Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/12 in all areas

  1. 15 points
    Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut. Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding. Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.
  2. 7 points
  3. 7 points
    Det å brøle når man løfter tungt er ingen nødvendighet, det er en vane. Å puste godt når man løfter tungt, det er en nødvendighet. Det at enkelte mener at de rett og slett må bruke stemmebåndene samtidig som de puster ut er jeg overbevist om ikke er noe annet enn en uvane. Min mening: Lag gjerne litt lyd, men roper du, så ser jeg dumt på deg.
  4. 4 points
    Cheesecake

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    I think, therefore I'm single.
  5. 3 points
    Erre dg på bildet ? Ganske søte solbriller. Kan u send mg flere bilder av håret ditt ?
  6. 3 points
  7. 3 points
    Folk må få lage de lydene de vil. punktum. (Det skal sies at når lydene høres for seksuelle ut, eller blir SVÆRT høye, kan det forstyrre meg litt:P)
  8. 2 points
    Krie

    Siste måltid - tråden!

    Kjøttboller av karbonadedeig smaksatt med bl.a. dill; testet ut en oppskrift jeg fant på nettet. De smakte veldig bra, men passet kanskje ikke optimalt med tilbehøret (mos av søtpotet/gulrot + brokkoli). Tomatsaus og f.eks. fullkornspasta hadde nok passet bedre Dessert i dag ble vaniljeskyr med banan og appelsin + strø av mørk 70% sjokolade. Himmelsk godt!!
  9. 2 points
  10. 2 points
    Athene

    Dagens Glade

    At tiltross for at manglen på søvn innhenta meg hvilket resulterte i en 4 timer lang lur, så har jeg fått vaska 2 maskiner med klesvask,hengt de opp,rydda og vaska leieligheten og vært på butikken og handla
  11. 2 points
    Om du spiser et eple om dagen er ingen krise, da du alikevel ligger veldig lavt på kaloriinntaket.
  12. 2 points
    Veldig bra. Forumet blir større hver dag, og tenk hvor mange gjester det er her i tillegg. Fornuftig og ha en lukket del. Det fører nok til at flere vil logge, noe som er bra. Og så slipper man at hvem som helst kan lese alt du foretar deg! Bra dere hører på brukerene, og tilslutt må jeg si at dette er blitt ett veldig bra forum og bra dere prøver å holde det slik.
  13. 2 points
    Haha, fikk også PM fra MadsM. Han var visst veldig interessert i bicepsen her også. Svarte kun på den første meldinga, men skjønte det var noe mystefystisk med han da han på mld nummer to spurte om skyper og msn
  14. 2 points
    Kjempeflott! Jeg er superhappy med at forslag blir tatt til etterretning så kjapt! Du (og resten av gjengen) gjør en KNALLBRA JOBB!! :thumbsup: :thumbsup:
  15. 2 points
    Jeg har tenkt litt på om det kanskje kunne vært lurt at kun medlemmer kan se loggbøkene? Evt kan man fortsatt se miniatyr-bildene øverst på forumet, men for å lese logger må man opprette bruker? Ville gitt litt mer vern for de som kanskje vil legge ut bilder, men ikke vil at f.eks sjefen skal kunne søke de opp. Resten av forumet kan fortsatt være åpent, og så kan de som vil fortsatt poste før-etter bilder og sånn. Tenker også litt på hva jeg skriver i loggen, er ikke sikkert alle på hele verdensveven trenger å lese alt?
  16. 2 points
    Mari-Eli

    Mål for 2012?

    2012... -Ned 20 kilo innen 1.juni. Veier nå 132 kilo (jada....). -Nyttårsaften skal jeg prøve og realisere en hemmelig drøm; Nyttårsløpet fra Porsgrunn til Skien, det er 9.3 kilometer langt. For noen er det bare en lett treningstur, for meg betyr det all verden og gjennomføre.
  17. 2 points
    Mari-Eli

    Dagens Glade

    Dagens glade: Det er lørdag!
  18. 2 points
    S.O.T

    Lydnivå stønning/brøling på senteret?

    Litt sjarm med lyd, gjør ikke noe at man hører at det jobbes. Overdrevent for å vise seg frem derimot, bare teit
  19. 2 points
  20. 2 points
  21. 1 point
    Korrekt. Oppkarbingen kan hjelpe deg til å få bedre treningsdager de siste dagene på dietten, og dermed få mer uttelling.
  22. 1 point
    Natalie

    Ditt motto/ ordtak!?

    Don`t cha?
  23. 1 point
    Helene

    Trene ankel?

    Jeg sliter også med slitne ankler etter jeg har tråkket over så mye (pga. håndball). Gikk til en osteopat, noe som jeg anbefaler å gjøre, og fikk et treningsprogram som skal gjennomføres på den blå matten over og en bosuball Trener da noen øvelser mandag og tirsdag, onsdag fri, og de resterende øvelsene torsdag og fredag. Osv..
  24. 1 point
    CaraMella

    Den store periodisk faste-tråden

    Heller det enn å overspise. PF holder meg litt i skinnet;) Got problems when it comes to da foood..
  25. 1 point
    rudboy

    Pulssoner og optimalt treningsutbytte

    Jepp, høres ut som du har funnet en bra løsning 82% er ganske høyt, så det er litt rart at Olympiatoppen sier så, men det kan være greit å touche oppunder der om man kjører progressive langturer osv, men det blir fort "nomannsland" når det gjelder puls, ihvertfall om man trener mye utholdenhet
  26. 1 point
    Jeg er glad jeg ikke er jente, for da slipper jeg å bli sjekket opp av tåpelige menn. Likevel er eg flau over å være gutt, når det finnes så desperate gutter der ute. Skamløst.
  27. 1 point
    Tusen takk for et flott innlegg, Beate!! Jeg hadde halvveis slått fra meg tanken på bachelor, men nå ble jeg ivrig igjen...
  28. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Skavvisee.. Før.
  29. 1 point
    jallajalla

    I love your positive shit.

    Blondina: er nok ikke så blond som hun vil ha det til har satt seg mål som jeg er sikker på at hun vil nå med den stadige positive innstillingen
  30. 1 point
    ThereseJP

    Siste måltid - tråden!

    Mmm god frokost
  31. 1 point
    Helt enig med Cheesecake! Jeg følger også biorytmedietten, og jeg har en helt annen type energi gjennom dagen Effektiv og våken om morgningene, og etter kveldsmat er jeg hundre prosent klar for kvelden Det passer supert for meg!
  32. 1 point
    Ikke rare sperren, men det er i det minste en liten hindring!
  33. 1 point
    Lily

    13 dagers stoffskiftedietten !

    Ja det var det jeg mente. Denne dietten har ikke veldig mye av det heller, stort sett bare salat. Men igjen, den er vel bare for 13 dager, så da er det vel ikke SÅ ille. Men den sukkerbiten til kaffen, den forstår jeg meg virkelig ikke på. Ei heller på den rista brødskiva
  34. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Hva med oss andre....?
  35. 1 point
    Guest

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen'
  36. 1 point
    Anya

    Upright row gir nakkesmerter

    Skal du absolutt kjøre den, så prøv å holde smalt grep og få albuene ut, samt LETTE vekter/stang
  37. 1 point
    Lame Nordstrom

    Det dummeste du har hørt..

    Synes denne er ennå verre
  38. 1 point
    Gamla

    Dagens Glade

    Stort glass vann velta, få sekunder senere..Poff! Svart.. No worries:D Gamla fikser! Opp på krakken og inn i skapet i skapet. No worries! Tok ikke 5 min en gang Er litt flink..
  39. 1 point
    Ingridavels

    Ditt motto/ ordtak!?

    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
  40. 1 point
    Cheesecake

    Ditt motto/ ordtak!?

    "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
  41. 1 point
    Uff, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her! Planlegging, måling, veing, frykten for å spise noe man ikke har målt opp på forhånd osv. Jeg er en god del år eldre enn deg, og i mitt tilfelle har all denne overopptattheten av å kontroll resultert i overspising og bulimi. I det ene øyeblikket har jeg vært sykelig opptatt å få i meg en viss mengde kcal, protein, fett, karbohydrater osv, så har jeg kanskje spist ett eple utenfor "planen", så har det hele raknet og jeg har spist type en halv kg sjokolade og sykelige mengder med mat som jeg har kastet opp etterpå.... Ganske store kontraster med andre ord, og det er helvete å leve på den måten! Utifra hvordan jeg forstår innlegget ditt så har du ikke utviklet bulimi eller anoreksi ennå, men jeg tenker at hvis du fortsetter på denne måten står du i stor fare for å utvikle en av de to, eller kanskje en blanding av begge deler. Jeg har ingen konkrete råd til deg for hva du skal gjøre for å endre denne sykelig overopptattheten av mat, fordi jeg selv har ønsket å finne svar på dette her i veldig mange år. Men det skal nevnes at jeg har blitt MYE friskere og fått ett mye mer avslappet forhold til mat etter jeg begynte å trene regelmessing styrke og kondisjon, og innså at jeg kunne tillate meg å spise mye mer uten å legge på meg. Det gjelder å tvinge seg selv til å stole på kroppen sin og på de signaler den gir deg. Spis når du er sulten! Stopp når du er mett! Det er mye lettere sagt enn gjort, det vet jeg godt!. Jeg vil anbefale deg å lese denne artikkelen skrevet av Børge Fagerli: http://myrevolution.no/s/health-fitness-concept-kosthold/ Jeg synes den har hjulpet meg til å endre tankemønster rundt maten jeg spiser til en viss grad. Håper den kanskje også kan "vekke" deg på en måte. Du er såpass ung nå, og det er viktig at du søker hjelp hos profesjonelle tidlig. Spiseforstyrrelser ikke til å spøke med, og det er synd hvis du skal bruke alle dine krefter på å bekymre deg for hva du skal spise og ikke spise, når du egentlig burde leve livet, være sammen med vennene dine, smile, le, reise, dyrke interessene dine! Rett og slett leve ett meningsfyllt liv!
  42. 1 point
    Spower

    Post den ideelle fysikken

    Heidi har vært mitt "forbilde" i mange år. Liker både stilen, utseende og musklene;)
  43. 1 point
    hoppsann

    Løpeklær på vinteren?

    På vinterstid bruker jeg ullundertøy oppe (med høy hals) og nede, joggebukse som ikke er så veldig vid, vindtett jakke, ullsokker, pannebånd i refleksfarger, og sist men ikke minst refleksvest! Noe alle burde bruke om de ikke vil bli kjørt ned i mørket, blir særiøst forbanna av folk langs veiene uten refleks når jeg kjører bil selv Er det skikkelig kaldt ute så har jeg kanskje på meg en fleecegenser mellom ullundertøyet og vindjakka + hansker. Bruker ikke å ha på så mye klær siden jeg synes det fort blir ubehagelig om jeg blir for varm...
  44. 1 point
    Guest

    Hva er DITT beste motivasjonstips?

    Uff, jeg blir litt trist inni meg når jeg ser denne typen motivering. Jeg har lenge hatt lyst å skrive om denne typen "negativ selvsnakk". Det biter deg i rumpa senere, gjerne ved at du får et dårlig selvbilde, og vrangforestillinger - noe som egentlig er ganske åpenlyst når man slenger dritt til seg SELV. Det finnes så utrolig mange bedre måter å motivere seg på. Og jeg er helt sikker på at du Camilla ønsker å være en selvsikker person som er fornøyd med seg selv. Det er ikke noen tvil på at dette typen motivering fungerer i forhold til at man får lyst til å trene. Men at det faktisk er en meget "populær" måte å motivere seg selv på, så er det ikke rart at det er så mange mennesker som sliter med selvbildet sitt. Baksiden er at man aldri kan nyte fremgangen sin, og man er 100% avhengig av ekstern validering fra andre mennesker som forteller deg hvor bra du ser ut og/eller at du har hatt bra fremgang. Den interne valideringen er ikke tilstede, og det oppstår gjerne en intern konflikt når man står foran speilet og prøver å se fremgangen sin. En side som forteller deg at du har vært flink og hatt fremgang, og en annen side som er et ekko av den negative selvsnakken du har drevet med tidligere. For å si det slik det er, det er en perfekt oppskrift på dårlig selvtillit, og man er avhengig av andre for at du noen gang skal være fornøyd. Man lever da gjerne med en innbilt ideal kropp som ligger i fremtiden. Jeg overdriver ikke når kaller dette psykologisk-selvskading. Jeg kan gi deg en alternativ måte å motivere deg selv på, som inneholder absolutt ingen negativ selvsnakk, tvert imot. Ønsker du å oppnå målet ditt? Ønsker du å gjøre en ekstrem forandring? Success måles ikke i hva du har oppnådd, det måles i hva du gjør når du er helt på bunn. Når du absolutt ikke har lyst til å trene, hva gjør du? Godtar du det? Eller tar du kontroll over livet ditt og embracer en motstand? Går du på autopilot og lar en lav energi i kroppen bestemme hva du skal gjøre? Eller setter du deg i sjefsstolen og bestemmer SELV hva du vil ha? Hver treningsøkt er et lite steg i den rette veien, det handler om de små tingene du gjør - det er hva du gjør IDAG som avgjør hvor du er imorgen, om en måned, og om ett år. Hver treningøkt er en liten brikke i det store puslespillet. Du skjønner, vi har to sider ved oss selv (i denne sammenhengen). Vi har en som vil nyte livet sitt til det fulle NÅ, også har vi en annen del som planlegger for fremtidige deg. Du vil spare penger, men du vil bruke penger idag. Du vil trene, men du vil også slappe av og spise hva du vil. Paradoksene er mange, og begge disse sidene kommer til å være her, det å utsette ting og latskap er ting vi aldri kan bli "kvitt" direkte. Vi må lære å leve med begge disse sidene. En fin balanse mellom begge to er det man burde ha. Og det finnes mange måter å "lære seg selv" på, har du ikke lyst til å trene? Vel, bare ta fullstendig kontroll og dra på trening, så unner du deg selv noe DIGG etter trening. Fordi du har vært flink og fortjener det. "Straff" er så utrolig gammeldags, det er bare helt på hodet å straffe seg selv, fordi du bestemmer jo selv hva du vil gjøre. Noe av det rareste jeg ser, er folk som spiser mye crap også får dem dårlig samvittighet etterpå. Hva i alle dager? Hvis du først skal spise noe "crap", så nyt det da! Hvis du skal ta dette og dra det enda litt mer primært så se på nyere lærdom-psykologi, hvis du straffer et barn for negativ oppførsel. Vil barnet bli mye flinkere på å lyve. Fordi ungen vil unngå straff. La oss ta hundedressur, en hund stikker av gårde, og eieren kjefter og hyler etter hunden, så kommer den tilbake - også får den STRAFF? Fordi den kom tilbake? Hunden tenker ikke "Ok nå får jeg straff fordi jeg stakk av". Men den linker det å komme tilbake til eieren som straff. På samme måte har vi elementer ved oss selv som vi må lære å leve med. Skal du straffe en valp fordi den har instinkter til å være nysgjerrig og lukte rundt på alt? Vi har impulser til tider, det er ikke alltid fullstendig enighet i hva man vil, hjernen vår et et verktøy som må læres å håndtere - det handler om å ta kontroll samtidig som man aksepterer hva som allerede er, et nydelig paradoks som kan være vanskelig å forstå. Men det ligger mye vitenskap og psykologi bak det jeg skriver her.
  45. 1 point
    Cath

    Ditt motto/ ordtak!?

    Pain is just weakness leaving the body
  46. 1 point
    Haha, morsomt innlegg å starte med! :thumbsup: Hva om du snur på situasjonen og tenker at det var en mann som hadde kommet og sjekket opp deg når du trente? Ville du satt pris på det, selv om han kanskje ikke var helt typen? Det kan godt hende han synes det bare er hyggelig, samtidig kan han være veldig opptatt med sine ting og føle at du forstyrrer. Et forslag er kanskje å oppsøke han på vei ut av treningssenteret? Da er han ferdig med økta, og har kanskje litt mer tid til overs?
  47. 1 point
    BROrilla

    Post den ideelle fysikken

    bjørgen er rå!
  48. 1 point
    Lagertha

    Siste måltid - tråden!

    Egg på tomatconcassé Simpelt og sinnykt godt!
  49. 1 point
    Guest

    PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)

    Jeg hadde kuttet ut BCAA-en med mindre du har for mye penger og trenger å kvitte deg med noen. Du får det du trenger fra kjøtt, proteinshake og eggehvite. Når det gjelder resten skal jeg ikke uttale meg for mye, for det er minst to varianter. All ære til skribentene her, men om jeg måtte valgt enten fitnessbloggen eller Lyle så ville jeg valgt han som "fant opp igjen" dietten, og det er Lyle. For å si det slik er Lyle til tider både en idiot og et ##¤#¤høl, men han kan tingene sine. FB sin versjon ser mye koseligere ut, men om det betyr at man går ned 200g mindre i uken tar jeg heller den slemme, onde og hatefulle versjonen og blir fortere ferdig
  50. 1 point
×
×
  • Create New...