Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/12 in all areas

  1. 15 points
    Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut. Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding. Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.
  2. 7 points
  3. 7 points
    Det å brøle når man løfter tungt er ingen nødvendighet, det er en vane. Å puste godt når man løfter tungt, det er en nødvendighet. Det at enkelte mener at de rett og slett må bruke stemmebåndene samtidig som de puster ut er jeg overbevist om ikke er noe annet enn en uvane. Min mening: Lag gjerne litt lyd, men roper du, så ser jeg dumt på deg.
  4. 4 points
    Cheesecake

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    I think, therefore I'm single.
  5. 3 points
    Erre dg på bildet ? Ganske søte solbriller. Kan u send mg flere bilder av håret ditt ?
  6. 3 points
  7. 3 points
    Folk må få lage de lydene de vil. punktum. (Det skal sies at når lydene høres for seksuelle ut, eller blir SVÆRT høye, kan det forstyrre meg litt:P)
  8. 2 points
    Krie

    Siste måltid - tråden!

    Kjøttboller av karbonadedeig smaksatt med bl.a. dill; testet ut en oppskrift jeg fant på nettet. De smakte veldig bra, men passet kanskje ikke optimalt med tilbehøret (mos av søtpotet/gulrot + brokkoli). Tomatsaus og f.eks. fullkornspasta hadde nok passet bedre Dessert i dag ble vaniljeskyr med banan og appelsin + strø av mørk 70% sjokolade. Himmelsk godt!!
  9. 2 points
  10. 2 points
    Athene

    Dagens Glade

    At tiltross for at manglen på søvn innhenta meg hvilket resulterte i en 4 timer lang lur, så har jeg fått vaska 2 maskiner med klesvask,hengt de opp,rydda og vaska leieligheten og vært på butikken og handla
  11. 2 points
    Om du spiser et eple om dagen er ingen krise, da du alikevel ligger veldig lavt på kaloriinntaket.
  12. 2 points
    Veldig bra. Forumet blir større hver dag, og tenk hvor mange gjester det er her i tillegg. Fornuftig og ha en lukket del. Det fører nok til at flere vil logge, noe som er bra. Og så slipper man at hvem som helst kan lese alt du foretar deg! Bra dere hører på brukerene, og tilslutt må jeg si at dette er blitt ett veldig bra forum og bra dere prøver å holde det slik.
  13. 2 points
    Haha, fikk også PM fra MadsM. Han var visst veldig interessert i bicepsen her også. Svarte kun på den første meldinga, men skjønte det var noe mystefystisk med han da han på mld nummer to spurte om skyper og msn
  14. 2 points
    Kjempeflott! Jeg er superhappy med at forslag blir tatt til etterretning så kjapt! Du (og resten av gjengen) gjør en KNALLBRA JOBB!! :thumbsup: :thumbsup:
  15. 2 points
    Jeg har tenkt litt på om det kanskje kunne vært lurt at kun medlemmer kan se loggbøkene? Evt kan man fortsatt se miniatyr-bildene øverst på forumet, men for å lese logger må man opprette bruker? Ville gitt litt mer vern for de som kanskje vil legge ut bilder, men ikke vil at f.eks sjefen skal kunne søke de opp. Resten av forumet kan fortsatt være åpent, og så kan de som vil fortsatt poste før-etter bilder og sånn. Tenker også litt på hva jeg skriver i loggen, er ikke sikkert alle på hele verdensveven trenger å lese alt?
  16. 2 points
    Mari-Eli

    Mål for 2012?

    2012... -Ned 20 kilo innen 1.juni. Veier nå 132 kilo (jada....). -Nyttårsaften skal jeg prøve og realisere en hemmelig drøm; Nyttårsløpet fra Porsgrunn til Skien, det er 9.3 kilometer langt. For noen er det bare en lett treningstur, for meg betyr det all verden og gjennomføre.
  17. 2 points
    Mari-Eli

    Dagens Glade

    Dagens glade: Det er lørdag!
  18. 2 points
    S.O.T

    Lydnivå stønning/brøling på senteret?

    Litt sjarm med lyd, gjør ikke noe at man hører at det jobbes. Overdrevent for å vise seg frem derimot, bare teit
  19. 2 points
  20. 2 points
  21. 1 point
    Korrekt. Oppkarbingen kan hjelpe deg til å få bedre treningsdager de siste dagene på dietten, og dermed få mer uttelling.
  22. 1 point
    CaraMella

    Den store periodisk faste-tråden

    Heller det enn å overspise. PF holder meg litt i skinnet;) Got problems when it comes to da foood..
  23. 1 point
    rudboy

    Pulssoner og optimalt treningsutbytte

    Jepp, høres ut som du har funnet en bra løsning 82% er ganske høyt, så det er litt rart at Olympiatoppen sier så, men det kan være greit å touche oppunder der om man kjører progressive langturer osv, men det blir fort "nomannsland" når det gjelder puls, ihvertfall om man trener mye utholdenhet
  24. 1 point
    Jeg er glad jeg ikke er jente, for da slipper jeg å bli sjekket opp av tåpelige menn. Likevel er eg flau over å være gutt, når det finnes så desperate gutter der ute. Skamløst.
  25. 1 point
    Tusen takk for et flott innlegg, Beate!! Jeg hadde halvveis slått fra meg tanken på bachelor, men nå ble jeg ivrig igjen...
  26. 1 point
    ThereseJP

    Siste måltid - tråden!

    Mmm god frokost
  27. 1 point
    Helt enig med Cheesecake! Jeg følger også biorytmedietten, og jeg har en helt annen type energi gjennom dagen Effektiv og våken om morgningene, og etter kveldsmat er jeg hundre prosent klar for kvelden Det passer supert for meg!
  28. 1 point
    hæ? hva oppnår du det med det? er dette et vanlig problem her inne så kan jeg til dels forstå det. Jeg er et nytt medlem og bruker private meldinger, men med ingen negative hensikter, og vil tro det er flere som meg.
  29. 1 point
    Guest

    Lydnivå stønning/brøling på senteret?

    Alle er forskjellige, for min del blir jeg ikke distrahert av brøling, men stønning, typ høylytt orgasme er unødvendig og som regel en oppmerksomhetsdrawer. Pustingen er nødvendig, men at noen lager små lyder når di trener akjønner jeg om det er tingt, er vell naturlig det?
  30. 1 point
    Pinglekringla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Takker Fortsette praten på chattetråden eller mistern piffen der? :rofl: Jeg googla faktisk filmen nå, og jeg kommer nok aldri til å se den.. Skrekk og grøssere kan jeg ikke se.. Jeg er altfor redd og skvetten (velta engang en godstol inn til en vinduskarm med masse potteplanter.. Deet var mye å rydde opp det!) :rofl:
  31. 1 point
    Lily

    13 dagers stoffskiftedietten !

    Ja det var det jeg mente. Denne dietten har ikke veldig mye av det heller, stort sett bare salat. Men igjen, den er vel bare for 13 dager, så da er det vel ikke SÅ ille. Men den sukkerbiten til kaffen, den forstår jeg meg virkelig ikke på. Ei heller på den rista brødskiva
  32. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Hva med oss andre....?
  33. 1 point
    Gamla

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    :thumbsup:
  34. 1 point
    Guest

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen'
  35. 1 point
    Aulin

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    Syns forøvrig at denne tråden tar seg opp i helgene, kan ikke skjønne hvorfor ...
  36. 1 point
    Anya

    Upright row gir nakkesmerter

    Skal du absolutt kjøre den, så prøv å holde smalt grep og få albuene ut, samt LETTE vekter/stang
  37. 1 point
    Lame Nordstrom

    Det dummeste du har hørt..

    Synes denne er ennå verre
  38. 1 point
    Gamla

    Dagens Glade

    Stort glass vann velta, få sekunder senere..Poff! Svart.. No worries:D Gamla fikser! Opp på krakken og inn i skapet i skapet. No worries! Tok ikke 5 min en gang Er litt flink..
  39. 1 point
  40. 1 point
    Cheesecake

    Ditt motto/ ordtak!?

    "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."
  41. 1 point
    Inga kicket meg ganske greit ut av det ved å trigge konkurranseinstinktet mitt. Jeg spiste ekstremt kontrollert og overtenkte alt jeg spiste til den grad at mat ble direkte uappetittelig. Diverse tvangsritualer rundt måltider, ingen måltider var bra nok. All mat hadde en grad av usunnhet i seg og dermed endte jeg med å spise alt, alt for lite. Helt til hun sa: "Hvordan skal du bli sterkere enn meg om du spiser mindre enn meg?" Og jeg skal fanken meg bli sterkere enn henne!
  42. 1 point
    Spower

    Post den ideelle fysikken

    Heidi har vært mitt "forbilde" i mange år. Liker både stilen, utseende og musklene;)
  43. 1 point
    Pinglo

    "Slanketilbud" fra staten.

    Hei hei, greit nok at jeg er statlig ansatt men jeg skal love deg at jeg er mer enn 100% kvalifisert for det jeg gjør (langt unna helsevesenet) Men la oss si at en eller annen overvektig person skal finne løsningen på sitt overvektproblem (gitt at de ikke vet hva de skal gjøre), etter en runde på internett har de trolig konkludert med følgende: 1) Det er veldig komplisert å spise sunt 2) Jeg skal spise lavkarb/høykarb/lavfett/høyfett, og trenger 37 ulike kosttilskudd 3) Hei, vent den forrige artikkelen motsier den jeg leser nå? Nei dette kommer sikkert ikke til å funke. Tilbake til McDonalds! Prognosen for å holde vekten etter en slankekur er relativt dårlig uansett hva folk gjør. Men om de ikke skjønt hvorfor de ble feite i utgangspunktet, uansett hvordan de gikk ned i vekt, så kommer de til å bli feite igjen. Man våkner ikke opp en morgen og veier 140 kg, om man ellers "trener og spiser egentlig ikke så veldig usunt". Det vil nok være individuelt hvorvidt det er enklest for folk å skjønne dette på egenhånd eller ved hjelp av for eksempel en psykolog som har sett en 100-200 av de samme problemstillingene tidligere, men jeg synes det er litt fascinerende hvordan folk som ikke har bakgrunn i helsevesenet, ikke har erfaring med behandlig av overvektige, eller for den saks skyld nødvendigvis kan noe særlig om verken kosthold eller trening kategorisk avviser at eksperter kan jobben sin.
  44. 1 point
    Guest

    Hva er DITT beste motivasjonstips?

    Uff, jeg blir litt trist inni meg når jeg ser denne typen motivering. Jeg har lenge hatt lyst å skrive om denne typen "negativ selvsnakk". Det biter deg i rumpa senere, gjerne ved at du får et dårlig selvbilde, og vrangforestillinger - noe som egentlig er ganske åpenlyst når man slenger dritt til seg SELV. Det finnes så utrolig mange bedre måter å motivere seg på. Og jeg er helt sikker på at du Camilla ønsker å være en selvsikker person som er fornøyd med seg selv. Det er ikke noen tvil på at dette typen motivering fungerer i forhold til at man får lyst til å trene. Men at det faktisk er en meget "populær" måte å motivere seg selv på, så er det ikke rart at det er så mange mennesker som sliter med selvbildet sitt. Baksiden er at man aldri kan nyte fremgangen sin, og man er 100% avhengig av ekstern validering fra andre mennesker som forteller deg hvor bra du ser ut og/eller at du har hatt bra fremgang. Den interne valideringen er ikke tilstede, og det oppstår gjerne en intern konflikt når man står foran speilet og prøver å se fremgangen sin. En side som forteller deg at du har vært flink og hatt fremgang, og en annen side som er et ekko av den negative selvsnakken du har drevet med tidligere. For å si det slik det er, det er en perfekt oppskrift på dårlig selvtillit, og man er avhengig av andre for at du noen gang skal være fornøyd. Man lever da gjerne med en innbilt ideal kropp som ligger i fremtiden. Jeg overdriver ikke når kaller dette psykologisk-selvskading. Jeg kan gi deg en alternativ måte å motivere deg selv på, som inneholder absolutt ingen negativ selvsnakk, tvert imot. Ønsker du å oppnå målet ditt? Ønsker du å gjøre en ekstrem forandring? Success måles ikke i hva du har oppnådd, det måles i hva du gjør når du er helt på bunn. Når du absolutt ikke har lyst til å trene, hva gjør du? Godtar du det? Eller tar du kontroll over livet ditt og embracer en motstand? Går du på autopilot og lar en lav energi i kroppen bestemme hva du skal gjøre? Eller setter du deg i sjefsstolen og bestemmer SELV hva du vil ha? Hver treningsøkt er et lite steg i den rette veien, det handler om de små tingene du gjør - det er hva du gjør IDAG som avgjør hvor du er imorgen, om en måned, og om ett år. Hver treningøkt er en liten brikke i det store puslespillet. Du skjønner, vi har to sider ved oss selv (i denne sammenhengen). Vi har en som vil nyte livet sitt til det fulle NÅ, også har vi en annen del som planlegger for fremtidige deg. Du vil spare penger, men du vil bruke penger idag. Du vil trene, men du vil også slappe av og spise hva du vil. Paradoksene er mange, og begge disse sidene kommer til å være her, det å utsette ting og latskap er ting vi aldri kan bli "kvitt" direkte. Vi må lære å leve med begge disse sidene. En fin balanse mellom begge to er det man burde ha. Og det finnes mange måter å "lære seg selv" på, har du ikke lyst til å trene? Vel, bare ta fullstendig kontroll og dra på trening, så unner du deg selv noe DIGG etter trening. Fordi du har vært flink og fortjener det. "Straff" er så utrolig gammeldags, det er bare helt på hodet å straffe seg selv, fordi du bestemmer jo selv hva du vil gjøre. Noe av det rareste jeg ser, er folk som spiser mye crap også får dem dårlig samvittighet etterpå. Hva i alle dager? Hvis du først skal spise noe "crap", så nyt det da! Hvis du skal ta dette og dra det enda litt mer primært så se på nyere lærdom-psykologi, hvis du straffer et barn for negativ oppførsel. Vil barnet bli mye flinkere på å lyve. Fordi ungen vil unngå straff. La oss ta hundedressur, en hund stikker av gårde, og eieren kjefter og hyler etter hunden, så kommer den tilbake - også får den STRAFF? Fordi den kom tilbake? Hunden tenker ikke "Ok nå får jeg straff fordi jeg stakk av". Men den linker det å komme tilbake til eieren som straff. På samme måte har vi elementer ved oss selv som vi må lære å leve med. Skal du straffe en valp fordi den har instinkter til å være nysgjerrig og lukte rundt på alt? Vi har impulser til tider, det er ikke alltid fullstendig enighet i hva man vil, hjernen vår et et verktøy som må læres å håndtere - det handler om å ta kontroll samtidig som man aksepterer hva som allerede er, et nydelig paradoks som kan være vanskelig å forstå. Men det ligger mye vitenskap og psykologi bak det jeg skriver her.
  45. 1 point
    Lagertha

    Siste måltid - tråden!

    Egg på tomatconcassé Simpelt og sinnykt godt!
  46. 1 point
    Guest

    PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)

    Jeg hadde kuttet ut BCAA-en med mindre du har for mye penger og trenger å kvitte deg med noen. Du får det du trenger fra kjøtt, proteinshake og eggehvite. Når det gjelder resten skal jeg ikke uttale meg for mye, for det er minst to varianter. All ære til skribentene her, men om jeg måtte valgt enten fitnessbloggen eller Lyle så ville jeg valgt han som "fant opp igjen" dietten, og det er Lyle. For å si det slik er Lyle til tider både en idiot og et ##¤#¤høl, men han kan tingene sine. FB sin versjon ser mye koseligere ut, men om det betyr at man går ned 200g mindre i uken tar jeg heller den slemme, onde og hatefulle versjonen og blir fortere ferdig
  47. 1 point
    Guest

    Hvem er single, og hvorfor? ;)

    haha - ja, det er her jeg plukker opp smårips i bytte mot telefonkort og greier.
  48. 1 point
    nano

    PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)

    Ingen MÅ drikke vin og spise dessert
  49. 1 point
    Litt baggy bukser/jeans. Men det er viktig at den sitter bra over rumpa. Rumpe er viktig! Enkle t-skjorter og gensere som sitter inntil, uten å være for stramme, er veldig fint. Også har jeg en ting for skitne arbeidsbukser og hettegensere :whistling:
  50. 1 point
    Keegil

    Anbefalingstråd - Tv serier

    Terra Nova er forøvrig verdt å få med seg. Sterk serie så langt!
×
×
  • Create New...