Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/12 in Posts

  1. 15 points
    Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut. Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding. Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.
  2. 7 points
  3. 7 points
    Det å brøle når man løfter tungt er ingen nødvendighet, det er en vane. Å puste godt når man løfter tungt, det er en nødvendighet. Det at enkelte mener at de rett og slett må bruke stemmebåndene samtidig som de puster ut er jeg overbevist om ikke er noe annet enn en uvane. Min mening: Lag gjerne litt lyd, men roper du, så ser jeg dumt på deg.
  4. 4 points
    Cheesecake

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    I think, therefore I'm single.
  5. 3 points
    Erre dg på bildet ? Ganske søte solbriller. Kan u send mg flere bilder av håret ditt ?
  6. 3 points
  7. 3 points
    Folk må få lage de lydene de vil. punktum. (Det skal sies at når lydene høres for seksuelle ut, eller blir SVÆRT høye, kan det forstyrre meg litt:P)
  8. 2 points
    Krie

    Siste måltid - tråden!

    Kjøttboller av karbonadedeig smaksatt med bl.a. dill; testet ut en oppskrift jeg fant på nettet. De smakte veldig bra, men passet kanskje ikke optimalt med tilbehøret (mos av søtpotet/gulrot + brokkoli). Tomatsaus og f.eks. fullkornspasta hadde nok passet bedre Dessert i dag ble vaniljeskyr med banan og appelsin + strø av mørk 70% sjokolade. Himmelsk godt!!
  9. 2 points
  10. 2 points
    Athene

    Dagens Glade

    At tiltross for at manglen på søvn innhenta meg hvilket resulterte i en 4 timer lang lur, så har jeg fått vaska 2 maskiner med klesvask,hengt de opp,rydda og vaska leieligheten og vært på butikken og handla
  11. 2 points
    Om du spiser et eple om dagen er ingen krise, da du alikevel ligger veldig lavt på kaloriinntaket.
  12. 2 points
    Veldig bra. Forumet blir større hver dag, og tenk hvor mange gjester det er her i tillegg. Fornuftig og ha en lukket del. Det fører nok til at flere vil logge, noe som er bra. Og så slipper man at hvem som helst kan lese alt du foretar deg! Bra dere hører på brukerene, og tilslutt må jeg si at dette er blitt ett veldig bra forum og bra dere prøver å holde det slik.
  13. 2 points
    Haha, fikk også PM fra MadsM. Han var visst veldig interessert i bicepsen her også. Svarte kun på den første meldinga, men skjønte det var noe mystefystisk med han da han på mld nummer to spurte om skyper og msn
  14. 2 points
    Kjempeflott! Jeg er superhappy med at forslag blir tatt til etterretning så kjapt! Du (og resten av gjengen) gjør en KNALLBRA JOBB!! :thumbsup: :thumbsup:
  15. 2 points
    Jeg har tenkt litt på om det kanskje kunne vært lurt at kun medlemmer kan se loggbøkene? Evt kan man fortsatt se miniatyr-bildene øverst på forumet, men for å lese logger må man opprette bruker? Ville gitt litt mer vern for de som kanskje vil legge ut bilder, men ikke vil at f.eks sjefen skal kunne søke de opp. Resten av forumet kan fortsatt være åpent, og så kan de som vil fortsatt poste før-etter bilder og sånn. Tenker også litt på hva jeg skriver i loggen, er ikke sikkert alle på hele verdensveven trenger å lese alt?
  16. 2 points
    det er ikkeno magisk med oppkarbinger, og jeg slutta med dette for en stund siden, da jeg heller har en liten oppkarbing hver dag, i siste måltid. Det vil si jeg spiser nesten all karbsen i siste måltid. Dette fremmer søvn og mange andre biologiske funksjoner i kroppen. Man føler seg bla mer våken på dagtid, og blir blir god og trøtt etter siste måltid:) Det funker jo ikke for alle, men de jeg kjenner som spiser sånn, fungerer meget bra på det:) http://myrevolution.no/s/biorytme-dietten/ http://myrevolution.no/s/spis-karbohydrater-til-kvelds-for-bedre-resultater/
  17. 2 points
    Mari-Eli

    Mål for 2012?

    2012... -Ned 20 kilo innen 1.juni. Veier nå 132 kilo (jada....). -Nyttårsaften skal jeg prøve og realisere en hemmelig drøm; Nyttårsløpet fra Porsgrunn til Skien, det er 9.3 kilometer langt. For noen er det bare en lett treningstur, for meg betyr det all verden og gjennomføre.
  18. 2 points
    Mari-Eli

    Dagens Glade

    Dagens glade: Det er lørdag!
  19. 2 points
    S.O.T

    Lydnivå stønning/brøling på senteret?

    Litt sjarm med lyd, gjør ikke noe at man hører at det jobbes. Overdrevent for å vise seg frem derimot, bare teit
  20. 2 points
  21. 2 points
  22. 1 point
    Er det noen av dere som studerer dette og som kan fortelle meg litt om pensum? Jeg har aldri hatt kjemi på vgs og har fått høre at det kan være en fordel å ta et intensivkurs i dette her før oppstart på bacheloren. Hva slags bøker er det da? Tenkte jeg kunne starte litt smått med det, kun fordi jeg er litt sær og fordi jeg vil veldig gjerne kunne litt før jeg starter opp
  23. 1 point
    Korrekt. Oppkarbingen kan hjelpe deg til å få bedre treningsdager de siste dagene på dietten, og dermed få mer uttelling.
  24. 1 point
    Natalie

    Ditt motto/ ordtak!?

    Don`t cha?
  25. 1 point
    rudboy

    Pulssoner og optimalt treningsutbytte

    Jepp, høres ut som du har funnet en bra løsning 82% er ganske høyt, så det er litt rart at Olympiatoppen sier så, men det kan være greit å touche oppunder der om man kjører progressive langturer osv, men det blir fort "nomannsland" når det gjelder puls, ihvertfall om man trener mye utholdenhet
  26. 1 point
    Jeg er glad jeg ikke er jente, for da slipper jeg å bli sjekket opp av tåpelige menn. Likevel er eg flau over å være gutt, når det finnes så desperate gutter der ute. Skamløst.
  27. 1 point
    Tusen takk for et flott innlegg, Beate!! Jeg hadde halvveis slått fra meg tanken på bachelor, men nå ble jeg ivrig igjen...
  28. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Skavvisee.. Før.
  29. 1 point
    jallajalla

    I love your positive shit.

    Blondina: er nok ikke så blond som hun vil ha det til har satt seg mål som jeg er sikker på at hun vil nå med den stadige positive innstillingen
  30. 1 point
    Ikke rare sperren, men det er i det minste en liten hindring!
  31. 1 point
    Lily

    13 dagers stoffskiftedietten !

    Ja det var det jeg mente. Denne dietten har ikke veldig mye av det heller, stort sett bare salat. Men igjen, den er vel bare for 13 dager, så da er det vel ikke SÅ ille. Men den sukkerbiten til kaffen, den forstår jeg meg virkelig ikke på. Ei heller på den rista brødskiva
  32. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Hva med oss andre....?
  33. 1 point
    Guest

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen'
  34. 1 point
    Guest

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Jeg var singel fordi; jeg er kravstor, rastløs, treningsglad, selvstendig og sta! Meen; I found love in a hopeless place(Lofoten), og flytta til Oslo med en som holdt ut alt det! Kristianne; I love it, bildene av dere sier alt!<3
  35. 1 point
    Anya

    Upright row gir nakkesmerter

    Skal du absolutt kjøre den, så prøv å holde smalt grep og få albuene ut, samt LETTE vekter/stang
  36. 1 point
    Lame Nordstrom

    Det dummeste du har hørt..

    Synes denne er ennå verre
  37. 1 point
    Gamla

    Dagens Glade

    Stort glass vann velta, få sekunder senere..Poff! Svart.. No worries:D Gamla fikser! Opp på krakken og inn i skapet i skapet. No worries! Tok ikke 5 min en gang Er litt flink..
  38. 1 point
    Ingridavels

    Ditt motto/ ordtak!?

    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
  39. 1 point
  40. 1 point
    Cheesecake

    Ditt motto/ ordtak!?

    "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
  41. 1 point
    Inga kicket meg ganske greit ut av det ved å trigge konkurranseinstinktet mitt. Jeg spiste ekstremt kontrollert og overtenkte alt jeg spiste til den grad at mat ble direkte uappetittelig. Diverse tvangsritualer rundt måltider, ingen måltider var bra nok. All mat hadde en grad av usunnhet i seg og dermed endte jeg med å spise alt, alt for lite. Helt til hun sa: "Hvordan skal du bli sterkere enn meg om du spiser mindre enn meg?" Og jeg skal fanken meg bli sterkere enn henne!
  42. 1 point
    Uff, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her! Planlegging, måling, veing, frykten for å spise noe man ikke har målt opp på forhånd osv. Jeg er en god del år eldre enn deg, og i mitt tilfelle har all denne overopptattheten av å kontroll resultert i overspising og bulimi. I det ene øyeblikket har jeg vært sykelig opptatt å få i meg en viss mengde kcal, protein, fett, karbohydrater osv, så har jeg kanskje spist ett eple utenfor "planen", så har det hele raknet og jeg har spist type en halv kg sjokolade og sykelige mengder med mat som jeg har kastet opp etterpå.... Ganske store kontraster med andre ord, og det er helvete å leve på den måten! Utifra hvordan jeg forstår innlegget ditt så har du ikke utviklet bulimi eller anoreksi ennå, men jeg tenker at hvis du fortsetter på denne måten står du i stor fare for å utvikle en av de to, eller kanskje en blanding av begge deler. Jeg har ingen konkrete råd til deg for hva du skal gjøre for å endre denne sykelig overopptattheten av mat, fordi jeg selv har ønsket å finne svar på dette her i veldig mange år. Men det skal nevnes at jeg har blitt MYE friskere og fått ett mye mer avslappet forhold til mat etter jeg begynte å trene regelmessing styrke og kondisjon, og innså at jeg kunne tillate meg å spise mye mer uten å legge på meg. Det gjelder å tvinge seg selv til å stole på kroppen sin og på de signaler den gir deg. Spis når du er sulten! Stopp når du er mett! Det er mye lettere sagt enn gjort, det vet jeg godt!. Jeg vil anbefale deg å lese denne artikkelen skrevet av Børge Fagerli: http://myrevolution.no/s/health-fitness-concept-kosthold/ Jeg synes den har hjulpet meg til å endre tankemønster rundt maten jeg spiser til en viss grad. Håper den kanskje også kan "vekke" deg på en måte. Du er såpass ung nå, og det er viktig at du søker hjelp hos profesjonelle tidlig. Spiseforstyrrelser ikke til å spøke med, og det er synd hvis du skal bruke alle dine krefter på å bekymre deg for hva du skal spise og ikke spise, når du egentlig burde leve livet, være sammen med vennene dine, smile, le, reise, dyrke interessene dine! Rett og slett leve ett meningsfyllt liv!
  43. 1 point
    Spower

    Post den ideelle fysikken

    Heidi har vært mitt "forbilde" i mange år. Liker både stilen, utseende og musklene;)
  44. 1 point
    hoppsann

    Løpeklær på vinteren?

    På vinterstid bruker jeg ullundertøy oppe (med høy hals) og nede, joggebukse som ikke er så veldig vid, vindtett jakke, ullsokker, pannebånd i refleksfarger, og sist men ikke minst refleksvest! Noe alle burde bruke om de ikke vil bli kjørt ned i mørket, blir særiøst forbanna av folk langs veiene uten refleks når jeg kjører bil selv Er det skikkelig kaldt ute så har jeg kanskje på meg en fleecegenser mellom ullundertøyet og vindjakka + hansker. Bruker ikke å ha på så mye klær siden jeg synes det fort blir ubehagelig om jeg blir for varm...
  45. 1 point
    Cath

    Ditt motto/ ordtak!?

    Pain is just weakness leaving the body
  46. 1 point
    Haha, morsomt innlegg å starte med! :thumbsup: Hva om du snur på situasjonen og tenker at det var en mann som hadde kommet og sjekket opp deg når du trente? Ville du satt pris på det, selv om han kanskje ikke var helt typen? Det kan godt hende han synes det bare er hyggelig, samtidig kan han være veldig opptatt med sine ting og føle at du forstyrrer. Et forslag er kanskje å oppsøke han på vei ut av treningssenteret? Da er han ferdig med økta, og har kanskje litt mer tid til overs?
  47. 1 point
    BROrilla

    Post den ideelle fysikken

    bjørgen er rå!
  48. 1 point
    Lagertha

    Siste måltid - tråden!

    Egg på tomatconcassé Simpelt og sinnykt godt!
  49. 1 point
    Guest

    PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)

    Jeg hadde kuttet ut BCAA-en med mindre du har for mye penger og trenger å kvitte deg med noen. Du får det du trenger fra kjøtt, proteinshake og eggehvite. Når det gjelder resten skal jeg ikke uttale meg for mye, for det er minst to varianter. All ære til skribentene her, men om jeg måtte valgt enten fitnessbloggen eller Lyle så ville jeg valgt han som "fant opp igjen" dietten, og det er Lyle. For å si det slik er Lyle til tider både en idiot og et ##¤#¤høl, men han kan tingene sine. FB sin versjon ser mye koseligere ut, men om det betyr at man går ned 200g mindre i uken tar jeg heller den slemme, onde og hatefulle versjonen og blir fortere ferdig
  50. 1 point
×
×
  • Create New...