Gå til innhold

Jenter, hvor mye tar dere i markløft? (vanlig treningsvekt)


Sara Victoria

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet meg sakte men sikkert fremover med markløften det siste halvåret (jeg er så heldig å ha en god treningspartner som har troa på at jeg kan klare mye mer enn jeg selv tror; er godt å ha noen som "pusher" meg litt videre):). For øyeblikket løfter jeg 3x6x70kg. Veier 62 kg.

Kan jo oppdatere, siden det er gått et år og vel så det siden jeg postet dette. Har nå kommet meg videre oppover, og jobber nå vanligvis på 85kg, med 5 eller 6 rep i arbeidssettene (4 til 5 sett). Innimellom tester jeg hvordan det kjennes ut på 90-95 kg. Som oftest klarer jeg 2-3 rep her, avhengig av dagsformen :) Neste mål er å etablere seg på 90kg++ i vanlige arbeidssett (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

55kg - 70kg til vanlig, 78kg er kneika. Vil opp på 90kg innen november. 66kg, om jeg får den ned til 60kg og marken opp på 90kg er det 1.5kv og det er et veldig fint mål kjenner jeg :) mål er bra.

Veldig imponert over jentene her i denne tråden! Dere er noen sterke, flotte jenter ass. Epic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå 130kg 5 ×6 rep .

og jeg har ikke kjørt makløft på nesten 9 år nå så må si at om norges rekorden er 192 er jo det egentlig ganske ræva.

Liker at dette var ditt første innlegg :happy: Meget imponerende! Du får vel bare komme deg inn i styrkeløftmiljøet og vise hva du er god for du da! Kan jeg spørre om høyde, vekt og alder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at dette var ditt første innlegg :happy: Meget imponerende! Du får vel bare komme deg inn i styrkeløftmiljøet og vise hva du er god for du da! Kan jeg spørre om høyde, vekt og alder? :)

Jeg konkurrerer physique så er bygging jeg styrer med. ;) men er godt inngrod i styrke miljøet alt ;) høyde 171 vekt 74v/ 64 spørs på off ses eller på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat begynt,

Starter med 30, gikk overraskende fint, og bygget opp til 70kgx8 + 70kgx 8

Valgte å stoppe der ettersom teknikken var fin og det var tungt nok for en første. Gleder meg til å fortsette å øke belastningen:)

Er det noe man trenger så er det en sterk korsrygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...