Gå til innhold

Brad Pitts treningsprogram (Fight Club)


Gjest protob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Anbefaler det med mye trening på bosuball for å styrke kjernen, det er viktig når man plutselig blir lengre slik at de nye lange slanke magemusklene også klarer å holde deg oppreist!

Tusen takk for tipset! Skal gjøre det imorgen alt, og hver kveld før jeg legger meg. Da burde six packen dukke opp snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en som forstår! :D hva mener du med første posten og hva er gale med chelsea ? :(

Du vet hva ironi er right? Hvor gammel er du egentlig? 13? Du virker veldig naiv i alle fall. Chelsea blir eid av en mann som har tilnærmet seg pengen sine via mafiavirksomhet og andre illegitime metoder, det er feil med Chelsea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest protob
Hehe, nei, jeg gjør egentlig ikke det :) De gutta på gymmet som jobber rævva av seg for å få store muskler må jobbe i flere år, samt spise riktig. De blir fortsatt ikke seende feite ut:)

Det er fordi de trener riktige muskelgrupper det :) Jeg sier bare at jeg vil ikke jobbe ræven av meg, og trene alle slags muskler se sånn ut med klær: 200px-Dre_Dre.jpgHan så jo bare stor og feit ut? digger rapperen, men sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest protob
Du vet hva ironi er right? Hvor gammel er du egentlig? 13? Du virker veldig naiv i alle fall. Chelsea blir eid av en mann som har tilnærmet seg pengen sine via mafiavirksomhet og andre illegitime metoder, det er feil med Chelsea.

Vet hva ironi er når det blir brukt i riktig sammenheng :) så ikke humoren i det. Uansett er det ingen poeng i å diskutere fotball på dette forumet. Selvom jeg deler dine tanker ang. ledelsen av laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det er fordi de trener riktige muskelgrupper det :) Jeg sier bare at jeg vil ikke jobbe ræven av meg, og trene alle slags muskler se sånn ut med klær: 200px-Dre_Dre.jpgHan så jo bare stor og feit ut? digger rapperen, men sorry...

A) hva gjør en halvfeit gammel rapper med saken å gjøre

og

B) Så det er bedre å se ut som en tannpirker med klær og en flis uten?

Jeg skjønner uansett ikke logikken her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de trener riktige muskelgrupper det :) Jeg sier bare at jeg vil ikke jobbe ræven av meg, og trene alle slags muskler se sånn ut med klær: 200px-Dre_Dre.jpgHan så jo bare stor og feit ut? digger rapperen, men sorry...

HAHAHA, dette MÅ være kødd !! :eek::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endelig en som forstår! :D hva mener du med første posten og hva er gale med chelsea ? :(

Ingenting, tok feil.

Synes det er ganske teit at alle her trener ben. Jeg løper så jeg er sterk i bena. Her er oppskriften på en god fysikk;

1. del opp kroppen i en split, sånn at du trener en dag biceps, en dag bryst, en dag triceps og en dag skulder.

2. løp hvertfall 50 min hver dag for å forbrenne

3. Spis hver tredje time for å holde forbrenningen oppe

4. ikke tren så musklene blir store når du trener (det kalles inflammasjon på bodybuilderspråket) da får du store bolemuskler, tren emange reps så får du mer atletiske muskler

5. ikke tren markløft da ødelegger du ryggen, hvis du skal trene knebøy så ta det på bosuball så det blir funksjonelt

6. Drikk minst 3 proteinshake hver dag, alt du spiser av protein blir til muskler

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, tok feil.

Synes det er ganske teit at alle her trener ben. Jeg løper så jeg er sterk i bena. Her er oppskriften på en god fysikk;

1. del opp kroppen i en split, sånn at du trener en dag biceps, en dag bryst, en dag triceps og en dag skulder.

2. løp hvertfall 50 min hver dag for å forbrenne

3. Spis hver tredje time for å holde forbrenningen oppe

4. ikke tren så musklene blir store når du trener (det kalles inflammasjon på bodybuilderspråket) da får du store bolemuskler, tren emange reps så får du mer atletiske muskler

5. ikke tren markløft da ødelegger du ryggen, hvis du skal trene knebøy så ta det på bosuball så det blir funksjonelt

6. Drikk minst 3 proteinshake hver dag, alt du spiser av protein blir til muskler

Lykke til =)

You have all the koalifications!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...