Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/26/11 in all areas

  1. 6 points
    Aaaaaaaah, balanserte på en hårfin linje av ekstrem energi/koffeinoverdose i ca 40 minutter, før jeg møtte en vegg som var så nedbrytende at jeg ble liggende på gulvet i en halvtime:mellow: http://www.youtube.com/watch?v=GF3yP-RWvzQ
  2. 3 points
    bmbb

    "ETT FETT? Den Store Lavkarbodebatten"

    Hvorfor klarer jeg aldri å la vær å trykke på ting når det står man ikke skal...
  3. 3 points
    1. God bøy brah! 2. Redbull u/sukker smaker ikke det samme.. 3. Dårlig gjort av Plyo å bare plutselig slå deg, synes dette fortjener sin hevn, å venter nå spent på video! and ofc, mirin as always!
  4. 3 points
    Jørgen Andreassen

    sjokolade <3

    Bamsemumskjøtt vel!
  5. 3 points
    Stig Ingebrigtsen

    sjokolade <3

    Skal jeg først spise sjokolade så spiser jeg en sjokolade! Blir noe feil om man skal prøve å "sunnifisere" alt av mat. Da vil man måtte ta i bruk allslags kjemikalier og annet for å få smak og konsistens riktig. Spørsmålet blir jo da tilslutt hva som er værst. En skikkelig sjokolade i uken, eller en "sunn" sjokolade om dagen.
  6. 2 points
    Guest

    Folk som vinner på gymmet

  7. 2 points
    Lest boka for lenge siden. Husker ikke noe. 24 timer faste er neppe spesielt bra hvis målet er muskelvekst
  8. 2 points
    Et vanlig slag ja, et plyo slag kan slå hjertet ut av kassa! Hadde det ikke vært for lz sin guddomelige fysikk hadde han kollapset!
  9. 2 points
    Slag hjelper på som faen;) får full fokus av det!
  10. 2 points
    Du kan egentlig spise akkurat hvordan du vil. Periodisk faste er ikke en diett men et spisemønster. Hvor mye proteiner du får i deg bestemmer du helt selv da det er du som styrer hva du skal spise, periodisk faste forteller deg bare når du skal spise. Tanitatester skal du ikke legge mye vekt i, da de er notorisk unøyaktig. Bruk heller dine egne øyne i speilet og hvordan du føler deg etter en uke med trening til å fortelle deg hva du bør gjøre anderledes. Om du må ha i deg mer mat så er det bare en ting å gjøre: ETA MEIR! Med mat kommer fremgang.
  11. 2 points
    Ikke for å ødelegge testo-festen her, men: NOMMIN SÅ SØØØØT! (PS: nice squats!)
  12. 2 points
    Fjeldmann

    Singlet, hva mener folket?

    På elixia sjølyst blir du sett rart på om du IKKE trener i singlett.
  13. 2 points
    Therese

    sjokolade <3

    Jeg lager min egen sjokolade - "rå"ere blir det ikke
  14. 1 point
    Espen Espelund

    Trykke Fitnessbloggen tskjorter

    Vi ser etter et greit sted å trykke opp tskjorter i god kvalitet. Dette viser seg å være ganske vanskelig siden de fleste gir blanke i kvalitet, og tskjortene er designet for tjukkaser. God kvalitet på stoffet, og tåler 60 grader Trykk foran som ikke blir ødelagt i vask Akseptabel fit for folk som trener. Dvs ikke små armer/hals og masse luft rundt magen. Robert påstår slimfit er trikset, men jeg stiller meg noe tvilende. Vi tar veldig gjerne i mot tips hvis noen har erfaring med leverandører... Dere kan også godt skrive størrelse, så får vi et greit overblikk over hva vi skal ta inn. Dette blir sannsynligvis helt feil siden damene juger seg ned, og gutta alltid er 4XL, men vi prøver. Tskjortene vil bli solgt for innkjøpspris + porto. Dvs forhåpentligvis rundt hundrelappen.
  15. 1 point
    Daddylicious

    Dagens Glade

    satt i garderoben i dag etter trening. Plutselig kommer det inn en dude som tydeligvis er ferdig med treninga si. Han stopper når han kommer til det store speilet, river av seg tskjorten og beundrer sin dvaske kropp fra ymse vinkler, før han tusler videre. Hehe, love it!
  16. 1 point
    Angående notorious b.i.g, sykt nice film, anbefales dersom den ikke er sett! OT: mirin', jeg hadde aldri klart d =D
  17. 1 point
    Guest

    Siste måltid - tråden!

    400g kylling kjøttdeig, mye spaghetti, 3 sjokolade donuts, én julebrus og 200g chilinøtter. Sånn er livet når man skal opp i vekt!
  18. 1 point
    Fredrik

    Folk som vinner på gymmet

    *søke for harde livet etter Zumba fail video*
  19. 1 point
    Jeg fikk ett strekkmerke på magen. DA var det nok...
  20. 1 point
    Tor

    Singlet, hva mener folket?

    Jeg kan se effekten av det - som nevnt tidligere - men jeg syns fremdeles hele debatten (fra forbudet sin side) er helt revva og feil vinklet. På tide å få huet ut av dassen å virkelig stå fram emd de egentlige benefitsene. Ikke bare leke
  21. 1 point
    Jane

    Post den ideelle fysikken

    :rofl: Sjekk denne sida her på Facebook da...JEG sitter å sikler på de bildene der https://www.facebook.com/GirlsWithMuscle
  22. 1 point
    Viltkjøtt er ikke nødvendigvis magert, men generelt mye magrere enn kjøtt fra husdyr som jeg mener vi må sammenligne det med. Har spist mye elg, gressbeitende sau og hjort oppigjennom og de som oftest magrere enn kyr, svin og sauer som går inne mye av året.
  23. 1 point
    FrkHoel

    Dagens Glade

    Da har jeg helg
  24. 1 point
    FrkHoel

    Fettprosent - Eksempler, og evaluering

    Tipper du ligger rundt 19-20%
  25. 1 point
    Derpedino

    Trykke Fitnessbloggen tskjorter

    Burde være bilde av packen til Lzpave der.. noe ala dette evt. noe som dette!
  26. 1 point
    Guest

    Dagens Glade

    awww
  27. 1 point
  28. 1 point
    MalinN

    Når vekten stopper..

    Haha, takk for tips m/mer..
  29. 1 point
    Drop the towel yeah???
  30. 1 point
    Johanne87

    Bredere hofter

    Oki, da blir det lenger ned. Er det greit å bruke smith? Litt redd for å dette bakover i knebøy. Vet jeg kan bruke vektskiver, men føler fortsatt at jeg detter. Får nok bli gravid ja. Da blir det kanskje mer kvinnelige former, hihi. Takk for god hjep!
  31. 1 point
    Therese

    Siste måltid - tråden!

    Bulk og bulk.. jeg spiser over vedlikehold, men ikke for mye, det er det ikke poeng i da en ikke trenger så voldsomt masse kcal over vedlikehold for å kunne legge på seg muskler. Dog spiser jeg 2-3måltider om dagen, så da blir det store tall på de
  32. 1 point
    brb fatpack, regner med det er h-melk du drikker?
  33. 1 point
    Therese

    Siste måltid - tråden!

    Hadde cottage cheese og en boks keam blandet på "siden" og en annen boks som jeg spiste mens jeg lagde maten
  34. 1 point
    Guest

    Dagens Glade

    Så skummelt...glad for at det gikk godt med deg!
  35. 1 point
    Jørgen Andreassen

    Når vekten stopper..

    bruk målebånd
  36. 1 point
    De fleste synes det er naturlig at overvektige sliter med lav selvtilit, men mange har tvert i mot høy selvtillit og trives med seg selv og gir f* i hva andre synes (og det er vel bra) En oversett gruppe er de som er trente og perfekte (i andres øyne) som trener dag etter dag pga lav selvfølelse. Personlig får jeg ofte kommentarer på at jeg virker arrogant fordi jeg ikke tar øyekontakt med folk jeg ikke kjenner på gymmet (kun de som kjenner meg vet at det grunner i dårlig selvtillit), men hadde jeg fått de samme kommentarene om jeg hadde vært overvektig?
  37. 1 point
    Iris

    Creepy på trening

    Om det er akkurat creepy, det vet jeg ikke, men her jeg trener må vi desinfisere alt utstyr etter at vi har brukt det. Og det er jo vel og bra. Men hvordan desinfiserer jeg en stang med den lille kluten uten at alle gutta står og ser på med et fårete flir...?
  38. 1 point
    Lz'Pv Bruh

    Plakat av forum medlemmer

    men skal du først lage en plakat, bør du legge litt mer arbeid i det. jeg ble jo selfølgelig imponert. og smigret. men noen har gjort det bedre før deg:
  39. 1 point
    inZANE

    Post den ideelle fysikken

    Denne karen er RÅ! Greg Plitt amerikas nr 1 beste mannlige fitness model, har frontet over 100 fitness magaziner, er og har vært modell for Calvin Klein og div. andre kjente merker... den fysikken er mitt mål! sjekk ut nettsiden hans gregplitt.com og youtube filmer om treningene hans, hardcore fitness!!!
  40. 1 point
    T-bone

    sjokolade <3

    Dette er porno for sjokoladefrelste mennesker... http://lofotensjokolade.mystore.no/index.php/cPath/34
  41. 1 point
    Andy

    sjokolade <3

    Haha, du lever opp til navnet ser jeg :rofl: :thumbsup:
  42. 1 point
    nano

    sjokolade <3

    Lurer på hvem som mener at én porsjon er 25 g. En porsjon sjokolade for min del er minste 100 g og vel så det :-D
  43. 1 point
    Derpedino

    Anbefalingstråd - Tv serier

    Treg i starten, bra i midten, Elendig på slutten...
  44. 1 point
    Viktoria Moen

    Post den ideelle fysikken

    Kristine Weber har en utrolig form!
  45. 1 point
    Jeg startet med PSMF (for andre gang) på mandag. Jeg kjører PSMF med en PF-vri og har utrolig kjedelig kosthold (ca 900gram kylling, 2SS tran og masse grønnsaker og bittelitt frukt hver dag (skal sies at jeg på treningsdager av og til tar en potet eller to som jeg steiker sammen med det andre)), men det er pga jeg gidder ikke å bruke mer tid, energi og penger på det. Jeg fører en detaljert logg over trening, kosthold, hvordan jeg føler meg, kostnader, fremgang + masse blodprøver før og etter diett, på dataen. Tenkte å legge ut alt etter jeg er ferdig.
  46. 1 point
  47. 1 point
    De kaloriene du sparer på det er på ingen måte verdt skadene du kan påføre kroppen din. Hvis du ønsker å gå ned enda fortere kan du legge inn aktivitet igjennom hele dagen din, som lange gåturer. Men strengt talt burde alle som følger dietten strict klare å gå ned mer enn fort nok.
  48. 1 point
    Jeg er 168 cm over bakken, og da jeg startet dietten veide jeg ca 61,5 kg (så strengt tatt så trengte jeg det ikke). Jeg tok en ny måling nå og ligger på 19%. Jeg hadde nok litt mindre væske i fettvevet når jeg målte rett etter diett. Jeg spiste cottage cheese selv i ny og ne, og om du spiser 1 frukt eller 2 i løpet av dagen, så tror jeg ikke det har så mye å si da man allerede ligger ekstremt lavt på kaloriene. Kan jo gi et eksempel på hva jeg spiste en dag. Frokost - 150g strimlet svin med paprika, brokkoli og agurk Lunsj - 1 kyllingfilet med tomat, paprika og agurk Før og etter trening - BCAA og eventuelt proteinshake om jeg var veldig sulten Middag - 150-200g karbonadedeig med brokkoli, paprika og tomat Kvelds - 150g strimlet svin med paprika, tomat og agurk. 10g Activate Selolje Så jeg lå en plass mellom 900 - 1200 kcal om dagen, alt ettersom hvor sulten jeg var og mye grønnsaker jeg spiste. Jeg tipper at jeg til vanlig bør ligge rundt 1800-2000 kcal for å vedlikeholde vekta mi, så kcal-inntaket ble halvvert. Vil ikke anbefale å ligge noe lavere om du er på størrelse med meg, da dette er en stor påkjenning for kroppen. Til slutt vil jeg bare si at oppkarbingsdagene er meget viktig om du skal klare å gjennomføre denne dietten på best mulig måte.
  49. 1 point
    wheysted

    Youtube motivasjons tråden

    http://www.youtube.com/watch?v=9k8EDJbpkpk
  50. 1 point
    Føler behov for å minne om advarselen i artikkelen, da sånne dietter ofte tiltrekker seg endel jenter som overhodet ikke har godt av de. Dette er ikke siktet mot noen i tråden her. Vet man at man takler såpass stor kontroll og underskudd over tid er det greit, men om man tidligere har slitt mye psykisk bør man styre unna. For er det noe vi absolutt ikke vil ha på samvittigheten, så er det at noen ender opp med spiseforstyrrelser.
×
×
  • Create New...