Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/11 in all areas

  1. 5 points
    Stig Ingebrigtsen

    Hva gjør jenter attraktive?

    Glemte en ting der! - Ydmykhet
  2. 4 points
    Rodolfo

    Krigen om lavkarbo

    Jeg har vært en inbitt LCHF taliban, close to zero carbs, i troen på at jo mindre jo bedre. Nå som jeg har begynt å bygge muskler (igjen) så har jeg gått over til å spise mat med så mye bra næring i som mulig. Grønnsaker, innmat, bær, kjøtt, fisk og fett er basis, så det blir fortsatt en form for lavkarbo, men det ligger nå heller nærmere 100 gram pr dag enn null. Til våren har jeg fått på meg noen kilo muskelmasse, så da skal fettprosenten ned mens jeg øker kardio øktene (løper et par halvmaraton på sommeren for morro) og da blir det tilnærmet ketogen kost igjen. Når jeg løper tjener jeg minutter på å leve ketogent, dette er et spennende felt å utforske. Når jeg går på ketogen kost har jeg også en langt høyere makspuls enn nå. Merksnodig. Egentlig er det tull å krige om mat. Jeg spiser den maten jeg alltid har gjort, med et par små endringer. 1 ) kuttet ut alt som går under fellesnevneren korn, som inneholder mye faenskap, og 2) spiser mer - mye mer - ekte fett. Lavkarbo er ikke en ANNEN mat, det er en litt annen sammensetning enn det vi er vant med for tiden. Jezezz, blir så lei alle tullingene som er kjendiser, og som skal uttale seg om mat - hvilken forutsetning har en skuespiller for å vite noe om mat og hormonell påvirkning? I selskap spiser jeg selvfølgelig både kaker og annet digg. Jeg elsker å leve og å nyte livet. Tabuer gjør det mindre spennende.
  3. 3 points
    Mr. M

    Hva gjør jenter attraktive?

    Jeg sier det som Egil Hegerberg ville sagt det... Jeg er ikke helt sikker på hvem du er Hvordan du ser ut og om du er penest med eller uten klær Om du er spennende eller helt vanlig Om du er voksen eller om du er temmelig barnslig Men tenk om jeg har lyst til å finne det ut da? Hæh!? Tenk om jeg har lyst til å finne det ut? Ja, tenk om jeg har lyst til å finne det ut da Hæh!? Tenk om jeg har lyst til å finne det ut? Også veit jeg ikke om du foretrekker Donald Duck eller Henrik Ibsen Om du liker sukker og vaniljesaus på ripsen Om du har sans for øl, snus, biler, karsk og puling Om du blir sutrete hvis mannen din skulle gi deg litt juling Men det er sånne ting jeg liker å vite og det er slike svar jeg må ha For å finne ut om detta mellom oss to kan bli no av Ja, det er sånne ting jeg liker å vite og det er slike svar jeg må ha For å finne ut om detta mellom oss to kan bli no av Så fyll ut skjema, legg ved bilde og postlegg det straks Det er ferdig frankert, men du kan godt bruke faks For da kommer det fortere fram og jeg sitter jo her og venter (Fy faen, gjett om jeg er begeistra for jenter a) For de er penere enn Oslo, og mer spennende enn et lotteri De er hyggelige å snakke med, og smaker mye bedre enn noe godteri Og det er noe som heter sex, og det er det beste av alt Det har i hvertfall noen jeg kjenner som har prøvd det fortalt For de er penere enn Oslo, og mer spennende enn et lotteri De er hyggelige å snakke med, og smaker mye bedre enn noe godteri Og det er noe som heter sex, og det er det beste av alt Det har i hvertfall noen jeg kjenner som har prøvd det fortalt (Så jeg veit ikke helt om jeg kan tro det er sant da) Men gjett om jeg er hypp på å finne det ut da? Hæh!? Gjett om jeg er hypp på å finne det ut? Ja, gjett om jeg er hypp på å finne det ut da? Hæh!? Gjett om jeg er hypp på å finne det ut? Hæh!?
  4. 3 points
    Bixit

    Post den ideelle fysikken

    Jenna Renee har i mine øyne den ideelle fysikken.
  5. 2 points
    Roger86

    Født på 80`tallet?

  6. 2 points
  7. 2 points
    Oddis

    Dagens Glade

    Posten kom med nye ski i dag. Fat-Ypus iRock FT :cool: Nå gleder jeg meg til neste gang det blir pudderkjøring
  8. 2 points
  9. 2 points
    Goldie

    Hva gjør jenter attraktive?

    Bra punkt Roger! Syns du fikk fram det viktigste jeg har tenkt på selv! Liker det
  10. 1 point
  11. 1 point
    Therese

    Siste måltid - tråden!

    100g bokhvete bløtlagt i 2dl vann (eller bruk bokhvetemel) 150g søtpotet (kokes og moses) 1 egg + 1eggehvitte 20g Scietec proteinpulver chocolate-coconut bakepulver, kanel, kardemomme og pepperkakekrydder - Alt blandes og stekes som pannekaker/lapper, smak til etter ønske! [ATTACH]3500[/ATTACH] Serveres med proteinfluff
  12. 1 point
    Opheliia

    Født på 80`tallet?

    Jeg lekte også med mye av det dere poster bilder av..men jeg er født etter 80-tallet:D. 90-modell ftw!
  13. 1 point
    Guest

    Hva gjør jenter attraktive?

    Øyh! Er det noe galt i å ønske en dame som kan bære en over terskelen etter bryllupet???
  14. 1 point
    Therese

    Den store silikontråden

    1. Man får ikke sykemelding så man må ta fri far jobb og fordelaktig å bli operert torsdag/fredag så en får helgen på seg, de fleste er tilbake på jobb allerede mandag. Jeg var deltidsstudent så det var uproblematisk 2. Etter 4-5dager klarte jeg å lage mat til meg selv og kle på meg i sakte fart. Etter 1.5uke vil jeg si jeg var selvstendig samt kunne strekke og løfte 3. Jeg luftet meg litt på 3-4dagen - er ikke vits å bare ligge på sofaen, men man går ROOOLIIIG 4. Jeg var tilbake i trening etter ca 6uker, stresset ikke med å komme tilbake men det var godt når det var dags 5. Nei - rimelig uvanlig tør jeg si - therefore do what you doctor describe
  15. 1 point
    Guest

    Hva gjør jenter attraktive?

    Ja, og at de ikke er psyko-sjalu-kjerringer er også et pluss *ler*
  16. 1 point
    Tessa

    Egne gym for jenter og damer

    Haha, Ottar hadde blitt helt ville!
  17. 1 point
  18. 1 point
    ubertass

    Trening etter å ha gitt blod

    Don't be chicken ! TUNG BØY !
  19. 1 point
    HHHH

    Krigen om lavkarbo

    Nå må du huske at protein også gir en solid insulinøkning etter et måltid, noen ganger mer enn tilsvarende i karbohydrater. Tatt i fra linken jeg postet (som ingen tydeligvis gidder å lese): "This is probably the biggest misconception that is out there. Carbohydrates get a bad rap because of their effect on insulin, but protein stimulates insulin secretion as well. In fact, it can be just as potent of a stimulus for insulin as carbohydrate. One recent study compared the effects of two different meals on insulin. One meal contained 21 grams of protein and 125 grams of carbohydrate. The other meal contained 75 grams of protein and 75 grams of carbohydrate. Both meals contained 675 calories. Here is a chart of the insulin response:" Og angående lavt insulinnivå og fettlagring: "One of the biggest misconceptions regarding insulin is that it’s needed for fat storage. It isn’t. Your body has ways to store and retain fat even when insulin is low. For example, there is an enzyme in your fat cells called hormone-sensitive lipase (HSL). HSL helps break down fat. Insulin suppresses the activity of HSL, and thus suppresses the breakdown of fat. This has caused people to point fingers at carbohydrate for causing fat gain. However, fat will also suppress HSL even when insulin levels are low. This means you will be unable to lose fat even when carbohydrate intake is low, if you are overeating on calories. If you ate no carbohydrate but 5,000 calories of fat, you would still be unable to lose fat even though insulin would not be elevated. This would be because the high fat intake would suppress HSL. This also means that, if you’re on a low carbohydrate diet, you still need to eat less calories than you expend to lose weight." Selv så vil jeg nok uansett anbefale en lavkarb-versjon av en diett som utgangspunkt når jeg lager dietter. Vanligvis på grunn av å ha et økt proteininnhold, men også som en funksjon av det Vegard Lysne skriver om ovenfor (at det er lettere å følge, og gir høyere metthetsfølelse). Angående om vi kan si noe bombastisk om den ene typen diett er bedre enn den andre på lang sikt i forhold til vektnedgang så er jeg fortsatt på gjerdet. Som Alan Aragon sier i sin Desember 2010 utgave: "The majority of long-term trials (1 year og longer) show no weight loss difference between diets varying in proportion of carbohydrate and fat.14-18"
  20. 1 point
    ubertass

    Turnringer vs TRX

    Tror du bør gå opp eit par størrelser i ringen, Robert.
  21. 1 point
    ubertass

    Battle of the bands

    Dang, easy target. :/
  22. 1 point
    Guest

    Vaniljekrem/eggekrem - oppskrift?

    Uhm...linken gikk til en Madonna-sang?
  23. 1 point
    Mr. M

    Sprettmark

    Det er en grunn til at det heter DEADlift... Som nevnt over bør man gi seg god nok tid til å spenne seg skikkelig opp mellom hver rep. Tunge markløft med dårlig teknikk kan fort bli en kjedelig greie...
  24. 1 point
    Wes

    Post den ideelle fysikken

    ulysses jr!
  25. 1 point
  26. 1 point
    Helt sant rudboy Jeg ville bare se hva som var fysisk mulig for meg.. hehe har ikke så veldig mange jenter rundt meg som synes min treningsmåte er noe så visste ikke hvor mye jeg kunne forvente å løfte hehe Så ville jeg sette meg litt nye mål, da er det greit å se hva andres mål er og bli litt inspirert! Ble helt klart det her inne blant alle dere
  27. 1 point
    T-bone

    Krigen om lavkarbo

    Ja, det forstår jeg. Det jeg mente er at det ofte er en forventninger til hva slags mat som blir spist til hvilke tider. F. eks. sjokolade og snop til film, overflod av mat og godteri til jul, sjokolade til påske eller skituren, kake til bursdag, ta en is om du føler deg trist, osv. Før var det normalen med bløtkake og gele i barnebursdag, nå ser jeg flere tilfeller av servering av frukt og grønnsaker. Ungene koser seg like mye om det er frukt eller bløtkake som blir servert. Det er ikke like lett å overføre til voksne som er vokst opp med bløtkake og gele fordi det er dette dem er vant med.. Hvis du forstår hva jeg mener..
  28. 1 point
    Guest

    Treningspartner

    Skjønner akkurat hva du mener! synes det skulle flere jenter i frivektsavdelingen.. for lite av det iallefall der jeg trener.. har trent med kompiser noen få ganger, synes det er best. Gutta er flinke på tilbakemeldiger og tips!
  29. 1 point
    Lily

    Soyaprotein vs andre

    Eggehviteprotein
  30. 1 point
    Guest

    Hvorfor er jeg så svak i knebøy??

    For å ble sterk i knebøy må du ; A) mestra teknikk 100% mestra mentalitet 100% og dette klare du hovedsaklig gjennom; C) tren MYE bøy(ta det så oppvarming på overkroppsdagene me stopp, eller me stanga over hodet). Så C=a^b*2.. nejda, men bare tren mye bøy og ikkje kjør for tungt(dårlig teknikk), men heller ta mange sett og færre reps/lettere vekter. Lykke te videre
  31. 1 point
    Therese

    Siste måltid - tråden!

    [ATTACH]3451[/ATTACH] PROTEINFLUFF!!!!!!!!!!!!11one
  32. 1 point
    Eilin

    Hva er persene deres i basic øvelsene?

    168cm og 68kg Benkpress: 55kg x 1 (en stund siden nå) -> mål: 70kg x 1 (mer enn kroppsvekt) Knebøy: 90kg x 6 - > mål: 110kg x 1? Markløft: ukjent -> mål: 110kg x 1? Pullups: Ingen tror jeg -> 10 Målene håper jeg at jeg klarer i løpet av neste år
  33. 1 point
    Ikkje så mye å skryta av men ..helt greit: Perser da jeg hadde en kroppsvekt på 48-49 kg: RAW: Benk:42,5kg bøy:70kg mark:90kg X 1 og 85 X3 Drakt,knebind og skjorte (ikkje alt på samtidig;) ) Benk: 55kg Bøy:80kg X 2 Mark:107,5kg Dips: 12 X BW Pullups : 7
  34. 1 point
    Keegil

    Turnringer vs TRX

  35. 1 point
    Robert André

    PT på Nett

    Tja. Folk kjøper en tjeneste Jeg sender de et kundeskjema som skal kartlegge behov, ønsker og målsetning Jeg får kundeskjemaet tilbake Jeg sender de et treningsoppsett med 1 ukers varighet Hver fredag sender de meg en fremgangsrapport (som jeg har sendt til dem) Ut fra den skreddersyr jeg en ny uke - med bakgrunn i forrige uke Omtrent som dette :-)
  36. 1 point
    Guest

    Krigen om lavkarbo

    Problemet er vel ikke at media skaper hysteri - det er intet nytt. Problemet er at ingen har skrevet en artikkel om å være nyansert enda
  37. 1 point
    S.O.T

    Hva er persene deres i basic øvelsene?

    In progress med 1RM, men foreløpig: 174 cm 70 kg Knebøy: 90 kg Mark: 100 kg Benk: 45 kg Chins: 4 rep Liggende benpress: 220 kg (2 rep) Uten tvil størst styrke i beina, men overkroppen kommer seg.. Greide ikke chins i heletatt i september, så har øka litt
  38. 1 point
    Om du tenker på økt oksygenopptak, er det viktig at pulsen er tilstrekkelig (enten målt i form av % av vo2max eller % av makspuls). At noe føles tungt er i seg selv ikke nok til å gi nevneverdig økning i oksygenopptak. Tabata kan i 2011 bety så mye. For å avgjøre om det bare trenes muskulær utholdenhet eller om man også får bedre utholdenhet - avhenger fullt og helt på hvordan, hva og hvor intensivt man gjør det
  39. 1 point
    Vegard L

    Krigen om lavkarbo

    Studier der lavkarbogruppen får spise så mye de vil (til de er mette), mens lavfettgruppen får kalorirestriksjon, viser at lavkarbogruppen likevel ender opp med å innta mindre energi enn lavfettgruppen. Hva forteller dette deg? De fleste som har prøvd å slanke seg på en lavkaloridiett, vet at dette medfører en del sult/sug, og krever disiplin. Såklart går man ned i vekt så lenge man klarer å holde energiinntaket lavere enn energiforbruket, men slike dietter klarer man normalt sett ikke å holde over lengre tid. Man kan fint gå småsulten i uker og mnd, og tilogmed år for de med mest disiplin, men dersom det finnes et alternativ der man slipper dette, hvorfor skal denne avfeies på den måten den til nå har blitt avfeid? Alle dietter virker så lenge du holder deg til dem, så det viktigste på individuelt nivå er å finne et kosthold som gjør at du klarer å redusere energiinntaket med minst mulig "bivirkninger" som sult. Alle midlertidige dietter vil gi midlertidige resultater, det eneste som hjelper er å finne noe varig. For mange vil lavkarbo gi akkurat dette, mens andre reagerer annerledes og vil tåle mer karbohydrater i kostholdet sitt. Du skriver at problemet er at folk ikke har disiplin. Hva syns du da er den beste løsningen? Å si til folk at "skjerp deg, kontroller deg selv", eller å prøve et kosthold som gjør det enklere å begrense seg? Lavkarbo trenger heller ikke å være noe ekstremt eller farlig, og det har jeg skrevet mer om her.
  40. 1 point
    Velvet

    Krigen om lavkarbo

    Dette er akkurat slik uvitenhet om lavkarbo som gjør at folk ikke forstår eller vil forstå hva lavkarbo dreier seg om. PSMF er for det første ingen langvarig diettløsning eller livsstilsendring. At overvektige mennesker fint kan følge dietten 1-3 måneder er en sannhet med modifikasjoner, og selv 1-3 måneder er ikke tilstrekkelig nok tid for svært overvektige mennesker å gå ned det de trenger. Normale til bittelittformye-folk følger dietten 1-2 uker. Hva tror du egentlig lavkarbo er? Tror du i ditt stille sinn at det er 20 gram maks karbohydrater om dagen, og feite folk som sitter på sofaen og spiser meierismør med salatgaffel rett fra boksen? Lavkarbo er en paraplybetegnelse på forskjellige kostholdsfilosofier som strekker seg fra 0 til 150 gram karbohydrater om dagen. Dette omfavner altså alt fra Skaldemans retninger, Atkins, ketolyse, eurodietten, primal blueprint, Fedon Lindberg etc etc I motsetning til hva mange syns å tro så handler det ikke om å stappe i seg mest mulig fett. På de diettene som fordrer under 72 gram karbohydrater om dagen vil fordelingen av næringsstoffene være ca. 75% fett, 20% protein og 5% karbohydrater. Dette er i prosent, IKKE volum. Og siden fett har dobbelt så mye næring som karbohydrater og proteiner så sier det selv at en t-skje majones kan utgjøre store prosenttall i måltiden. En t-skje. Ikke en tube. Ikke en pakke smør som tas intravenøst til hvert måltid. Først og fremst så handler det om å velge karbohydratkilder som først og fremst kommer fra grønnsaker. I min mest hardcore ketolysetid spiste jeg ca. 1 kg grønnsaker om dagen. G r ø n n s a k e r. En viktig bestanddel av hvert måltid. Ikke bare kjøtt med smelta smør og bernaisesaus, toppa med fløtesaus og en skvett meierismør til. Så kommer bær, så kommer bønner, linser, villris, quinoa, etc etc og så kommer frukt. Kroppen fungerer på en helt annen måte på fettenergi enn på karbohydratenergi og det låter til å være ett faktum som mange overser. Fjerner du karbohydrater fra kosten og gjør fett til din primærenergikilde må du regne med at det oppstår en del prosesser i kroppen. Fett blir ikke omdannet til glukose. Først brytes triglyserider ned til glyserol og fettsyrer. Fettsyrer består av fire eller flere karbonatomer, i tillegg til hydrogen og oksygen atomer. Glyserol omdannes til glukose. Resten av fettsyrene kan brukes til å produsere energi gjennom ”Tricarboxylic Acid Cycle” hvis det er et minimum av oxaloacetate tilstede. Hvis ikke, vil de bli til beta-hydroxybutyrate, som er ketoner. Hjernen, musklene, og hjertet kan bruke beta-hydroxybutyrates for energikilde og energiproduksjon. Noen rapporter sier at beta-hydroxybutyrates til og med er 25% mer effektive i forhold til glukose i disse vevene. Hele denne prosessen er svært energikrevende, noe som gjør at kroppen må bruke noe fett for å omdanne resten av fettet til energi. Dette heter glukoneogenese. Visste du forresten at glukoneogenese er foretrukket behandlingsform for type 2 diabetes? Da i form av en medisin som heter metformin. Det er ganske allment akseptert å spise denne medisinen, men ikke skape prosessen naturlig i kroppen med mat... Metformin brukes forøvrig også i tilfeller med PCOS og infertilitet. Det er en del av årsaken til at kvinner lettere blir gravide når de spiser lavkarbo. Epilepsi hos barn behandles også med lavkarbodietter. For mange blir det lettere på lavkarbo fordi blodsukkeret holdes konstant stabilt, man slipper søtsug og man får mer og bedre energi (de fleste av oss), i tillegg til at kroppen responderer bedre når kornvarer fjernes fra kosten. Det er ikke de samme faktorene som gjelder. Jada, til syvende og sist så handler det om at vektnedgang må skapes av ett energiunderskudd, men man trenger faktisk ikke å spise 500 kcal mindre enn man skal ha og trene som en tulling i spandex på tredemølla. Man KAN gjøre det på ett annet vis, og jeg ser ikke hvorfor det er ett problem å akseptere.Glukoneogenese er energikrevende. Vet du hva, jeg blir faktisk både provosert og såret av at du sier at jeg mangler disiplin. You know what, jeg har trent 4 timer om dagen i nesten to år. Målrettet og fokusert. Jeg har vært bestemt og hatt ambisjoner. Jeg har mistet nesten 50 kg. Gått fra en str. 54 til en str. 40/42. Jeg mangler ikke disiplin. Jeg har spist det jeg skulle/kunne spise på min diett. I nesten to år. Det jeg mangler akkurat nå er motivasjon og overskudd etter å ha møtt veggen.
  41. 1 point
    Karoline

    Det å slite med sitt eget hode

    Jeg syntes det er så flott at slike temaer blir tatt opp, for det ER vanskelig å snakke om det, særlig til de som virkelig ikke forstår noe og bagateliserer det som om det ikke skulle vært et problem. Og nettopp derfor det er bra med et slikt forum der folk sliter med det samme og forstår hva en går gjennom og hvor vanskelig det er. Det som har hjulpet meg på veien er å finne ut av årsakene og ta tak i de, være åpen og ærlig. Og snart kan min 4 beinte kjærlighet som kommer i hus om få dager forhåpentligvis hjelpe på prosessen videre.
  42. 1 point
    1 x Chin-up. Kroppsvekt (84kg) +60kg for noen dager siden . Helt opp til kassa
  43. 1 point
    Derpedino

    Hva hører du på NÅ?

    Litt Julemusikk!
  44. 1 point
    Minelly

    Oppskrift på middag i ildfast form

    Denne oppskriften er min (lørdags)favoritt: Lag først hjemmelaga gulerot/potetstappe av 4-6 poteter og 2 store gulerøtter. 1.damp/kok skrelte/oppkutta poteter og gulerøtter i ca 20 min. 2.knus bitene sammen i gryta sammen med en stor ss vita smør,litt maldon havsaltflak,og pepper. 3.tilsett litt lettmelk til den blir glattere i konsistensen.Rør rundt. Sett stekeovnen på ca 220 grader. Stek karbonadedeig, tilsett oppkutta rødløk(eller vanlig løk),en boks hakkede tomater,en ss tomatpure,litt maldon havsalt,pepper og pittelitt kajennepepper.La dette putre en 20 min slik at det meste av vannet forsvinner.Helt til slutt heller du en boks med Crispy maiskorn oppi(hell ut vannet fra maisboksen i vasken) .rør godt sammen. 1.Ta en ildfastform og smør denne med litt vita pro smør. 2.Hell i potetstappa og smør den utover i formen. 3.legg et lite lag med vita hjertegod ost oppå(kan sløyfes). 4.hell karb.deigen og alt det andre over. 5.legg et godt lag med vita ost(eller annen sunnere ost) oppå dette igjen. 6.sett inn i ovnen og la det gratinere til osten er gyllen... Smaker digg!!! sammen med litt crispy salat ,friske tomater,oppkutta agurk blir det enda bedre:)
  45. 1 point
    Therese

    Den store silikontråden

    Jeg tok det da jeg følte meg rett og slett usymmetrisk. Har i grunn aldri hatt noe særlig med pupper og med lavere fett% ble det langt ifra noe som kunne minnet om en feminin form. Ja jeg var nervøs for operasjon og komplikasjoner, lang restitusjonstid uten trening (...) etc og det var UTROLIG uvant å våkne og titte ned og se rett i min egen tskjorte og ikke føttene som jeg normalt sett kunne før jeg mistet utsikten.. Angrer ikke et eneste sekund, nå føler jeg meg symmetrisk i det minste - rumpa måtte ha noe å matche på forsiden liksom
  46. 1 point
    Gamla

    Egne gym for jenter og damer

    Jeg trener heller med en gjeng menn som bygger, enn med bare jenter.. Foretrekker faktisk når det ikke er noen jenter der jeg trener..! Jenter er hverandres verste fiende når det kommer til utseende osv, de legger det IKKE fra seg i garderoben..
  47. 1 point
    kodegard

    Post den ideelle fysikken

    Dette er drømmen! Atletiske og sterke kropper, uten for mye muskler
  48. 1 point
    Jane

    Post den ideelle fysikken

    :rofl: Sjekk denne sida her på Facebook da...JEG sitter å sikler på de bildene der https://www.facebook.com/GirlsWithMuscle
  49. 1 point
    inZANE

    Post den ideelle fysikken

    Denne karen er RÅ! Greg Plitt amerikas nr 1 beste mannlige fitness model, har frontet over 100 fitness magaziner, er og har vært modell for Calvin Klein og div. andre kjente merker... den fysikken er mitt mål! sjekk ut nettsiden hans gregplitt.com og youtube filmer om treningene hans, hardcore fitness!!!
  50. 1 point
    Derpedino

    Post den ideelle fysikken

    Denne mannen er faen ikke tam...
×
×
  • Create New...