel, slutt å romantisere noe som i mange tilfeller grenser til et forstyrret mønster. "Refeed"/oppkarbingsdag? Ok bro, whatever makes you sleep at night. ETA : dette er en generell kommentar til en tendens i fitnessmiljøet, ikke ment til noen spesiell person.
  44. 1 point
  45. 1 point
  46. 1 point
    Rikkie

    Den store silikontråden

    Man klipper da ikke opp brystmusklene, men man løfter den og legger implantet under muskelen. Slik min lege forklarte meg
  47. 1 point
    Sookie

    Ned i vekt til sommeren?

    Fort gjort ;-) Jeg spiste også litt mye snop i julen. Det et så fint at man kan bli kvitt kilo;-) Blir fullt kjør frem mot påske her nå.
  48. 1 point
    didee

    Ned i vekt til sommeren?

    Ja, begynt med styrketrening sent i januar etter alt for mange kg opp i vekt i fjor fordi jeg trodde jeg kunne spise alt som gravid
  49. 1 point
    Tronaldo

    America ! Fuck yeah !

    The Onion er alltid morsomt Study finds jack shit. Utsnitt:
  50. 1 point
    For å ikke snakke om #coachgunnar. Hvorfor norgesmestere/verdensmester i fitness velger å bli en del av firmaet hans fatter jeg ikke? Det bare ignoreres helt at han er dømt og kommer til å sitte inne i årevis.
×
×
  • Create New...