Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/12 in all areas

  1. 3 points
    metatera

    Tatoveringer

    Morsomt det med bakgrunn,hele leggen min er et slags "tatt på sparket prosjekt", og har bl.a. en kålorm som hopper i fallskjerm. Kan ikke påstå det er en god grunn bak den, annet enn at jeg og tatovøren syntes det var en hysterisk festlig idè og bare gønna på
  2. 3 points
  3. 3 points
    Fortell om hendelsen din på facebook veggen deres, offentlig klaging er alltid morsomt. Og langt mer effektivt såklart.
  4. 2 points
    Kristin Charm

    iHerb-tråden

    Haha, selv føler jeg at desto mer jeg har bestilt, jo ofte har pakkene kommet Som om de vil takke for tilitten
  5. 2 points
  6. 2 points
    Tinygiant

    PSMF uke 2 ingen vektreduksjon

    Takker for inspill BW Har tidligere dratt 22kg på 5mndr så jeg skal klare dette også. *bank i bordet*
  7. 2 points
    daniel_85

    Tatoveringer

    Haha love it
  8. 2 points
  9. 2 points
    Thomasss

    Hva hører du på NÅ?

    http://www.youtube.com/watch?v=DpMbR8jWZ6A
  10. 2 points
    En side som kan være veldig motiverende for nybegynnere ser jeg! Men synes enkelte av jentene spiste litt lite... mulig det er når de går inn i en ordentlig deffeperiode, men likevel. Jeg er mer for mye og riktig mat og nok og riktig trening Og aller helst en "året rundt" form
  11. 2 points
    Mortens

    Tatoveringer

    Alltid morro det, for ikke å snakke om hvor deilig det er å ta dem! Og lukten av blekk, lyden av nåla med noe heavy metal i bakgrunnen:P
  12. 2 points
    Keegil

    Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™

    Kjetils Svinegode Middelhavsburgere™ 26.04.12 Jeg har lenge hatt lyst til å lage burgere av svinekjøtt, men jeg har liksom aldri turt å kaste meg i det. Hva hvis de ikke ble noe gode? Vel, i dag bestemte jeg meg for å kaste meg ut i det, og det angrer jeg ikke et sekund på. Dette er kanskje de beste burgerne i burgerlaben hittil – prøv dem, jeg lover deg du aldri har smakt noe så saftig før! Og ikke la deg skremme av auberginen heller; det gjorde seg utmerket på toppen sammen med pancettaen og manchegoen. Til burgerne: 400g kjøttdeig av svin 100g chorizo 1/4 rødløk 1/4 rød paprika 1 fedd hvitløk 1 rød chili En neve oliven En neve soltørkede tomater Salt Pepper Tilbehør: Foccachia Pancetta-bacon Manchego-ost Aubergine Salat Tomat Rødløk Oliven Fetaost Aioli Chilisaus Ha chorizo, rødløk, paprika, hvitløk, chili, oliven og soltørkede tomater i en food processor og la food processoren gjøre det food processorer gjør. Ha blandingen i en bolle sammen med kjøttdeig, salt og pepper, og bland godt sammen med hendene. Form til ønsket antall burgere. Ha litt olje, salt og pepper på begge sidene av burgerne. Varm foccachia i ovnen. Varm opp stekepanna og stek burgerne godt på den ene siden. Snu dem, ha på manchego, og stek godt på andre siden. Deretter steker du pancettaen til den blir halvsprø (den blir helsprø når den kjølner). Legg burgere og pancetta til side. Kutt opp aubergine i skiver og stek dem litt på hver side så de blir myke og gode. Kutt opp salat, rødløk og tomat, og ha på foccachiaen sammen med oliven, fetaost og aioli. Legg burgerne oppå, og topp med chilisaus, pancetta og aubergine. Velbekomme!
  13. 1 point
    Keegil

    Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™

    ADVARSEL: Denne tråden inneholder kalorier. Masse kalorier. Den bør ikke leses av deg som: a) er på diett ikke liker kalorier c) digger å "fitnessifisere" maten din d) tror matlaging er for jenter e) tror forbrenningen stopper av store måltider Jeg er ekstremt glad i hjemmelaget hamburger, og jeg digger å eksperimentere med alt av ingredienser og råvarer for å lage forskjellige varianter og perfeksjonere de jeg allerede har laget. Forhåpentligvis er jeg ikke den eneste med en forkjærlighet for hamburgere, så jeg oppretter herved Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™, hvor jeg logger mine forskjellige burgereskapader på kjøkkenet med alt av oppskrifter og fremgangsmåter. Dette er ikke noen tradisjonell kokebok; dette er matlaging for menn! Denne tråden har fire regler: 1. Det er ikke lov til å spørre hvordan du kan lage en "sunnere versjon" av maten. 2. Det er ikke lov til å spørre hvor mye kalorier, proteiner, karbohydrater eller fett maten inneholder. 3. Det er ikke lov til å klage på kvaliteten på matbildene. Du må riktignok gjerne kjøpe et kamera eller en ny mobiltelefon til meg, så blir det fart på sakene. (EDIT: Ny mobiltelefon er kjøpt og bildene er forhåpentligvis kurante. HTC One X = awesome!) 4. Nyt matgleden! Alle oppfordres til å fortelle om og poste bilder av sine egne burgereskapader på kjøkkenet! Har du laget noen enda bøsere burgere? Show 'em off! Oppskrifter 24.03.12 – Kjetils Bøse Amerikanere™ 26.03.12 – Kjetils Bøse Meksikanere™ 30.03.12 – Kjetils Læxe Burgere™ 17.04.12 – Kjetils Lange Hawaiiburgere™ 26.04.12 – Kjetils Svinegode Middelhavsburgere™ 26.05.12 – Kjetils Palestrato-Burgere™ 31.01.13 – Redstreks Bøse Kyllingburgere™ 06.02.13 – Redstreks Bøse Baconburgere™ 09.02.13 – Redstreks Crispy Fugleburgere™ 23.02.13 – Kjetils Bøse Surf'n'Turf-Burgere™ 06.04.13 – Kjetils Saftige Sliders™
  14. 1 point
    Thomas HardyBoy Rossland

    Cheesecake

    Her kommet oppskrift på en ostekake som er supergod! og ikke minst..... super sunn 2 bokser cottage cheese 2 egg 50 g vanilje protein 6 eggehviter 5-6 ss Sukrin+ eller vanlig sukrin 1 ts bourbon vanlije pulver (kan sløyfes) 1. Mos cottage cheesen sammen med vanilje protein og 2 egg til en fin ostemasse (jeg brukte blender) 2. Stiv pisk 6 eggehviter med sukrin, å dette må være stiiiiivt! Jeg gjorde det i en kjøkken maskin. 3. Vend eggehvitene inn i ostemassen, her trenger du en stor bolle. 4. Hell i en 24cm smurt form, og stek på 160 grader til kaken har stivnet og gjennomstek. Avkjøles og nyyyytes gjerne med sukkerfritt syltetøy PS: Smaker best dagen etter når den er godt avkjølt i kjøleskap! God fornøyelse! Næringsinnhold: 1000 kcal 149 g protein 12 g karbohydrater 38 g fett Deler du kaka i 8 blir det pr stykke: 125 kcal 19 g proteiner 2 g karbohydrater 5 g fett
  15. 1 point
    Krie

    "sunt" lørdagsgodt?

    Jeg er blitt helfrelst på proteinfluff etter å ha kommet over denne posten på denne bloggen:) (den tradisjonelle eggehvitefluffen kan bare gå og legge seg etter denne "åpenbaringen" ) http://lilleu.blogg.no/1333044026__sveve_p_en_rosa_elle.html I dag prøvde jeg ut med Tropisk smoothieblanding, BakePro og litt mager vaniljekesam + 1 dråpe Stevia Vanilla. Porsjonen på bildet inneholder 160'ish kcal (ikke medberegnet litt 86% sjokolade) Jeg gir denne herligheten 10 out of 10 altså!! :thumbsup: Neste gang skal det eksperimenteres med sjokoladesmak
  16. 1 point
    Guest

    Fettdepoter som er vanskelig å bli kvitt,tips?

    Beste svaret! Bare å søke rundt på "stubborn fat", så vil du finne noen kardioprotokoller som er laget spesielt for å kvitte seg med denne typen gjenstridig fett. Kort oppsummert består de av oppvarming, intensive intervaller, 5min hvile og 20-40min moderat kardio til slutt.
  17. 1 point
    eeee

    "sunt" lørdagsgodt?

    Finnes litt ulike typer, men jeg finner oftest den Oddis la ut bilde av. Den har de i alle fall på Rema. Det pleier å være i hylla med bakevarer
  18. 1 point
    ErikH

    I love your positive shit.

    Sterk mamma med fin hund!
  19. 1 point
    ooo

    I love your positive shit.

    ingunn eidsa er råsterk!!
  20. 1 point
    Joda sant det Men ville bare poengtere at forbrenningen er den samme om man spiser 5-6 ganger om dagen eller 2-3 ganger. Hva man velger og hva som passer er opp til vær enkelt.
  21. 1 point
    GrommiZ

    Tatoveringer

    lol, bra planlegging!
  22. 1 point
    Rasmus Jørgensen

    Tatoveringer

    Ser utrolig tørr ut men. Tatt av La astrid, veldig dyktig tattovør!
  23. 1 point
    Ainanas

    "sunt" lørdagsgodt?

    Hva med popcorn? Det er ikke det verste en kan ha i seg
  24. 1 point
    eeee

    "sunt" lørdagsgodt?

    8 dl vann + 2 dl saft + 1 pakke gelatinplater. Legg gelatinplatene i ei skål kaldt vann. Varm opp saftblandingen (ikke kok). Klem vannet av gelatinplatene, ha de oppi saftblandingen, og rør til gelatinet er oppløst. Kommer litt an på hvilken skål/beholder du har det oppi etterpå, men tar vel 5-6 timer i kjøleskap før det stivner. Om du vil ha frukt/bær i geleen, har du dette i skålen/beholderen før du heller geleblandingen i.
  25. 1 point
    Sky

    Trening og vektnedgang, hjelp?

    Tusen takk Har gått ned enda litt mere siden jeg postet innlegget og har snart nådd første delmål Aner litt muskler også, så er kjempehappy
  26. 1 point
    Målte meg i går, og var på vekta i morges. Har krympa med noen cm "overalt", og gått ned 4 kg på åtte dager med diett. Oppløftende må jeg si, på tross av at jeg vet noe av det er vann
  27. 1 point
  28. 1 point
    Li na

    Gjør jeg dette riktig? (low cal)

    Hvorfor har du det så travelt? Med mindre du skal inn i en brudekjole eller noe er det vel ingen vits å stresse seg så mye ned i vekt på så kort tid! Om du går så fort ned på så få kcal er det fort gjort å legge på seg igjen. Jeg snakker av erfaring! :whistling:
  29. 1 point
    Jeg er veldig glad i alkohol, fest og moro. Men jeg er ikke spesielt glad i store nattklubber og den kulturen der, det blir for mye for meg. Bra vors med fete folk og finne et sted ut hvor det ikke er så jævla mye trøkk er gøy. Men det skal sies at jeg aldri blir fyllesyk så jeg har ikke noe problemer med å trene dagen derpå og sånne ting. Og en lang weekend med flaska skader ikke treninga mi nevneverdig heller. Eneste unntaket må vel være fadderuka i høst hvor jeg drakk 12 dager på rad, da var jeg ødelagt når jeg begynte å løfte på mandagen etter. Virker som det er mange her som ikke drikker alkohol i den frykt at det totalt ødelegger treningen deres, jeg tror ikke det. Koble helt av fra trening, jobb etc og gå ut drikke seg dødens dritings og gjøre alt du har lyst til fordi det er moro tror jeg alle har godt av i ny og ned.
  30. 1 point
    Sky

    Tatoveringer

    Spontantattiser Du tegner, løper ned til favoritt tattovøren og er heldig nok til å få en kjapp drop in time. Null mening bak, bare spontanitet
  31. 1 point
    -------------

    Dagens Glade

    Ny benkpresspers
  32. 1 point
    -ChrisNor-

    PSMF-oppskrifter

    My fitness pal heter den
  33. 1 point
    :D Tok 80 kg i benken i dag!!! :D DET er jeg mest fornøyd med ^^
  34. 1 point
    Har bare to valg egentlig, og ikke bry seg eller og bare slutte med treninga å spise seg tjukk på grandis og tigerburger istedefor. Er vel først og fremst i begynnelsen at man får høre mye negativt av venner/familie uansett om man legger om på livstilen til det positive, så etterhvert når man bare fortsetter og dose på må de bare akseptere det. Husker den tia jeg begynte og ta treninga seriøst var det en kompis av meg som sa i noe bedugget tilstand (på en skikkelig smålig/grettn måte) "alle lika dæ som den du e, selv om du e tjukk å har elendi kondis, dessutn kjæm du jo aaaldrji å fortsætt me d dær opplegge meir enn ett par uka, æ veit at du ikke har det i dæ." Hah det mest motiverende noen har sakt til meg noensinne. :cool:
  35. 1 point
  36. 1 point
    Biffsalat: 200 g roastbeef, salatmix, rødløk og hvitløksdressing Tunfisk røre, blandet med mager kesam, lettmajones, løk, hvitløk, paprika, agurk, cherrytomater, champingong og servert i hjertesalat med reker Lettsaltet Torsk med søtpotetmos: Havregrøt med bourbonvanilje, kardemomme, kanel og sukrin toppet med blåbær og bringebær for antioksidanter:
  37. 1 point
    Jeg har alltid vært feit, helt fra jeg var i barnehagen, og vekta økte sakte men sikkert frem til jeg ble 14 år. Da hadde jeg blitt mobbet fra jeg var 5, hadde null selvtillit, spiste aldri frokost og lunsj, kun middag, men gikk fremdeles opp i vekt. Når jeg var 14 begynte jeg å gå med avisen hver morgen, og det var en rute på 1,5timer i ganske kraftige oppoverbakker med trallen på slep, så begynte jeg å rase ned i størrelse og vekt. Bunaden som ble laget til konfirmasjonen måtte sys inn 15cm, og syersken beklaget for hun kunne ikke forstå at hun hadde målt så feil. Så begynte jeg på videregående. Min far nektet meg å gå bilmekanikk, slik jeg ville, så jeg ble sittende å mistrives på allmenfag og trøstet med selv med å kjøpe boller og brus i alle pausene, kebab før jeg dro hjem etter skolen og slike ting. Vekta kom rasende tilbake. Når jeg var 18 dro jeg inn til førstegangstjenesten, hvor jeg første halvåret gikk ytterligere opp i vekt, men så bestemte jeg meg for å gjøre en helomvending sammen med ei venninne der inne, og vi kuttet ut alt snop bortsett fra en dag i uka, vi satt opp kontrakt som sa at hvis jeg skeiet ut i matveien, så måtte hun ta straffa og omvendt, og vi trente 7 dager i uka. Gjett om vi ble overtrent!? Hahaha. Aldri følt meg så slapp og fæl, men dalte ned i vekt igjen, og den sommeren stod vi å luket potetåkeren i shorts og sportsbh, noe som for meg alltid har vært utenkelig. Livet ble stillesittende igjen. Jobbet mye, trente ingenting, spiste masse sjokolade, chips, og brus og etter et år på skole nå, så veide jeg igjen 89kg. Jeg var så ulykkelig med mitt eget utseende at jeg lot det gå utover kjæresten min, og jeg gjorde det slutt, noe som igjen førte til mer snop. I romjula for snart fire måneder siden bestemte jeg meg for å endre livsstil. jeg begynte å trene veldig mye igjen, jeg prøvde forskjellige dietter, ingen med hell. Jeg sprakk flere ganger og holdt på å gi opp, men så tenkte jeg at drit i dietten så lenge jeg holder vedlike treningen, så kan kostholdet integreres sakte men sikkert. Nå spiser jeg ikke snop, chips og sjokolade, ja jeg sprekker av og til, men det er så lite at jeg har ikke dårlig samvittighet. Jeg drikker cola zero, men det er mest det psykiske aspektet ved frykten for å sprekke, som gjør at man selvsagt sprekker, og da hjelper det meg å kunne drikke litt brus. Jeg har begynt å endre kostholdet mitt, og har de siste 8 ukene gått ned 4kg, samtidig som jeg har blitt mye sterkere. Det er ikke mye, men det er en grei start, og jeg skal passe på at det fortsetter. Men hvis jeg har lyst på brød, så spiser jeg brød, og uten dårlig samvittighet, for det er uansett mye bedre å spise enn den posen med chips som jeg aller helst kunne tenkt meg
  38. 1 point
    What de fuck?...for en arrogant idiot...de har da ikke rett til det. Ville sendt en fin mail til senterlederen der jeg
  39. 1 point
    Guest

    Dagens Glade

    Blodåren foran på magen begynner nå å bli synlig. Til nå har den vært en kamerasky liten jævel som kun var mulig å kjenne under spesielle anledninger men nå har jeg sett den i speilet! Det er nesten som å se Bigfoot MED barn
  40. 1 point
    nano

    PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)

    Jeg skulle gjerne ha satt opp en plan, men det tar for mye tid om jeg skulle gjort det til hver person som ba om det, pluss at det i grunn er utrolig enkelt å sette opp selv. Du skal fokusere på rent kjøtt/fugl/fisk med lite fett; tunfisk, karbonadedeig, kyllingfilet, biff, div. fileter, torsk, sei og annen hvit fisk. Det du må ha i deg er: Proteiner = målvekt i kg * 2,5 g En spiseskje fiskeolje av et eller annet slag. Karbohydratene skal komme fra grønnsaker. Her er det meste lov, bortsett fra gulrot, søtpotet, mais og erter blant annet. En liten gulrotbit i ny og ne gjør nok ingenting, men man skal prøve å holde karbohydratene så lavt nede som mulig. Mange klarer å presse det ned til under 20 g per dag. Personlig ligger jeg på omtrent 30 g, da jeg kjøper en del frossengrønnsaker som inneholder gulrot. Det er lettvindt og billig. Fett skal også holdes lavt, og kan i likhet med karbohydratene presses ned til under 10-20 g per dag - ikke inkludert omega-3. Hvor raskt resultatene kommer, er avhengig av hvor høy fettprosent du har. Jeg bruker en del løk selv, da jeg rett og slett ikke bryr meg om jeg får i meg 10 g ekstra karbohydrater per dag så lenge det er fra grønnsaker. Det er kanskje ikke optimalt, men det er ikke de 10 g som eventuelt ødelegger for resultatene. Kyllingkjøttdeig er ikke et godt alternativ da det inneholder for mye fett. 7 g er kanskje ikke mye, men så spiser du ikke kun 100 g heller. Det blir fort en del overflødig fett. Karbonadedeig går som regel greit, men sjekk fettinnholdet her også. Nei, dårlig valg. Lag heller en tomatsuppe selv fra bunn av. Det er vel strengt tatt ingen "fasit", men du skal ikke kjøre deg til failure. Du skal ha en del reps i reserve på hvert sett. Treningen under PSMF skal være moderate helkroppsøkter hvor du ikke skal slite deg ut. Du skal bare gi kroppen en grunn til å beholde musklene.
  41. 1 point
    Smoit

    Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™

    Lagde Bøse Meksikanere til typen og en kompis i helga, og det var mildt sagt en suksess Fikk to tomler opp :cool: Typen var egentlig mett etter en, men han tok en til og sa det var verdt å få vondt i magen Skulle egentlig ta bilde, men jeg glemte det, og plutselig var alle burgerne borte! Got no time for taking pictures, I'm eating bitch! Skal definitivt lage de igjen
  42. 1 point
    xxxxx

    Cheesecake

    Endelig en sunn oppskrift der man ikke trenger halve nettbutikken til iherb for å kunne gjennomføre!
  43. 1 point
    MEvsME

    Hvorfor trene underkropp?

    Takk for mange bra svar!
  44. 1 point
    MariusS

    Hvorfor trene underkropp?

    Quoter en genial mann, Tony Gentilcore. Why in the world are squats and deadlifts important for arm development? There are two primary reasons. • The body seems to like to grow in proportion. • Posterior chain strength and core stability lay a foundation for increased upper body strength. • Yeah, yeah, we said there were two reasons, but let's be honest: Squats and deadlifts are badass. And badass is what makes chicks want to hang out with you, not your level of brachioradialis development.
  45. 1 point
    Wolv

    Tanker om trening, alkohol og sosialisering

    Har det på akkurat samme måte. Gjennom hele vinter og sommer trekker fest og fyll venner og bekjente, og blir på en måte det eneste alternativet. Og på festene er det som du sier samme drama parene og samme festbremsene. Er også singel, og jammen er det stusslig i forhold til det å ha dame. Livet blir 100 ganger bedre med ei jente å dele livet med.
  46. 1 point
    Knugen

    Tatoveringer

    Jeg liker tribals fordi jeg synes de er fine. Men de må ha symmetri/fasong, ikke bare være kruseduller som stikker ut av en klatt. De blir nok sett på som harry fordi de var "på moten" for noen år tilbake. Da var det svært mange som tok, særlig på korsryggen (jenter). For et par år siden var jo stjernedryss veldig i vinden, så det blir nok harry om en stund også. For å ikke snakke om alle disse tattisene som Har En Dypere Mening, du hellige jul... Det viktigste er uansett at DU har en tattis som DU liker, og drit i resten !
  47. 1 point
    Tarjeii

    Tatoveringer

    Blitt avghengig av smerten jeg, ett år uten, så må jeg liksom ta en bare for å det "kicket" igjen. Min største tok 15 timer, fordelt på to dager!
  48. 1 point
    CIJM

    Tatoveringer

    2. session i går. Fortsetter etter sommeren;) Blir nok ikke min siste av mine 4!
  49. 1 point
    Elena S

    Tatoveringer

    Det er jo fordi folk endelig har fått opp øynene for at dette kan være kunst, og ikke bare noe sjømenn og horer har! =)
  50. 1 point
×
×
  • Create New...