Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/11 in all areas

  1. 4 points
  2. 2 points
    Guest

    Protein rike oppskrifter :)

    60g mandelmel, 2 eggehvitter og en god dæsj sukrinmelis = marsipan. Mmm. Blir ca. 210 kcal, 31,5g prot, 5g karbs og 6,6g fett. Fin kveldskos når man er sugen på noe søtt, samtidig er det proteinrikt.
  3. 2 points
    Espen Espelund, En ganske stor mann
  4. 1 point
    Plyo

    Youtube motivasjons tråden

    Post youtube videoer som motiverer deg til trening. Jeg kan begynne!
  5. 1 point
    Espen Espelund

    Favoritt proteinpulver?

    De fleste her har vel vært igjennom noen dunker of funnet sin favoritt. Dette er uten tvil min favoritt, blandet med melk. Litt dyr, men bra kvalitet og smak.
  6. 1 point
    Lz'Pv Bruh

    Verdien av en kroppsanalyse

    Is this you?
  7. 1 point
    Keegil

    Verdien av en kroppsanalyse

    En kamerat mente bastant han hadde 3% kroppsfett etter en slik måling. 'Nuff said.
  8. 1 point
  9. 1 point
    wheysted

    Youtube motivasjons tråden

    http://www.youtube.com/watch?v=9k8EDJbpkpk
  10. 1 point
    Tarzan

    Alternativ til Hip Thrust?

    Takk for svar Jeg vurderer hovedsaklig denne øvelsen fordi den er en del av X-size programmet ditt, og jeg aldri har hatt noen spesiell fokus på varierte øvelser for underkroppen. Det har kun gått i jogging og fotpress, nå føler det er på tide å sette farger på treningen med et ordentlig program. Grunnen til at jeg leter etter et alternativ er at det ikke lar seg gjøre på det eneste treningsstudioet innenfor akseptabel avstand. Benken bare sklir unna, og så snart jeg prøver til så er det minst 5 par øyne i min retning
  11. 1 point
    tf

    Alternativ til Hip Thrust?

    Må innrømme jeg kjenner til den øvelsen. I og med at det er jeg som ligger og jokker på de 90 kg'ene. Men du kan bruke ett bein. Du kan ha beina på en anne benk, og du kan gjøre den varianten med ett bein. Og som robert sa, bestem deg for hvorfor du tar øvelsen og beregn belastning der etter
  12. 1 point
    Lz'Pv Bruh

    Youtube motivasjons tråden

    TT needs greg plitt http://www.youtube.com/watch?v=NmUrIuMCvTQ inb4 superdropsets
  13. 1 point
    Christoffer

    Mat på travle dager!

    Mitt aller beste tips som jeg selv praktiserer er å planlegge og lage frokost og lunch kvelden i forveien (det har vi alle tid til) Kjøp inn tupperware på ikea så har man bra nok matbokser! Oppebevares maten riktig så er det lite å utsette på smaken;) Men noen måltidseksempler: Karbonaddeig, bland inn cottage cheese, stek noen speilegg ( noen uten plomme og noen med) Omelett: Knus så mange egg du ønsker, bland inn cottage cheese og stek i panna, når den begynner å stivne så legg 100 g kokt skinke, purre eller vårløk og tomater på en side og brett den "tomme" siden over der du har lagt fyllet (denne smaker bedre kald dagen etter enn når den er varm synes jeg) Wok med Kylling/biff/Svinefilet/ scampi og nudler/ris kan lett varmes opp i mikroen dagen etter uten at det går utover smaken Dette var noe av det jeg kom på i farta som jeg selv spiser daglig
  14. 1 point
    Eller får en skummel overraskelse når man når 40-50
  15. 1 point
    Tor

    Gerilja Kardio

    Skjønner! Litt kjipt og få en pluttselig House-Swap pga kondistrening!
  16. 1 point
    Tor

    Hva spiste du til frokost i dag-tråden

    Den frokosten kopierer jeg i dag!
  17. 1 point
    Har nå vært på PSMF i over en mnd og så vært syk i to uker, og spiser da som en fugleunge med elendig matlyst. Tenkte jeg skulle få litt overskudd i dag. Pomfri, Burgere av kjøttdeig, Ost, 1l melk med moccaprot og double mocca jentekaffe. Måtte gi tapt etter 170g prot og 2000kcal
  18. 1 point
  19. 1 point
    Hahaha, jeg går aldri lei denne:)
  20. 1 point
    Ja, har selv god erfaring med det. og ikke minst, ett veldig lystbetont program:) Jeg har faktisk motsatt erfaring jeg da. Jeg synes supersett egner seg bedre for tunge løft enn typiske hypetrofi trening. Supersett med ulike muskelgrupper eller antagonister vil ikke gi noe ekstra effekt på hypertrofi. Det er kun en teknikk for å spare tid i min bok. Charles Scott Sherrington " law of reciprocal innervation" sier at for hver nevrale aktivering av en muskel er den en tilsvarende hemming av den motsatte muskelen. Så når du trener agonisten vil antagonisten bli tvunget til å "slappe av". På tunge sett under 5 reps vil jo som kjent fiber aktiveringen være full allerede fra første sett, i motsetning til feks 8 reps. Dvs at du kan ha så lang pause du gidder, for og få løftet ønsket volum på økten. På tunge sett har jeg opp mot 4 minutter pause. Ett sett med 5 reps tar jo knappe 20-30 sek og får heller ikke pulsen opp så mye. Så når jeg har tatt ett sett med fem reps, har i underkant av 2 minutter pause, trener antagonist, har i under kant av to min pause før jeg går tilbake til øvelse en igjen, er jeg helt uthvilt og klar, muskelen jeg trener for 4 min pause ich, og jeg klarer like mye som når jeg tar settet med 4 min pause uten en øvelse imellom. På sett med 8-12 reps derimot,liker jeg for det første ha litt kortere pause for og øke det metabolske stresset i muskulaturen. 10 reps feks. gjør meg også mye mer kortpustet enn 5 reps. Da kan jeg risikere og gå på ett sett andpusten og med relativt høy puls. Da kan det hende, jeg må dumpe vektene noe fordi jeg må ha kortere pause mellom supersettene da jeg ikke ønsker at det skal gå 4 min mellom hvert sett, jeg er andpusten og det generelle energinivået mitt blir laver da jeg jobber med relativt høy puls hele økten. Men det her er jo mine subjektive meninger. Jeg kjenner også flere som deg, som føler man nesten klarer 10% lavere vekter dersom de bruker supersett. For de, anbefaler jeg ikke super sett, men bruke litt lengre tid på selve økten
  21. 1 point
    Silje Marie

    Gerilja Kardio

    Jeg ble introdusert for Gerilja Kardio av en pt i starten av året. Selv om jeg i starten tenkte at jeg ALDRI skulle gjøre dette frivillig har det kommet til at ingen uke er komplett uten et par økter med dette. (selv om jeg som regel tenker at jeg ikke skal gjøre det noen gang igjen hver gang jeg er nesten ferdig)
  22. 1 point
    Plyo

    Hvem er deres forbilder?

    During the years I have seen many impressing athletes perform, and some of them I continue to admire even to this day. Others I have discovered in recent years. Either way they provide me with motivation to keep working or they amaze me with how far you can push yourselves. Here are some of them: Joe Eigo is a gymnast and stuntman who has developed his own style of street gymastics. He has worked as a stuntman for Jackie Chan in several movies. I just love the way he moves and experiment with movements. Watch this youtube video and try the same: Hannibal is another streetathlete who does more fitness and bodybuildingstyle movements. His moves is simply amazing and he in my opinion has an fantastic physic. Watch and learn: Yuri van Gelder ia a dutch gymnast and a ring expert. He does his ring gymnastics in an incredibly strong and controlled manner. And his muscularity is great considering he never lift weights. Cool!! Watch some shirtless interview here and you'll get the point: Markus Ruhl is a german bodybuilder who is known for his extreme freaky physic. He might not be the best looking bodybuilder, but I like the true bodybuilders to look freaky. And Markus looks like ha has been made in clay, by a group of teenagers who has just read to many comic books. Ha is known for a huge number of fans when ha appears on stage. Watch and enjoy: Usain Bolt is the fastest man ever. And he wins by such margins it will go down in history as some of the best performances ever. He surely lives up to his nickname "The Lightning Bolt". Watch and learn: Naim Suleymanoglu was the first person to clean and jerk three times his own bodyweight. I just try to imagine doing 1,5 times my own weight. Naim was nicknamed "Pocket Hercules" and won three olympic gold medals over a period of 12 years. Here his final lift from Atlanta Olympics: Just keep training! You WILL get there!
  23. 1 point
    Keegil

    Den store styrketreningsmusikk-tråden!

    Gjør deg selv en tjeneste og lev i uvitenhet!
  24. 1 point
    Robert André

    Helkroppsprogram for stuegulvet..

    Jobber med en artikkel om kroppsvekttrening. Den vil jo forsåvidt falle inn under hjemmetrening.
  25. 1 point
    David

    Post den ideelle fysikken

    Takker. En slik tråd trenger Frank Zane ... og Serge Nubret
  26. 1 point
    Mari

    Hva spiste du til frokost i dag-tråden

    Frokosten min i dag er den samme som alltid...nemlig verdens beste: 50 gr havregryn 10 gr kruskakli 1 skje fiberhusk -kokes med vann og en ss kakao + noen dråper stevia med vaniljesmak 100 gr frosne bringebær i en skål varmes i mikroen før grøten helles over 35 gr activate elite gold vanilje røres med litt vann til mousse-konsistens og helles over toppes med et eple i biter, kanel, sukrin og kakao FOOD ORGASM!
×
×
  • Create New...