Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Nylig, innen online pengespill, ble det utført en studie av aktiviteten til moderne spillere. Problemstillingen er veldig relevant i vår tid, fordi du må overvåke trender og kunnskap for å få en vellykket tilværelse i pengemarkedet https://mr.bet/no . Resultatene fra studien viser at antall spillere i online kasinoer har gått ned sammenlignet med 2014, men den gjennomsnittlige størrelsen på innsatsen som spillere har gjort har økt.
  3. Yesterday
  4. Jeg vet ikke hvor eller hvem som mener hva, men jeg er bare et menneske av meg som elsker penger, får jeg det ut her hele tiden: norsk casino , hvis du har et ønske, jeg er sikker på at du kan gjøre det også.
  5. Hvordan føler du deg om kasinoer og gambling Generelt?
  6. Last week
  7. Hi Hi, jo en del pæ-æng man lever jo bare en gang..ikke sant Thx! Veldig fornøyd, laser har fungert helt supert på meg! Har tatt full brasiliansk, armer, legger og lår. Går ca 1 gang i året for etterbehandling, det kommer litt ny hårvekst i ny og ne. Laseren tar kun det håret som finnes ved behanyligstidspunktet, forhindrer ikke at nye hårstrå kommer til.
  8. Omelett med grønnsaker. Jeg steker en halv pakke fryste wok-grønnsaker og rører inn 4 egg. Gjerne noe gratineringsost på toppen. Litt salt og pepper så blir det bra. Paul
  9. Jeg har gode 10 kg som skal av, og merker at en jobb på farta gjør at man lett kan gjøre litt vel lettvinte løsninger. Så har dere tips til mat som kan preppes dagen før som er slankevennlig (lavkalori, gjerne litt karboredusert) som ikke krever så himla mye matlaging?
  10. Earlier
  11. Fy søren, mer enn 50.000,- er mye penger, det er nok nesten det dobbelte av det jeg bruker. 8000,- på sol... Du ser veldig bra ut! Er du forresten fornøyd med laser behandlingen? Vurderer det sterkt!
  12. Hei. Jeg er en mann som er 28 år og, 190cm høy og veier omtrent 93kg. Jeg har nå trent relativt godt i 8 måneder og hatt litt fremgang på løpingen og utholdenheten, samt gått ned 10kg. Mest utvikling har jeg dog mest sannsynlig hatt ved at jeg nå tåler mye mer belastning når jeg løper. I snitt ligger jeg vel på ca 2-3 ganger i uken med løpetreninger de sensete 8 månedene, men noen uker har det vært mindre og andre uker opp mot 4 ganger for en periode. Når jeg tester utviklingen og løper på tider som jeg har målt tidligere så har jeg opplevd at jeg løper kjappere for hver gang, men ikke alltid så veldig mye kjappere. En test jeg nylig gjennomførte var en runde rundt et vatten (ca.4,95km). Den løp jeg nå på 22 min og 40 sek, men 5(!) måneder tidligere løp jeg samme runde på 23 min blank, altså kun en forbedring på 20 sekunder. Selvfølgelig kan dagsformen ol. spille inn og påvirke tidene i ulike retninger, men jeg ble litt overrasket når jeg sjekket at det var hele 5 måneder siden forrige test og da ble 20 sekunder forbedring lite. I tillegg har jeg merket at jeg ikke kommer opp i fart når jeg løper en rolig langtur på møllen (sone 2). I samme periode (de seneste 5-6 månedene) har jeg hatt møllen på 8,3km/t og 1% stigning for å holde pulsen jevnt under 140. Da jeg startet å løpe i desember var farten på omtrent 6,8km/t, så de første 2-3 månedene var det en jevn forbedring, men jeg frykter nå at formen har stått relativt stille de seneste 5 månedene. Noen tips til hva jeg eventuelt bør/kan gjøre annerledes for å forbedre formen mer? Jeg har ikke fulgt treningsprogrammet til spurt helt slavisk, men jeg har prøvd å følge treningsmengden og variert treningsøkter tilsvarende programmet og henter inspirasjon til ulike økter fra programmet: https://spurt.no/halvmaraton-treningsprogram-for-a-lope-under-2-timer/ De første 3-4 ukene fulgte jeg det slavisk for å ikke overbelaste for mye, og nå er det litt i underkant av to måneder til løpet jeg skal delta i Ryfastløpet (halvmaraton). Planen er nå å følge de siste ukene slavisk for å få best mulig inngang til løpet. Planen min for de resterende ukene ser dermed slik ut: Onsdag (14.08.2019) 45 minutter rolig løping. Avslutt med 5 fartsøkninger. Fredag Oppvarming 15 minutter. 6×800 meter intervall, med 90 sekunder pause mellom hvert intervall. Jogg ned i 10 minutter avslutningsvis. Søndag Rolig langtur i 75 minutter. Mandag Rolig oppvarming i 15 minutter. Tempotrening. 3×7 minutters tempointervaller i halvmaratonfart. Onsdag Rolig løping i 45 minutter. Fredag Rolig oppvarming i 15 minutter. 8×400 meter intervall, med 1 minutts pause mellom hvert intervall. Jogge ned i 10 minutter. Søndag Rolig langtur, 75 minutter. Øk farten til komfortabelt hardt de siste 15 minuttene. Mandag Hvile. Onsdag Oppvarming 15 minutter. Tempotrening, 2×5 minutter i halvmaratonfart, med 2 minutts pause mellom hvert tempoløp. Fredag Hvile. Søndag Rolig løp, 60 minutter. Øk farten moderat de siste 10 minuttene av turen. Mandag Hvile. Onsdag 30 minutter rolig løp. Avslutt med 5 fartsøkninger. Fredag 15 minutter rolig løping. Avslutt med 4×200 meter intervaller i moderat tempo. Lange pauser mellom hvert intervall. Denne økta kjører du for å holde beina «våkne» dagen før løpet. Lørdag (07.09.2019) Et lite løp på 1 mil (oppvarming til det store løpet). Mandag (09.09.2019) Todelt progressiv løping. Rolig løping i 20 minutter, som utgjør første del av den progressive løpingen. Avslutt med 20 minutter moderat intensitet (sone 3). Jogge ned 10 minutter avslutningsvis. Onsdag 35 minutter rolig løping. Fredag Oppvarming 15 minutter. 7×800 meter intervall i sone 4, med 90 sekunder pause mellom hvert intervall. Jogg ned i 10 minutter avslutningsvis. Søndag Rolig langtur i 75 minutter. Mandag Rolig oppvarming i 15 minutter. Tempotrening. 3×8 minutters tempointervaller i halvmaratonfart, med 3 minutters pause mellom hvert tempointervall. Løpe ned 10 minutter til slutt. Onsdag Rolig løping i 35 minutter. Fredag Rolig oppvarming i 15 minutter. 6×400 meter intervall i sone 4, med 1 minutts pause mellom hvert intervall. Jogge ned i 10 minutter. Søndag Rolig langtur, 90 minutter. Øk farten til komfortabelt hardt de siste 15 minuttene. Mandag Hvile. Onsdag Oppvarming 15 minutter. Tempotrening, 2×6 minutter i halvmaratonfart, med 3 minutter pause i mellom hvert tempoløp. Fredag Hvile. Søndag Rolig løp, 60 minutter. Øk farten moderat de siste 10 minuttene av turen. Mandag Hvile. Onsdag 30 minutter rolig løp. Avslutt med 5 fartsøkninger. Fredag 15 minutter rolig løping. Avslutt med 4×200 meter intervaller i moderat tempo. Lange pauser mellom hvert intervall. Denne økta kjører du for å holde beina «våkne» dagen før løpet. Lørdag (05.10.2019) Halvmaraton.
  13. Hei jeg veier 72 kg men jeg er sterke tar noen reps på 80 kg benkpress 130 i markløft 70 i squat kan jeg bli med i klubben og i så fall kan du sende melding til meg på 40196474
  14. Denne tjenesten FastEssay er en av de beste fordi de har et team av profesjonelle forfattere som alltid setter pris på fristene og fullfører arbeidet i tide. For å være ærlig, kan ikke alle tilpassede essayskrivingstjenester tilby så billig og høy kvalitet. De er kunnskapsrike på flere områder, for eksempel naturvitenskap, humaniora og samfunnsfag, tekniske vitenskaper, eksakte vitenskaper, osv. For å si det på et nøtteskall, vil jeg legge til at denne tjenesten er verdt å være oppmerksom på hvis du ønsker å få et høyt nivå -kvalitets essay for emnet eller prosjektet ditt.
  15. Pantherus

    A

    A
  16. Dersom du ikke merker resultatene du ønsker må du gjøre mer. For å gå ned i vekt har kostholdet mest betydning. Her må du se hva du kan endre, for eksempel mer grønnsaker og mindre potet/pasta/ris/brød. Kutte ut alle kaloririke drikke som juice, brus, iste og lignende. Sikkert en fordel dersom du skriver ned hva du vanligvis spiser og ser på hva du kan justere. Treningsmessig tror jeg du vil ha utbytte av styrketrening. Enkle kroppsvektsøvelser som knebøy, utfall og armhevinger vil øke muskelvekta og forbrenne kalorier hele dagen. Dette bør du gjøre 3 ganger i uken. Sprint i motbakke er også gull for å komme i bedre form og redusere vekta. Begynn forsiktig og øk på etter hvert. Lykke til. Paul
  17. Har holdt på med det i 4-5mnd Janei merker ikke sånn veldig på vekta. Holder på med litt aktivitet på jobben, men siden jeg er yrkessjåfør blir det ikke veldig mye
  18. Hvor lenge har du holdt på med dette opplegget? Virker det? Har du noen annen aktivitet i uka? Paul
  19. Heisann Jeg har et opplegg på tredemølla jeg har hjemme. En gang i uka (fredag eller lørdag), så løper jeg 1 time på tredemølla. Pga jobben er borte fra søndag til fredags morgen. Opplegget mitt på tredemølla er: 5min oppvarming, gåing på fart 5. 2min løping, fart 8.3 2min gåing fart 5. 2min løping, fart 8.3 osvosv på 30min så tar jeg noen minutter pause, før jeg gjør det en gang til. I ukene prøver jeg spise salatbar fra Coop Extra så ofte jeg kan, bortsett fra det så spiser jeg veldig 'normalt', I guess. Er dette et ok opplegg? Planen er å gå ned i vekt, da min BMI er 33.
  20. Den siste uka har jeg merket at når jeg sitter "på leggene" - altså med rumpa mot hælene, så får jeg "eksplosivt vondt" øverst i høyre leggen. Jeg tror jeg har lokalisert det til å være i muskelen tibialis anterior. Det virker som det er presset mot muskelen "innenfra" som gjør vondt - det er ikke vondt om jeg trykker direkte - og smerten kjennes slik også, som om hele muskelen skal sprekke.. Om jeg legger kroppsvekt mer mot ventresida forsvinner smerten umiddelbart. Andre opplysninger som kanskje er relevante: jogger ikke, vært i normal aktivitet siste uker, fikk akutt karpalltunnelsyndrom i begge hender for 4 uker siden pga skraping og maling av hus, ingen andre problemer med bein, hofte eller rygg. Tverrplattfot. Ingen smerter utenom akkurat denne stillingen. Noen som aner hva dette kan være?
  21. You will be able to see many of the essays writing service. Every writing service claims that his writing service is the best. In order to make a customer in this online market, it takes longer to get the support of advertising. Every student cares about high quality for the essay. To complete any essay writing service, some standards have to be completed. In the same way, they try to attract a good level writer and maintain the customer. Payforresearchpapers.com is the type of services that constantly passes in the examination of the services. There are a lot of reasons behind it being passed. In this article we will learn about those reasons. High Rated Essay Writing Service Payforresearchpapers.com is certainly successful in providing the highest service from other writing services. The author of this site has written essay for thousands of subjects. There is a personal touch in the essay written by him. The author of this site listens to the full details of his client before writing every essay. Customer can place custom order while ordering the link on this site. It may include the format, subject, length and other factors of the essay. You can also give your own thoughts or themes for the essay which you want to cover in the essay by the author. Due to the writers of this site, this company is so well demonstrated that the author comes from different areas for this site. They have different and strong academic backgrounds and they have different styles and domains. If the customer wants to modify the essay written by this site, then he can also return the assignment to the modification. You will be given an unlimited amendment in the written essay. You are given a seven-day time within the receipt of writing service for reconstruction of the essay. Within these seven days you can speak for clarification in your essay. Using this site is quite easy and convenient. From this site you can buy essay for yourself in two minutes. The package is very flexible to buy an essay on this site and there is space on the site for the conversation. This site has about 60-70 writers with the background of various academic subjects. They can write any essay, research paper, thesis with ease, on any topic. The author of this site is excellent in the following: 1. Inhibitory material 2. Intensive search ideas 3. Review books or articles 4. Writing essays The question of many people is that essay writing service is legal or illegal. However, the company of this site is an online company. But their services are legal. This site attempts to avoid or avoid lewd legal practices such as plagiarism. All of their content is original. The article written for you on this site is not sold to any other person. Nor is it looted in some way. Whether you are writing any essay, writing research paper and term paper writing any service on this site. This essay writing service will work better for you at all times. You can use this site for any type of essay, research paper, and college paper for yourself. This site will complete all your work just like an professional author.
  22. Hei! Jeg sliter med akkurat det samme. Hva var det? Hvordan var behandlingen? Ble du frisk? Takker for alt av svar. Hilsen Hannah
  23. Har variert mye opp gjennom årene men har alltid ligge ganske høyt. Nå er jeg nok fort på 50kkr +. Det toppet seg på et enda høyere beløp de årene jeg drev aktivt med bodyfitness. Det er jo en del penger, på den annen side synes jeg det jo er verdt hver krone Skjønnhetsprodukter og behandlinger 6-8000,- F eks spa behandlinger etc. Hud 1000-1200,- Div kremer&oljer Negler 8-9000,- Har gel negler, går og får de stelt ca hver 14 dag. Kosmetiske behandlinger som botox/restylane osv. 4-5000,- Kanskje en gang i året Restylane i lepper (ikke mye!) Sminke 7-8000,- Enkelte kosttilskudd 3-4500,- Har brukt mer før, ikke så mye nå. Hårfjerning 2500-3000,- Hovedsakelig laser "etterbehandling" Annet jeg har glemt? Solarium 7-8000,- Silikon 40.000 (ikke årlig kostnad!) Laser hårfjerning 27.000 (ikke årlig kostnad!)
  24. Enig! Bands er uvurderlig, spesielt på reise/ferier!
  25. Hei. Nytt medlem, men gammel i geimet (i mangel av bedre ord) og har nettopp oppdaget gleden av å bruke såkalte resistance bands til styrketrening. Det begynte som et alternativ jeg kunne ha med på reise nå i sommer, men fant ut at jeg fint kan bruke det hjemme på dager jeg ikke rekker å komme meg på gymmet. Faktisk også som en fullgod erstatning til helsestudio, da jeg fint kan bruke treningsstrikker til å utføre alt fra knebøy til skulderpress, samt markløft til biceps curl. For å nevne noe. Visse modifikasjoner må påregnes selvsagt, men det funker overraskende godt til det meste Poenget med denne posten? Godt spørsmål. Men jeg hører gjerne om andres erfaringer, og selv om min erfaring fremdeles er noen lunde begrenset etter et par måneder, kan jeg forsøke å svare på enkle spørsmål hvis det det skulle komme noen.
  26. Etter en uke fri fra trening med litt dårlig kosthold var det tilbake på trening idag. Spist lite og heller dårlig mat i det siste så netto morgenen vekt idag var 96,9 kg. Skade i bakre del av begge skuldrene pluss i høyre albue gjør at alle øvelsene føles tung og vond nå. Dette gjelder også på de aller letteste oppvarmingssettene. Dagens trening Revers benk med stopp 20 kg 10 rep x3 50 kg 8 rep x2 60 kg 8 rep 80 kg 8 rep 90 kg 8 rep 105 kg 6 rep x2 Roing skråbenk bryststøtte 15 kgs 12 rep x4 Stående nakkepress 20 kg 12 rep x3 40 kg 12 rep x3 Pullups 3x6 rep Jm press 20 kg 20 x3 50 kg 20 rep x3
  27. Problemet er at han snakker som om man kan bygge og brenne samtidig året rundt, han nevner ikke ett sted at dette er en prosess som vil stanse opp ganske hurtig hos samtlige. I tillegg forsøker han (Sikkert med suksess) å selge denne selvfølgeligheten som sitt eget treningsopplegg under et fancy navn. Klarer ikke å ta han seriøst når han disser "Alle de feite idiotene" som bulker og cutter. Det er en grunn til at denne metoden er den som fortsatt sverges til av de aller fleste idag også.
  28. Det er helt riktig at utrente kan bygge på underskudd i begrenset periode, noe jeg antok TS var i og med at han selv spurte om dette, som du også påpekte. Som han sier i videoen; dette gjelder hvis du vil gå ned i vekt og da må man ligge i kaloriunderskudd
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...